Кой говори за VW?!Не съм го споменавал относно комън рейл,освен това техния е трето поколение.А Multyjet не означава,че алфа първи са го приложили,а както обясних е търговска марка,както TDI,CRD,..на нещо което всички имат.А DSG във варианта с двата вала,четни-нечетни е американско изобретение,както казах.Това от 1939 е доста по-различно.
Според мен пък точно той ще е добра комбинация със Катя. Наскоро гледах теста на соул http://***.automedia.bg/video-test-drive/automedia-test-drive-kia-soul.25 и според мен говори смислено и разбираемо. Катя кара добре, но Цветан е по напред технически доколкото го познавам. двамата да се комбинират - тя да кара повече, той да говори ще е успешно...важното е тестовете да вървят напред. гледам цялата работа отначало и засега това е посоката ;)
Blagodarq no ideqta mi be6e da se obqsnqva na po visoko tehni4esko nivo i pove4e snim4ici i animacii na rabotata na ma6inkata. Pisna mi da slu6am za plastmasite na Lub4o. I mislq 4e e vreme da pusnete klip4eto ve4e.
Той има предвид скоростната кутия с 2 съединителя - DSG (както я наричат VW).edmundo, идеята е от 1939 и принадлежи на Адолф Кигрес, който е искал да я приложи при Citroen. Реално обаче, такива скоростни кутии се използват за 1 път преди ~25 години от Porsche в някои от състезателните им модели и вече в днешно време VW ги пуснаха за масите.
multyjet е търговско наименование на Фиат,и означава Common rail 2-ро поколение и турбина с променлива геометрия.Различните производители го кръщават по различен начин.DSG като идея е от 50-те години в Щатите,но ФВ я пуснаха първи.