IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen създава универсална платформа

Volkswagen завършва разработката на изцяло нова платформа, (с фирмено кодово наименование MQB - Modularen QuerBaukasten), предназначена за модели с предно предаване и напречно разположен двигател.

Volkswagen създава универсална платформа
Според немски издания, на тази платформа от групата Volkswagen планират да произведат около 60 нови модела на марките VW, Skoda, Seat и Audi. Очаква се новата платформа да замени три от основните използвани сега от VW - PQ2, PQ3 и PQ4. 



Според шефът на отдела за дизайн и нови разработки на групата VW, Улрих Хакенберг, на базата на новата платформа ще бъдат произвеждани модели в няколко сегмента с различна колесна база. 

Сред тях наред със седаните и моделите тип хечбек ще има и кабриолети, и SUV модели, и MPV автомобили и дори хибридни автомобили. 

Според Хакенберг премиерата на новата платформа ще бъде с новото поколение на Audi A3, което ще бъде на пазара през 2011 г. 

По същото време тази платформа ще бъде монтирана и на новия седан от среден клас предназначен за пазара на САЩ, който там ще замени VW Passat.
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    chavv ( преди 16 години )
    Може, ако "платформата" е разработена да позволява модифициране, запазвайки основните елементи.Например Хонда на вече 7-8 години ползват една платформа на чиято база правят:US Accord, Euro Accord, CR-V, Stream, Odyssey, MDX, RDX, Element, само за Пилот не съм сигурен.на малката си платформа правят Фит, Джаз, Сити, Фрийд, StepWgn и т.н.на практика с 2 до 3 платформи може да се покрие почти цилия спектър
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Break ( преди 16 години )
    Пичове ще може ли някой точно да ми обясни какво значи автомобилна платформа? Как една платформа може да се използва за изработката на няколко модела?
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    К'во му се връзвате на Triforce, той е от групата на ТУРБОТО. Усмихвайте му се, съгласявайте се с него ... докторът така каза. Тези с червените никове всичките ме съмняват. Само RS1600 се цепи от групата със смислени мнения като това малко по-долу.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Mr,rkexiurs .cl ( преди 16 години )
    Ne si dobre mom4ence= Izobshto kato ne razbirash ot koli zashto se obajdash= Kak moje da si tolkova tup i da pishesh gluposti= Maleee kuv tupak=
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 16 години )
    Хехе, Фаетона ще е удължено Лупо, а Туарега повдигнато. Яко.Майтапа на страна, няма лошо, това е бъдещето, всички марки го правят.В този случай може да се инвестира много повече в качествена платформа, т.к. разходите се споделят и избвиват от много повече автомобили. Нормално.И Форд го правят и французите и пр.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Аве мен, хайде вземи се освести малко. Еее то бива,бива да си изцепки, ама чак толкова глупави. 50% от Марките правят това, включително БМВ и Мерцедес. Ти от Марс ли падаш? Или си природно глупав?
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    az ( преди 16 години )
    AXAXAXaaXAX toq triforce li e geyforce li e kolko e tap!
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Fiat ( преди 16 години )
    Човека не казва,че не нормално да се споделят между фирмите платформи,а че на една платформа ще се правят от кола до СУВ и то от цялата VW Group.Има малка разлика мисля.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    всики автоконцерни с повече от един модел/марка споделят общи платформида не говорим ,че има и много такива, дето купуват от конкурентни марки готови платформи Triforce ходи чети някой форум за земеделие - колите не са ти ясни
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Аз ги отписвам тези! 4 марки с не знам си колко класове и всичко това на една палтформа. То бива криза, ама чак пък толкова...