IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

„М” дивизия на BMW пуска М3 GTS

Това наистина е интересна версия на BMW M3 за която сме чакали от спирането на E46 M3 CSL.

„М” дивизия на BMW пуска М3 GTS
Пред нас е най-силното M3 получило обозначението GTS, което е предназначено главно за пистови изпълнения, но в същото време има хомологизация за движение и по обществените пътища.

Главна характеристика на този автомобил е олекотената конструкция, повишената мощност на двигателя V8 и редица допълнения подсилващи спортния характер на колата. Правят впечатление регулируемия преден сплитър, задното крило което също може да се настройва за да предизвика по-добро прилепване към пътя. Джантите са уникални с размер 19 цола и гуми с размер 225/35 отпред и 285/30 отзад.

От BMW казват, че M3 GTS е със специално окачване което също се регулира. От подразделение М на BMW са приложили много нови решения за да намалят теглото на новия M3 GT3. Да отбележим новите предни седалки, оптимизираната изолация, олекотените части използвани в интериора, използването на Macrolon за задните прозорци, отстраняването на климатика, навигацията и аудиосистемата заедно със задните седалки.

Монтиран е и нов сайлънсър от титан. Така според дивизия „М” на BMW новият M3 GTS има собствено тегло от 1490 кг. Да напомним, че стандартния M3 има собствено тегло от 1680 кг.
Както е известно серийната версия на М3 е с атмосферен двигател V8 с обем 4.0 литра и предлага максимална мощност от 420 к.с. За новата версия M3 GTS, BMW подразделение „М” е подготвила V8 с обем 4.4 литра, като очакваната мощност е от над 450 к.с. Този двигател се комбинира със седемстепенна трансмисия с два съединителя, която ще изпраща движещия момент към задните колела.

От ВMW са сигурни, че с тази версия на M3 GTS ще подобрят рекорда на M3 CSL за обиколка на пистата Нюрбургринг. От BMW все още не дават пълните технически и динамични характеристики на новия M3 GTS, но вече е известна цената – 115 000 евро. Първите екземпляри от новия „М” модел ще бъдат на пазара в Германия от май 2010 г.
Всички снимки
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    pi4 ti qvno si poredniq zabluden !? tova 4e tvoite umeniq znaniq sa mnogo niski po otno6enie na pistovo karane pod4ertawam 'PISTOVO' a te sa go napisali v statiqta pistov avtomobil ne mu e nujna sistema 4x4 ;) a po dolu negramotnite V.A.G. fen4eta za tqh komtaryt e edin smete si megdunomrtnoto prostranstvo na avtomobilite ako iskate da razberete kakwo e 6ofirane na BMW
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    АВДИ ( преди 16 години )
    Това за "наказването" го знаеш само ти! А от БМФ-ие само могат да мечтаят за класата на RS-ките.Да вземеш малко да прочетеш,за да се образоваш ***!
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Е кви са резултатите? Трябваше да минат доста години преди БМВ да успее да противопостави М3 на RS4! още 1993г. Когато първото спортно комби на Ауди RS2 мачкаше всики БМВ-та и от БМВ не знаеха кво става изобщо. Не бяха виждали и чували как 2.2 литров мотор с 313к.с. ,че и 4Х4 ги прави смях. Само да вметна ,че дори М3 от 2005г. има по-слабо ускорение и динамика от RS2 от 1993г. Кво да коментираме изобщо.Кви резултати? Няква умряля 80-ка комби да се подиграва така със "спортните" БМВ-та.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 16 години )
    защо си мисля че моя любимец GTR ще накаже тая количка-отговор:защото тая голяма мощност си иска 4х4 :),да не говоря за 370Z nismo
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 16 години )
    А и забравих да му кажа на това GTI че не веднъж са борели audi RS4 с M3 а резултатите са известни на всички.А за моторите знаем всяка година кой обира наградите,нали?
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ха ха Джантите били уникални ха ха ха.. 30% от Фолксваген Пасат IV от 1997-2000г. са с абсолютно същите джанти ,само че не са 19 инча а 17-ки но дизайна и формата са 1:1. Смешно БМВ, без климатик и аудио уредба? Седалките са тип корито(най-евтините и най-неудобни)вместо Рекаро лукс! Все пак тряя много *** човек да изръси 200 000лв. за нещо с което ако тръгне към морето и може да му се отще и от море и да кара ,изпотен,без клима и само с бучене в главата от двигателя ,без музика ха ха.. смях.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 16 години )
    Не знам кой от кого се учи но тези от Инглощадците от 90 години винаги се движат в посоката на BMW.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    s ( преди 16 години )
    GTI ei balyk smeshen karai si golfcheto i mylchi che shti skysam tochkata da *** smeshniq ti selqndurin
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    GTI ( преди 16 години )
    А за колата... поредната кофти задница от БМВ (на това са майстори) ено масивна и нетипично обла за БМВ!?! Цветовото съотношение в интериора е просто отвратително! И кое им е уникалното на джантите - модела им ще стане на 20 години, а цолажа 19 - нормално за кола над 250 коня! Още доста има да учат баварците от Инглощадци и Щутгарци, ама хайде - важно е старанието ;)
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    чудесен цвят в стил форд фокус стей тия китайци всичко крадат