
Автомобилът ще бъде с традиционен мек сгъваем покрив за да не се отнема от мястото на пътниците на задната седалка и от багажника, а също и за да не се повишава теглото. На върха на челното стъкло се вижда нов дефлектор, чието предназначение е да насочва вятъра над главите на пътниците и да намалява шума при сгънат покрив.
.jpg)
Понякога откритите автомобили имат по-лоша аеродинамика от другите, като този дефлектор помага това да не се случи при откритата версия на Е-Клас. Купето на Е-Клас е серийният автомобил с най-добър коефициент на аеродинамичност – 0.24. Това помага за постигане на по-ниско потребление на гориво и за подобряване на ефективността на автомобила.
.jpg)
Най-вероятно този дефлектор на върха на челното стъкло може да променя формата си, да се издига или свива надолу за да се постигат различни ефекти. От Mercedes се чува, че при този модел ще видим и „горещ въздушен шал” за пътниците отпред и отзад.

Продажбите на кабриолета на Е-Клас ще започват в Европа през април 2010. Колата ще се предлага със същия набор от двигатели с 4, 6 и 8 цилиндъра, познати от седана и купето, включително и новия би-турбо с 4 цилиндъра E250 CDI. Повечето версии ще са с автоматичната трансмисия със седем степени.


0