IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално - Lexus LF-Ch

Японците разкриха своя концептуален хибриден модел, броени дни преди официалната му премиера.

Официално - Lexus LF-Ch
Както знаете, компактният хибриден автомобил на Lexus, който комбинира бензинов двигател с електромотор, ще бъде представен официално на автомобилното изложение във Франкфурт през следващата седмица.

Вече ви представихме няколко изображения, които даваха бегла представа за това, как ще изглежда колата. Сега в интернет пространството се появиха нови по-изчерпателни снимки и информация за концептуалния Lexus LF-Ch.

Според последната информация, серийната версия на колата ще бъде почти аналогична с прототипа от снимките. Бъдещият съперник на автомобили като BMW 1-Series, Audi A3 и Volvo C30 ще се предлага във версия с три и с пет врати, но на автосалон Франкфурт 2009 ще бъде представена единствено по-практичната версия с пет врати (на снимките).

От централата на компанията споделиха, че "Lexus LF-Ch отразява нарастващото търсене на компактни, екологични коли, с по-малко вредни CO2 емисии и нисък разход на гориво, без да прави компромис с дизайна или удоволствието от шофирането".

Концепцията LF-Ch потвърждава и намеренията на Lexus да се настани сигурно на автопазара в Европа. Автомобилът е насочен главно към по-младото поколение, като според компанията ще отговаря дори на най-претенциозните изисквания на клиентите.

За това свидетелстват, богато използваните висококачествени материали в купето, като полиран алуминий и дърво, формата на седалките, инспирирана от последните модни тенденции и др. 

Налична ще бъде и системата Lexus Remote Touch controls, позната от RX 450h, както и така нареченият on-board entertainment package, включващ iPhone плеър и монитори за седящите отзад.

Нито дума не се споменава за динамичните характеристики на Lexus LF-Ch. От компанията единствено споделиха, че колата ще доставя изключително удоволствие от шофирането. За него гарантират широката стъпка на автомобила, дългото междуосие и ниския център на тежестта.

Общата дължина на Lexus LF-Ch е 4,300 мм., широчината му е 1,790 мм., а височината точно 1,400 мм. Разстоянието между осите е 2,600 мм., а на колелата с размер 20 инча се поставят гуми с размер 225/35.

Тъй като Lexus LF-Ch е пълен хибрид, той ще позволява движение само на електричество, което подсигурява напълно безвредно и тихо предвижване в градския трафик, примерно.

Всичко за колата, още следващата седмица, когато автосалон Франкфурт 2009 отвори врати.
0 от 500
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 16 години )
    lexus,is-f i hondamaniac,hubavi komentari..no tvoite nemeco ne sa ot nai-hubavite,prosto ne si prav 4ovek,razberi go..prosto bmw ne sa edinstvenata marka,qvno za teb e taka,no e fakt,4e lexus se poqvqvat prez 1989 i ve4e sa po-prestijna,po visokotehnologi4na,po-nadejdna,po-luxozna marka,koqto na vsi4koto otgore pravi mn mn po-krasivi avtomobili,za dizain da ne govorim,a prosto poglednii nai-ve4e zadnicite na pove4eto bmw-ta i se nadqvam da progledne6 trezvo na ne6tata nai-nakraq ;)
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Немеца ( преди 16 години )
    "po-niski emisii i po-nisak razhod na gorivo" са две отчасти противоположни изисквания и реалността е далеч по-сложна от черно-белия ти модел.А като дам данни за БМВ и се почва: ама те БМВ лъжат много... щото на вуйна ми тетка й има и храчи многу... и се почват уллигуфренските спорове до безкрай...
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Немеца ( преди 16 години )
    .. Въобще TUV не казва коя кола е по-здрава, а казва коя кола колко е ходила на сервиз, но не казва ЗАЩО се е стигнало да ходи на сервиз!
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Немеца ( преди 16 години )
    Тойота (в Европа) се купува главно или от по-скромни млади хора или от пенсионери. Мерцедес се купува главно от хора на средна възраст от горната част на средната класа/прослойка, на които да речем времето им е по ценно и да речем блъскат вратата с 10% по-силно и после ходят 10% по-вероятно да им я оправят - не знам как по-просто да го обясня. Освен това обичат всичко да им е ок, а по-често може да видиш някоя Тойота със залепено с лепенка огледало примерно - и това TUV не го отчита...
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 16 години )
    Visoka tehnologia e Lexus,za6toto proizvejdat nai-balansiranite i nai-tihite dvigateli,toest imat nai-preciznata izrabotka na dvigateli,visoka tehnologia e tova,4e dvigatelite na Lexus vav vsi4ki klasove sa s po-niski emisii i po-nisak razhod na gorivo ot nemskite alternativi sas sashtite kone. Visoka tehnologia e tova da poddarja6 visoko ka4estvo i zdravina godini nared-kakto Toyota,taka i Lexus,navsiakade po sveta priznati za nai-zdravite koli. I taka natatak,moga da prodalja da izbroiavam ka
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Do Nemeca ( преди 16 години )
    Visoka tehnologia e slan4evite baterii na pokriva na Toyota Prius,el.klimatika,koito raboti i pri izgasena kola,visoka tehnika sa mnogoto novovavedenia na Lexus LS600h,koito ima pove4e extri ot vseki Mercedes S class ili BMW!!! Pro4eti parvo i togava pi6i. Visoka tehnologia e hibrida,razbira se,za6toto Toyota darji patentite i v USA Ford i Nissan si pla6tat na Toyota za hibridnata sistema.Visoka tehnologia e D-CAT sistemata na 2.2 dizelite na Toyota sas 177 konia i t.n..
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 16 години )
    Nai-visokotehnologi4nata firma ozna4ava tazi firma ,koiato predstavia nai-modernite,efektivni i visoki tehnologii pri avtomobilite.Tova e Lexus i Toyota,za6toto sa 5 veka pred germancite v avtomobilite. Hibridite v momenta sa nai-visokata tehnologia,svarzana s efektivnostta,bezshumnostta,niski emisii,bade6to razvitie na cialostni elektr.koli.Ako o6te ne si razbral kakvo zna4i visoka tehnologia,pogledni edin traka6t Volkswagen Passat pompa duza,za da vidi6 kakvo e izostanala tehnologia!!!
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 16 години )
    Mercedes ne e sred zdravite koli/so4i TUV/ vapreki 4e klientite mu sa pensioneri.Shvashtash li kolko si dale4e ot logikata s izkazvaniata si. Slu6ai germancite ot TUV,nali obo4a6 germanci. Ti si anti-logi4en, tova e iavno i ot bezsmislenite ti pisanici,i ot tova ,4e si se krastil "Nemeca" pri polojenie ,4e sashtestvuvat Iaponci.
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Do nemeca ( преди 16 години )
    Kakvi sa kupuva4ite na Mercedes i kakvi sa kupuva4ite na Lexus i kakvi sa kupuva4ite na Toyota??? Ti na psiholog li se pravi6. Vsiaka firma ima razli4en krag klienti.To4no puk ti li 6te ubejdava6 koia firma kakvi 100% tip klienti ima?! Klientite kakvito za Mercedes,takiva i za Lexus,takiva i za Toyota.Razlikata e,4e ednite sa s po-golemi finansovi vazmojnosti-tezi na Lexus i Mercedes. TUV bezkompromisno so4i koi koli zdravi i koi ne.Mercedes ne e sred zdravite,vapreki 4e go karat pensioneri.
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Немеца ( преди 16 години )
    Шофьорите на Мерцедес и шофьорите на Тойота НЕ СА ЕДНАКВИ !!! Това е така, понеже концепциите на колите са насочени към различни купувачи - сега не ме карай да ти обяснявам защо хората са ралични по природа. Как може някой да дава мнение за коли и да не знае такива основни неща?