IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото поколение на Touareg без маскировка

Снимки на новия VW Touareg без каквато и да е маскировка се появиха в интернет.

Новото поколение на Touareg без маскировка
От тях личи, че новото поколение няма да отиде много далеч от сегашната стилистика на модела. В предната част има някои промени, макар и не радикални. Изглежда че най-сериозно са пипнати фаровете с LED секция. 



Голямата промяна обаче е в олекотената конструкция на новия Touareg, за който се казва, че ще е по-лек с почти 300 кг от сегашния. Това ще помогне на новото поколение за икономия на гориво, както и за по-добро поведение на пътя. От друга страна платформата на колата е леко удължена, което позволява да се постигне по-голям простор в интериора и като опция да се предложи версия с трети ред седалки. 

Шасито и на новото поколение на SUV модела на VW ще продължи да се използва и от Audi Q7 и Porsche Cayenne. Двигателите за второто поколение на Touareg ще включват модернизирания V6 с обем 3.6 литра, както и V8 с обем 4.2 литра. Наред с тези бензинови агрегати, ще се предлагат и една или две дизелови версии. 



Вече е ясно, че ще има и хибридна версия на Touareg, която ще бъде к бензинов компресорен V6 с обем 3.0 литра и електродвигател, който ще бъде разположен между трансмисията и бензиновия двигател. Компресорния трилитров двигател е познат от новия S4 на Audi, както и от Audi A6

И още нещо интересно. Цената на второто поколение на Touareg ще бъде по-ниска от цената на днешната версия. Това може и да означава, че колата ще бъде лишена от някои от луксозните системи. 

Серийното производство на новото поколение на Touareg ще започне през март или април 2010 в завода на VW в Братислава, Словакия. Световната премиера на новия Touareg ще бъде на автомобилния салон в Детройт през януари.
0 от 500
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    troika ( преди 16 години )
    на пътя - BMW X5, Mercedes ML, Mercedes GL чак после Туарега. Но извън пътя - GL, Tuarega, ML евентуално X5.Съотношението обаче е най-добро при Туарега! Наистина за всекидневие може и по-добре, ML ми пасва повече, но цената на туарега най-добре, и отстъпки имаше.
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Добре бе *** ,дай давидим къде са тия продажби? Дай ,че нещо като развален грамофон взе да повтаряш едно и също да не излезе ,че пак си в някви халюцинации. Относно БМВ и Таурег спокойно мога да кажа ,че няма база за сревнение. Нито Х5 може да се навре откъдето може да мине Таурега, нито му е и на половината на возията. Всъщност не е тайна ,че х5 е джипа с най-лоша возия от всички джипки. Вози по-зле и от каруца. А относно продажбите Голф е с по-гоолеми продажби от всички модели на БМВ ОБЩО!
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Tomov K. ( преди 16 години )
    Аз най-много се смях на два теста на Аутобилд в които участваше хюндай.Първия,на дизелово i30,Ford Focus А-класа.Корейката харчеше 0.2/100 по-малко от тях и коментара:те всички харчат малко.На скоро тест Поло,Фиеста и i20.Поло-ти 6.7/100 коментар :това е икономичен двигател.После i20 6.8/100,коментар: разход от близо 7/100 е прекален,..?!?Аз наистина се смях с глас на тези простотии.И това са журналисти,които не от вчера издават това списание.Аутобилд не е нищо повече жълто списание.
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Manata ( преди 16 години )
    Добре бе,***,като му е добро съотношението цена/качество (уж,де),защо съответните мерцедеси и БМВ-та се продават повече?Нещо не си убедителен.Или пък самата кола не е добра,има проблеми (което е практика при VW)и хората не я харесват.Аз така си го обяснявам.
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    нема нема ( преди 16 години )
    Точно това което писахме с Калимера по-надолу промит мозък от списания.Аз никога няма да си купя кола,защото според еди кое си списание така мисля и така оценяват-оценките им са супер субективни,защо тестове на едни автомобили с различни двигатели имат различни победители?Таурег - по-добре Q7,но субективно е
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Това не са лъжи ама като си *** глава и не проверяваш как да знаеш. Ти освен от баба си от другаде инфо за колите не признаваш. Пиши в Гугъл (примерно)Фолксваген изкачи вулкан и ще ти излязат стотици статии. А относно БМВ ,по добре си купи някое авто списание. За шосе най-дъбър сред 5-те марки е Мерцедес, Втори е ТАУРЕГ,трети Q7,четвърти БМВ Х5,и последен Лексус RH400. Това е ,проверен ,тестван и оценен. А В съотношение цена качество ,първенец е Таурег. А на Офроуд няма по-добро от Таурег.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Asen ( преди 16 години )
    poveche mi prili4a na FACE lift, strani4nite obli liniii ot predi 10 godini stoiat, dokato prednicata e napregnata i s izostreni agresivni linii malko ne saotvetsva ama e priaten
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Kalimera ( преди 16 години )
    Аутобилд е пълен с неточности и откровенни лъжи.Лично се убедих как според тях возията на голф 6 е "стегната",а онзи ден направо се втрещих.Тази кола дрънчи по дупките като трупче,нулев комфорт.Това вече е наглост,но журналистите са си такива.Който иска да вярва в Аутобилд,аз за себе си разбрах колко са обективни и изобщо колко разбират.Смешници!
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    нема нема ( преди 16 години )
    Абе неразбрахте ли тук има много четатели на едно немско списание .Явно хората си нямат свое мнение и цитират някви редактори,на които им е платено да величаят ФАГ.И за какво са номер 1,щото балъците се влиаят от мнението на такива списания,без да се качвали в даден автомобил,те знаят че е най-добрия,не говоря само за ФАГ феновете,
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    nema nema ( преди 16 години )
    Внимавай с приказките лапе,всеки си има право на мнение ,ако някой БГ си купува джип едва ли ще му пука за Чили,а чел ли си дали БМВ,МБ са се опитвали или Тойота,може би ФВ единствени са пробвали,а за Париж-Дарак виж БМВ с кой СУВ са там и тогава коментирай кое е глупост и кое не.Аман от простаци - що простотията ходи по хората,а не по дърветата.