
Двигателя, който прави тази модификация най-бързата сред всички серийни версии на Golf, e същия, които се интегрира и в Scirocco R. Той е турбо-бензин с обем 2.0-литра, доставящ 265 к.с и 350 Нм. Задвижването се предава към четирите колела, подсвердством системата 4Motion на VW.

Оборудван с шест степенната механична трансмисия, заместникът на Golf R32 се нуждае от точно 6.5 секундни, за да закове стрелката на скоростомера на 100 км/ч. Версията с DSG трансмисия взима тази дисциплина за 6.4 сек.

Външно, Golf R се отличава от другите модификации, по новата предна броня с интегрирани дневни LED светли, уникалните колела и странични прагове, както и по задната броня, в която е интегрирана двойната ауспухова система. За уникалността на колата ще се грижат и многото R-емблеми по купето.

В кокпита на колата откриваме спортно-ореантирани седалки, алуминиеви педали и мулти-волан.


За сега информацията за Golf R не много изчерпателна, но съвсем скоро, когато бъде официално представен, ще ви представим и най-малките подробности за модела.


0