IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Усмихваща се Mazda 2?

От Mazda съобщиха, че официално започват производството на модела Mazda2 (Demio в Япония и на някои други пазари) в новия си завод в Тайланд.

Усмихваща се Mazda 2?
Не това обаче предизвика интереса ни, а снимките публикувани в това съобщение за пресата. 



Компактният автомобил е с ново оформление на предната част. Промените са в предната броня на Mazda2, в която са интегрирани два вертикални странични отвора за въздух и долна част на радиаторната решетка, които придават „усмихнат” вид на колата. 



Подобен стил вече беше показан при някои нови модели на Mazda или при такива преминали пред фейслифт (RX-8, MX-5 Miata, Mazda 3 и кросоувъра СХ-7). Нова при показаната Mazda2 е и горната част на радиаторната решетка с логото на фирмата, като хоризонталният панел между двете решетки сега е по-обемен. 



Дали това е специална версия, която ще се предлага само за някои пазари (Тайланд например) или е освежаване на колата, което да я приближи стилово до най-новите модели на фирмата, все още не е известно.
0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 1 rate down comment
    ivo ( преди 16 години )
    идеята ми беше че този тип коли се купуват предимно от жени или за фирмени коли, и там вече играе цената а на шкода и двата дизела са 4 цилиндрови моляте прочети малко преди да пишеш
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    do AZ ( преди 16 години )
    ТИ най-добре се откажи да пишеш глупосто.Никога Хонда не е казвала,че се отказва от дизелите,ако много говориш,пусни линк да докажеш. Второ,дизелът на Хонда със 150 коня е чисто нов,личи си колко си наясно,няма що. Митсубиши дизелът в най-новия Паджеро 3.0 си е чисто нов Митсубиши дизел. Ако не знаеш Митсубиши прави и камиони и там също монтира собствени дизели. Спри с глупостите ти,че писваш.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 16 години )
    Само дето Фабията е помпа дюза 3 цилиндъра и работи като развален дизел, пуснеш ли и климатика застава и не мърда.При фиеста и мазда получаваш комън рейл и доста по-добър дизайн,технологии и качество, а не стара техника от поло.Мицубиши нямат дизели освен този 20 годишен на паджеро.А за хонда този 2.2 е единствен и доста старичък.Хонда сами казаха, че се отказват от дизеловите двигатели.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ivo ( преди 16 години )
    коли модел 2009шкода фабиа малкия дизел 21500 лвфорд фиеста малкия дизел 25500 лвмазда 2 малкия дизел 29500 лв да си говорим реално 8000 лв разлика от фабиата с еднакво ниво на оборудване си е доста сериозна цифра така че не виждам защо има хора да защитават мазда никой нормален не би платил 8000 лв повече за мазда 2 от кола в същия клас с същото качество
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 16 години )
    Цитат: "Да бе да, как ще сравняваш дървената шкода и чупливия форд с Мазда?! По скъпа е ,щото не се разваля, корава кола" - Пич, Кое се разваля, Форд ли? Ако говорим за Фиеста 2002/2006, то тя е много стабилен автомобил като надеждност. Мазда 2 не е по-напред от Фиеста. Това, че Мазда 6 е сполучлив автомобил е отделен въпрос.
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 16 години )
    Хм. Момче, в днешни времена почти всички фирми се кооперират при разработките, за да спестят някой цент. Форд и PSA разработват съвместно дизелите, но те са различни при Пежо, Форд и Мазда. Различават се примерно по въртящия момент. При дизела с 90 коня , на Фиеста въртящия момент е 200 Nm, докато при Мазда 2 е 212 Nm, а при Пежо 207 - 215Nm .Защо го правят това, е работа на инженерите. Понякога не е важен максимума на въртящия момент, а неговото равномерно разпределение.
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 16 години )
    Съгласен съм с теб( за това, че всеки избира малкия автомобил според цената). Преди 3 години преглеждах всички оферти в тоя клас, но най-накрая се спрях на Фиеста, понеже бе най-изгодна като цена, лизингови условия и естествено, Форд по него време бяха подобрили репутацията си доста. Автомобилите им бяха в челните места по надеждност. След 3 години и 50 000 км с Фиеста 2006, мисля, че не съм сгрешил с избора си. Автомобилът все още не показва дефекти. Точно на това се и надявах при покупката.
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 16 години )
    ...или човек като теб, който няма понятие какво е Мазда 2. Всъщност Мазда 2 има недоизпипано окачване. Поне така пишеше в предпоследния брой на Ауто Билд. Не мога да зацепя в момента, дали ти е известно, че Мазда 2 е създадена на една и съща платформа с новата Фиеста. Предната Мазда 2 бе също на една платформа с предната Фиеста.
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    do AZ ( преди 16 години )
    Dizelite na Toyota ne sa Isuzu,a sa Toyota razrabotka. Dizelite na Honda sa super moderni sashto. Noviat dizel na Honda 2.2 150 konia e ot nai-ikonomi4nite v klasa. 3.0 dizela v Pajero si e 4ista Mitsubishi dizel razrabotka i e super. Ford razrabotva dizeli s PSA. Ti zashto ne dade6 link ,koito dokazva,4e Isuzu pravi dizelite na Toyota,a??? Prosto tova ne e viarno,kazval sam ti go 100 pati,no ti si darven filosof bez znania.
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 16 години )
    mn si e simpati4na mazdicata ;)