IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Усмихваща се Mazda 2?

От Mazda съобщиха, че официално започват производството на модела Mazda2 (Demio в Япония и на някои други пазари) в новия си завод в Тайланд.

Усмихваща се Mazda 2?
Не това обаче предизвика интереса ни, а снимките публикувани в това съобщение за пресата. 



Компактният автомобил е с ново оформление на предната част. Промените са в предната броня на Mazda2, в която са интегрирани два вертикални странични отвора за въздух и долна част на радиаторната решетка, които придават „усмихнат” вид на колата. 



Подобен стил вече беше показан при някои нови модели на Mazda или при такива преминали пред фейслифт (RX-8, MX-5 Miata, Mazda 3 и кросоувъра СХ-7). Нова при показаната Mazda2 е и горната част на радиаторната решетка с логото на фирмата, като хоризонталният панел между двете решетки сега е по-обемен. 



Дали това е специална версия, която ще се предлага само за някои пазари (Тайланд например) или е освежаване на колата, което да я приближи стилово до най-новите модели на фирмата, все още не е известно.
0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    matiz ( преди 16 години )
    Само да добавя , че и Volvo ползва някои общи платформи с Ford и Mazda
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 16 години )
    И ако някой тръгне да ми спори, че Форд купува дизели от PSA или от другаде да даде линк.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 16 години )
    Търсете сами.Който се интересува би трябвало да знае някои неща.Форд взимат дизели от PSA до 2007 ,след това започват сами да си ги произвеждат.Освен Исузо не знам друга японска марка ,която да развива дизели, като изключим бокстера на субару.Дизелите на тойота също са развити от Исузо, Хонда има един 2,2 ,който е доста архаичен.Мицубиши движат с 2.0 помпа/дюза на WV.Като вземе под внимание ,че Исузо и Сузуки са собственост на GM, излиза че японците са се отказали отдавна от дизела.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    най лошите дизели са на японците и корейците ти не си много добре да защитаваш дизелите на мазда
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    hondamaniac ( преди 16 години )
    Ооооооо...верно простотията ходи по хората ама чак пък толкова??? Слушайте селяци! не мазда ползва дизела на форд а ФОРД ползва дизела на МАЗДА!!!платформите били същите е и??? то и на ИСУЗУ ползват дизелите ОПЕЛ а не обратното!когато мазда са правили дизел вие чикиджии смешни сте били кофти замислен проект в яйчника на майка ви!
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    mitaka ( преди 16 години )
    къде ги четеш тези глупости , дай линк.
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    AZ ( преди 16 години )
    Много *** народ има тук.Мазда 2,3,5,6 ползват платформи и дизели на форд.Сигурно и други модели ги ползват но за тези съм сигурен.От 10 години Форд са над средното ниво по надежност.В миналогодишната класация на ТUV за надежност други европейски автомобили в десетката освен Порше бяха само Фиеста и Фюжън.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бай хуй ( преди 16 години )
    форд има 20 % участие в Мазда, платформата е една и съща наистина.По скъпа е защото се прави в Япония и се обмитява.Но Мазда като цяло е само след тойота и хонда, завода им произвежда по 2-3 милиона автомобили и си ги продава без проблеми, затова и няма криза при тях, нито намаляне на цените.Тази марка е имунизирана от качеството си.виж дизелите са малко проблемни но ще ги оправят...
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ebasi ( преди 16 години )
    Наистина ли никой тук не знае, че мазда 2 и новата фиеста са на една и съща платформа? :О
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    100nx ( преди 16 години )
    страхотна колица!!!японска работа!!!инженер *** спец по всичко:)))