IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Golf R - Първи официални снимки

Малко преди премиерата на най-бързия Volkswagen Golf, в интернет пространството се появиха първите официални изображения на колата.

Golf R - Първи официални снимки

Двигателя, който прави тази модификация най-бързата сред всички серийни версии на Golf, e същия, които се интегрира и в Scirocco R. Той е турбо-бензин с обем 2.0-литра, доставящ 265 к.с и 350 Нм. Задвижването се предава към четирите колела, подсвердством системата 4Motion на VW.

Оборудван с шест степенната механична трансмисия, заместникът на Golf R32 се нуждае от точно 6.5 секундни, за да закове стрелката на скоростомера на 100 км/ч. Версията с DSG трансмисия взима тази дисциплина за 6.4 сек.

Външно, Golf R се отличава от другите модификации, по новата предна броня с интегрирани дневни LED светли, уникалните колела и странични прагове, както и по задната броня, в която е интегрирана двойната ауспухова система. За уникалността на колата ще се грижат и многото R-емблеми по купето.

В кокпита на колата откриваме спортно-ореантирани седалки, алуминиеви педали и мулти-волан.


За сега информацията за Golf R не много изчерпателна, но съвсем скоро, когато бъде официално представен, ще ви представим и най-малките подробности за модела.
0 от 500
  • #57
    0 rate up comment 0 rate down comment
    R8 ( преди 16 години )
    бил съм в щатите калифорния - ЛА преди 2 години, не можех да повярвам колко много голф 1 и 2 кариота имаше по улицитесъщо и новата джета и битъл, масово друга еврпоейска кола така представена не видяхТа как го реши, че голф не се приема в САЩ имам приятели по други щати - също твърдят че VW е много разпространен
  • #56
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Raul ( преди 16 години )
    Не се изненадвам от това което виждам в клипа по-назад.Само доказва думите,че качествата на голфа са преувеличени.Ако четете списанията от Италия и Англия,ще видите,че голфа и октавията са почти на дъното,класирани от техните варианти на Аутобилд.Голфа не е лош,но определено не е върха.Немците не просто са пристрастни,те са силно пристрастни.
  • #55
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Raul ( преди 16 години )
    Не е лош голфа,но малко преувеличавате тук.Продажбите му са добри защото се купува главно в Германия,а там е най-големия автомобилен пазар в Европа.В Щатите така и не го харесват.И после,след успеха на Голф 2,следващиия Голф 3 е по-скоро провал.Чак Голф 4 стигнал почти до продажбите на Голф 2,но не го минава.Голф 5 е най-слабо продавания Голф.Това е истината.А като издържливост,всъщност след Голф 2,независимо коя моодификация никога не е била на върха.
  • #54
    0 rate up comment 0 rate down comment
    AL Fonsito ( преди 16 години )
    Абсолютно прав си,но някой хора много трудно биха разбрали думите ти поради простата причина че виждат автомобили единствено в нета и по улиците.Когато един човек има опит с колите не би дрънкал глупости по форумите.Както и да е,Голф голф но изглежда доста добре тоя голф.
  • #53
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    Човека с Мерцедеса е прав. Вие ако знаете, базовият модел на Корола 1.4 дизел-автоматик, който беше с близо 3 хиляди лева по-евтин от моят вариант колко грозна конзола има, направо е ЧУДО! Грозно, ама чак баща ми каза "Няма да ти купя толкова грозна кола", докато не му показах снимки, на другият вариант и се съгласи. Наистина разликата от базов модел до "с повече екстри" има разлика над 10%.Относно Голф 6 - виждал съм някакъв, който беше отвътре страхотен. Не съм се возил, не знам как скърца...
  • #52
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    На Фолксваген имах предвид ,но предполагам схванахте.
  • #51
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Спора е напълно безмислен, първо защото фактите говорят и второ продажбите също. В Тестовете през последните 25г. няма кво да се лъжем никой не е бил Голфа. Това изобщо не е случайно. Не 1,2 или 5 години а всяка година. Освен това Голф е най-продавания модел на Голф. Естествено щом са доволни хората ще го купуват. Ето това са фактите. Хич няма да споменавам ,че в теста на Ауто-билд с Волва,Рена,Фокус ST,Астра OPC и т.н. ГолфGTI с 210к.с. на 1,6км. писта бе с 2сек. пред втория Форд Фокус с 225к.с
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Обикновен шофьор ( преди 16 години )
    Тук става все по-забавно :)Две групи се хапят във всяка тема.Никога не може да се сравнява обикновено изпълнение на даден модел с неговия топов еквивалент. Говоря за материалите, вграждани в интериора.Примерно личната ми кола е скъп мерцедес. Не го казвам с цел "вижте ме" ! Идеята ми, че дори аз като вляза в същата модификация, но AMG усещам огромната разлика в материалите и начина, по който изглежда таблото, волана, седалките ... какво да говорим за Голф, Пежо, Опел и т.н.?
  • #49
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    купете си мицубиши колт и край на проблемите - ами Да
  • #48
    0 rate up comment 0 rate down comment
    R8 ( преди 16 години )
    направи ми впечатление материалите по таблото и вратите, средната и междинна конзола - напреви са от материали най висока качество - като от висок клас автомобил. минимални фуги, никякяо скърцане и потропване от таблото. Верно не съм се заглежал под таблото какви са материалите, дали е пластмаса или мукава, но навсякъде където ръката при шофиране може да пипне е перфектностига търсили под вола телеголф 6 е чудесен в класа си - и мисля че от VW слабо ги *** мнението на единици бг-кретеноиди