IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Golf R - Първи официални снимки

Малко преди премиерата на най-бързия Volkswagen Golf, в интернет пространството се появиха първите официални изображения на колата.

Golf R - Първи официални снимки

Двигателя, който прави тази модификация най-бързата сред всички серийни версии на Golf, e същия, които се интегрира и в Scirocco R. Той е турбо-бензин с обем 2.0-литра, доставящ 265 к.с и 350 Нм. Задвижването се предава към четирите колела, подсвердством системата 4Motion на VW.

Оборудван с шест степенната механична трансмисия, заместникът на Golf R32 се нуждае от точно 6.5 секундни, за да закове стрелката на скоростомера на 100 км/ч. Версията с DSG трансмисия взима тази дисциплина за 6.4 сек.

Външно, Golf R се отличава от другите модификации, по новата предна броня с интегрирани дневни LED светли, уникалните колела и странични прагове, както и по задната броня, в която е интегрирана двойната ауспухова система. За уникалността на колата ще се грижат и многото R-емблеми по купето.

В кокпита на колата откриваме спортно-ореантирани седалки, алуминиеви педали и мулти-волан.


За сега информацията за Golf R не много изчерпателна, но съвсем скоро, когато бъде официално представен, ще ви представим и най-малките подробности за модела.
0 от 500
  • #47
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Да бе,не му била тясна с тези размери.Хайде този филм някъде другаде!Ясно колко си сядал в 6-цата.Нали веднага щеше да ти направи впечатление каква е пластмасата от таблото надолу,смях!Трябва да си супер пристрастен за да ти хареса такова бюджетно изпълнение.
  • #46
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Canev-Vd ( преди 16 години )
    Глупости,Фокус и 308-цата са по-безшумни от смешния Голф 5.1
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    stefan ( преди 16 години )
    една забележка.На клипа сравняват Голф 5 и Хюндай i30,тогава нямаше Голф 6.Определено хюндая е по-добър спрямо 5-цата.Той и като две годишен втора ръка в Германия се обезценява по-слабо от 5-цата на голф.За 6-цата,времето ще покаже.
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    R8 ( преди 16 години )
    не те знам колко си голям или дебелаз съм 196см 127кг определено беше ми тясна като седнах отзад на местото на шофьора нямах никакви проблеми напротив даже. в кви дупки си скачал та ди е било шумно не знам също и дали въобще ситествал наистина нещо или само си чешеш пръстите ?айде стига писали глупости един не чул, друг не видял, трети не разбрал ама всички коментират - слепия разказал на глухиябахти кривото племе
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Нали това написах,пробвах базата 1.4 бензин.Ами нищо особено,пробвайте има тестова в София.Не знам каква изолация има,но в дупките си дрънчи порядъчно и поне този мотор на 110-120 се чува.А за спирачките дори и чекиджиите от Аутобилд ги определят като "средна хубост",виж им последния брой.Имаше други в теста с по-добри.Не ми го хвали този фейслифт!Наистина е доста по-тясна и къса вътре от която ида е друга в класа и.
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    caruzu ( преди 16 години )
    За разлика от Французи и Италианци който откровенно си хвалят своето,Немците не виждат нищо срамно да признаят когато нещо е подобро от тахното.И накрая най важната оценка я дават купувачите./най продавания автомобил в своя и не само клас/ И да не съм се качвал на новия голф 6, но имам претенции че разбирам от ТТ данни, а те говорят безапелационно в полза на Голф.
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    R8 ( преди 16 години )
    да де, а тоя дето требе да натиска спирачките ако го прави по късно или ги натиска по-леко какво се случва ?толкова ли си *** ?качвал ли си се на новия голф ? проблвал ли си "пластмасовия му евтин интериор" според ***, а товй всъщност няма равен по качество в класа си ? проблав ли си го как ускорява дори и с най малкия мотор, звъкоизлозацията направи ли ти впечатлене,че няма равна??? спирачките на най базовия модел са повече от добри?кво ми плямпате проастотии само да се намирате на лаене
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Radostin t. ( преди 16 години )
    в клипа по-трудно ще омаскариш някой от колкото в жълто списания (Аутобилд) от журналист,без техническо образование.На всякъде ги майтапят.Сравняват спирачен път,на голфа сложили опционалните гуми 205,а на другите базовите 185 и после голфа спирал с половин метър повече!Браво за клипа,много точно показва реалността!
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    а бе ти се качи и пробвай първо и сравни с други марки,тогава се изказвай,щото немците си хвалят своето.То и Голф 5 уж беше перфектен,а чак сега стана ясно,че три пъти са му спирали производството заради "инженерни недомислици"...
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    caruzu до анонимен/и ( преди 16 години )
    Пичове вземете прочетете списанията на Българските и Немските AMS от последните 9 месеца, там има доста тестове на Голф и точно AMS са на мнение ,че в момента в този "клас" Голфа няма конуренция от никого, ами даже цитирам мнението на редакторите"возията е като на кола от горен клас"