IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Bugatti се надява да прави серийно Galibier през 2013

От фирмата Bugatti потвърдиха, че новият седан 16C Galibier е „чиста концепция” на този етап.

Bugatti се надява да прави серийно Galibier през 2013
Колата досега е била показвана пред отбрана публика малко преди откриването на автомобилния салон във Франкфурт, а сега ще бъде показана и в САЩ на изложението в Лос Анджелис.

Сега става ясно, че концепцията ще стане серийна версия и ще бъде на пазара едва през 2013 г.  Серийното производство на Galibier ще започне веднага след края на производството на Veyron, което е планирано за 2012 г.

Техническият шеф на Bugatti, Волфганг Шрайбер (Wolfgang Schreiber) заяви преди време, че новият модел на фирмата ще бъде „най-бързият, най-мощният и най-динамичният седан на света”.

Шефът на фирмата Франц-Йозеф Пафген (Franz-Josef Paefgen) заяви, че фирмата е ентусиазирана да доведе тази концепция до серийно производство, но първо трябва да убеди цялата VW Group, както и своите клиенти, че може да направи успешно това.

Новият Bugatti Galibier e с двигател W16 с обем 8.0 литра, познат и от Veyron, но при седана тя ще има максимална мощност от около 800 к.с. Двигателят има двустепенен компресор и също така може да работи с етанол, освен с бензин. Предаването е към четирите колела, окачването е изцяло ново, спирачните дискове са керамични.

В интериора има подвижен часовник изработен от швейцарската фирма Parmigiani. Galibier e името на един от най-трудните етапи на колоездачната надпревара Tour de France преминаващ през Алпите. Същото име е носил и автомобилът с четири врати Bugatti Type-57 през миналия век.
 
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Аф аф аф ( преди 16 години )
    АУДИ КЪРТИ !
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    azzz ( преди 16 години )
    awe kaf ki44 we ka4i sa v tva neka nee funkciunalna misli malko s guvata we selqnin vidql edna daska na tabloto i si misli 4e e karucaaa karai si golfa i mal4ii .......
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    B4 ( преди 16 години )
    Кич,селска простотия и нефункционалност,това е Бугати!
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vel_co ( преди 16 години )
    И без да гледам линка ми става ясно какво имаш предвид. Atlantic е ункален не толкова заради дизайна си,а заради малкото произведени бройки(4-5 или нещо такова). Той е една класическа нефункционална кола,каквато въпреки съвършената и техника съвремието не може да си позволи. Galibier всъщност е концептът EB112 от около 1994г, но тогава се предвиждаше друг мотор(V12 6.0; 450к.с.). Смятам,че точно така в 21в. трябва да изглежда едно Bugatti. Компановката хечбек също е подходяща за луксозна кола.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Veliko ( преди 16 години )
    Ne govorim za tehnicheski postijeniq i pokazateli, a za vunshen vid. I tazi i Veyron-a sa eleganti... nasileno elegantni. Neshto kato shtangist s kostium. Da produljim analogiqta, Bugatti-tata trqbva da sa po skoro gimnastici - izvaiani, krasivi, skulpturi. Za spravka eto kakvo sa pravili predi i go sravnete s tozi... "tupan", puk bil toi i eleganten.http://***.supercars.net/carpics/2705/1936_Bugatti_Type57SCAtlantic3.jpg
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    800к.с. - тромаво? Добре :)
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Veliko ( преди 16 години )
    Hmmm, ami az niama da te obijdam, i bez tova kazvat che liubov mejdu horata lipsva :))Otnosno kolata - emi ne me kefi, spokoino moga da ti narisuvam sushtata. Vij Bugatti EB 110 naprimer, ili Type 57 Atlantic - vse koli s harakter. Sushto Lambo Estoque. Tova chudo tribva da struva na 1 milion $. Za tolkova pari triabva da prilicha na neshto poveche ot AUDI s nagodeni paneli. Tromavo izglejda.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    има хляб в тази концепция, дано се вразумят относно 8-те безмислени тръби, да сложат 2 дълги, правоъгълни тръби ще е по-естетично. Лично мнение не е първа прелест, но е нещо по-различно, което е хубаво
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    real ( преди 16 години )
    за такава кола,една дума-уникална!
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Не зная това колко ви прилича на Панамера, но прототипът (Bugatti EB112) на този модел, с някои изменения, е от 1993г.