IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално - Lexus LF-Ch

Японците разкриха своя концептуален хибриден модел, броени дни преди официалната му премиера.

Официално - Lexus LF-Ch
Както знаете, компактният хибриден автомобил на Lexus, който комбинира бензинов двигател с електромотор, ще бъде представен официално на автомобилното изложение във Франкфурт през следващата седмица.

Вече ви представихме няколко изображения, които даваха бегла представа за това, как ще изглежда колата. Сега в интернет пространството се появиха нови по-изчерпателни снимки и информация за концептуалния Lexus LF-Ch.

Според последната информация, серийната версия на колата ще бъде почти аналогична с прототипа от снимките. Бъдещият съперник на автомобили като BMW 1-Series, Audi A3 и Volvo C30 ще се предлага във версия с три и с пет врати, но на автосалон Франкфурт 2009 ще бъде представена единствено по-практичната версия с пет врати (на снимките).

От централата на компанията споделиха, че "Lexus LF-Ch отразява нарастващото търсене на компактни, екологични коли, с по-малко вредни CO2 емисии и нисък разход на гориво, без да прави компромис с дизайна или удоволствието от шофирането".

Концепцията LF-Ch потвърждава и намеренията на Lexus да се настани сигурно на автопазара в Европа. Автомобилът е насочен главно към по-младото поколение, като според компанията ще отговаря дори на най-претенциозните изисквания на клиентите.

За това свидетелстват, богато използваните висококачествени материали в купето, като полиран алуминий и дърво, формата на седалките, инспирирана от последните модни тенденции и др. 

Налична ще бъде и системата Lexus Remote Touch controls, позната от RX 450h, както и така нареченият on-board entertainment package, включващ iPhone плеър и монитори за седящите отзад.

Нито дума не се споменава за динамичните характеристики на Lexus LF-Ch. От компанията единствено споделиха, че колата ще доставя изключително удоволствие от шофирането. За него гарантират широката стъпка на автомобила, дългото междуосие и ниския център на тежестта.

Общата дължина на Lexus LF-Ch е 4,300 мм., широчината му е 1,790 мм., а височината точно 1,400 мм. Разстоянието между осите е 2,600 мм., а на колелата с размер 20 инча се поставят гуми с размер 225/35.

Тъй като Lexus LF-Ch е пълен хибрид, той ще позволява движение само на електричество, което подсигурява напълно безвредно и тихо предвижване в градския трафик, примерно.

Всичко за колата, още следващата седмица, когато автосалон Франкфурт 2009 отвори врати.
0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    hondamaniac ( преди 16 години )
    1985...има такива лексуси пред които бмв-цето ти изглежда като спретната каручка!!! има google образовай се малко! махни немските си капаци! и бегай далеч от лексус не заслужаваш да си тук *** безподобен!
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    hondamaniac ( преди 16 години )
    Нека да обясна нещо защото пак има невежи май...незнам кой е крал ама тойота съществува от както баба ти са я праскали турците през робството! а като говорим кой от къде краде виж новата е-класа на мерцедес и ще видиш добре замаскиран лексус! технологично са толкова напред,че нито един шваб не може да ги стигне близките 5 века! а пък за пазара им в европа ги боли жълтия! САЩ там са номер 1 заедно с ACURA,INFINITI...така че германче скапано не ми обяснявай къде е тойота...
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    is-f ( преди 16 години )
    бмв нови не съм купувал никога прекалено скъпи са като нови, имал съм 2 от германия почти 3 годишни.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    is-f ( преди 16 години )
    този лексус изглежда нечовешко добър, а бмв 1, никога ама никога не съм я заглеждал, не прави никакво впечатление, фен съм на бмв 3 и 5
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Немеца ( преди 16 години )
    Значи БМВ-тата си ги купил нови през 1998 ? А не може ли да ги сравним с някоя Тойотка от 1985 г, а ?Иначе пенсионерските коли сигурно са по-тихи, и диагностиката им е по-лесна (а най-лесна е при велосипедите). май си бил в грешния магазин през 1998ма.Аз пък мислех, че ще доказваш, че 1-цата ще има конкуренция - ама то фалшива тревога.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    is-f ( преди 16 години )
    може аз да съм нямал късмет, но и други познати се опраквам от шум в купето при бмв, иначе моите бяха и 520 и 525 около 2001 г
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    is-f ( преди 16 години )
    в момента карам 3-та чисто нова закупена от мен тойота, досега ремонт незнам какво означава, имал съм 2 бмв-та 2- 3 годишни само едно мога да ти кажа на едното му смених на 25 000 км всичко по окачването, а другото даже не разбраха какво му трака зада го сменят. СЛЕДВАЩАТА МИ КОЛА СЪС СИГУРНОСТ ЩЕ Е ЛЕКСУС СИЛНО СЕ НАДЯВАМ ДА Е RX 450h
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Немеца ( преди 16 години )
    личен опит с концептуален модел !???или просто си говориш по принцип, с поглед в небето и пръст в носа ?
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    is-f ( преди 16 години )
    личен опит
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Немеца ( преди 16 години )
    кой ти го прошепна това?