IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Усмихваща се Mazda 2?

От Mazda съобщиха, че официално започват производството на модела Mazda2 (Demio в Япония и на някои други пазари) в новия си завод в Тайланд.

Усмихваща се Mazda 2?
Не това обаче предизвика интереса ни, а снимките публикувани в това съобщение за пресата. 



Компактният автомобил е с ново оформление на предната част. Промените са в предната броня на Mazda2, в която са интегрирани два вертикални странични отвора за въздух и долна част на радиаторната решетка, които придават „усмихнат” вид на колата. 



Подобен стил вече беше показан при някои нови модели на Mazda или при такива преминали пред фейслифт (RX-8, MX-5 Miata, Mazda 3 и кросоувъра СХ-7). Нова при показаната Mazda2 е и горната част на радиаторната решетка с логото на фирмата, като хоризонталният панел между двете решетки сега е по-обемен. 



Дали това е специална версия, която ще се предлага само за някои пазари (Тайланд например) или е освежаване на колата, което да я приближи стилово до най-новите модели на фирмата, все още не е известно.
0 от 500
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    0 ( преди 16 години )
    tsenite varviat okolo 22000lv papurkovtsi ne 30000 as sam zad granitsa i kolite varviat dosta dobre tashunkovtsi
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ами купи сия само за 30000 лв е твоя
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LS ( преди 16 години )
    Сладка е! ;)
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ivo ( преди 16 години )
    както и да е, идеята ми беше че 30000 лв са много пари за тази скапана мазда 2 и има доста по добри алтернативи като шкода, форд, опел, пежо - макар че не съм фен на френските коли, а ако щете дори и дачия :)
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ъх ( преди 16 години )
    В сайта на Шкода нещо послъгват, на тях им е навик, казват, че продават кола, а то - каруца. Карал съм Фабия. Никога повече! Ето какви са фактите за двигателя: http://***.skoda-auto.bg/BGR/model/Documents/Catalogues/Fabia_Catalogue_ENG.pdf
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ъх ( преди 16 години )
    Бишкодата ти е с ниското ниво на оборудване, при Фиестата няма такова при дизела. Нормално е Фабията да е по-евтина, на нищо не прилича, старата беше по-хубава. Може да я пуснат на цената на Дачия, така ше върви. А и този дизел е помпа дюза с 3 цилиндъра, встрани от играта, дори и Дачия е с комън рейл.
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 16 години )
    1.4 изела на WV e трицилиндров 70/80 к.с.Имам приятел с румстер 1,4 трицилиндров дизел и приятел с поло с същия двигател.Потърси някъде другаде да видиш ,че е така ,дори в страницата на WV.
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ivo ( преди 16 години )
    http://***.skoda-auto.bg/bgr/model/newfabia/facts/Pages/NewFabiaFacts.aspxказах ти първо да прочетеш да не се излагаш и ставаш смешен, това е линк към сайта на шкода всички дизели са 4 цилиндъра единствения 3 цилиндров е 1.2 бензин ъака както пишеш уверено чак ти си вярваш недей така
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    The Stig ( преди 16 години )
    Az samo do nqkude si prav.V deistvitelnost 3.0 na Mitsubishi e stari4uk, s niska mo6nost i izpolzvan otdavna.No e dokazan i se spravq dobre s tejkiq Padjero. A za dvigatelq na Honda, naistina dne6to vreme ima po 200 konq dizeli s takuv obem, no tova opredeleno ne e standarta dali edin dvg e moderen i dobur(ako go tvurdi6 si nai veroqrno v 7-8 klas).V posledniq broi na Autobild ima sravnenie m-y dizelovi kombita Accord, Insignia i Avensis. Kato nai-balansiran i ikonomi4en be6e Honda dvigatelq :)
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 16 години )
    Ей много смешили тук бре.1,4 дизела на Шкода е трицилиндров с две мощности 70 и 80 к.с.За дизела на хонда си личи колко е нов 2,2/150 коня, докато другите вадят от 2,2 по 190-200 коня.А този 3.0 на мицубиши го слагат от 10 години и все пак говорим за автомобили не за камиони.Конструирането на един дизелов дригател е много скъпо и повечето компании или се кооперират или ги купуват на готово.Аман от неграмотници.