IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално - Lexus LF-Ch

Японците разкриха своя концептуален хибриден модел, броени дни преди официалната му премиера.

Официално - Lexus LF-Ch
Както знаете, компактният хибриден автомобил на Lexus, който комбинира бензинов двигател с електромотор, ще бъде представен официално на автомобилното изложение във Франкфурт през следващата седмица.

Вече ви представихме няколко изображения, които даваха бегла представа за това, как ще изглежда колата. Сега в интернет пространството се появиха нови по-изчерпателни снимки и информация за концептуалния Lexus LF-Ch.

Според последната информация, серийната версия на колата ще бъде почти аналогична с прототипа от снимките. Бъдещият съперник на автомобили като BMW 1-Series, Audi A3 и Volvo C30 ще се предлага във версия с три и с пет врати, но на автосалон Франкфурт 2009 ще бъде представена единствено по-практичната версия с пет врати (на снимките).

От централата на компанията споделиха, че "Lexus LF-Ch отразява нарастващото търсене на компактни, екологични коли, с по-малко вредни CO2 емисии и нисък разход на гориво, без да прави компромис с дизайна или удоволствието от шофирането".

Концепцията LF-Ch потвърждава и намеренията на Lexus да се настани сигурно на автопазара в Европа. Автомобилът е насочен главно към по-младото поколение, като според компанията ще отговаря дори на най-претенциозните изисквания на клиентите.

За това свидетелстват, богато използваните висококачествени материали в купето, като полиран алуминий и дърво, формата на седалките, инспирирана от последните модни тенденции и др. 

Налична ще бъде и системата Lexus Remote Touch controls, позната от RX 450h, както и така нареченият on-board entertainment package, включващ iPhone плеър и монитори за седящите отзад.

Нито дума не се споменава за динамичните характеристики на Lexus LF-Ch. От компанията единствено споделиха, че колата ще доставя изключително удоволствие от шофирането. За него гарантират широката стъпка на автомобила, дългото междуосие и ниския център на тежестта.

Общата дължина на Lexus LF-Ch е 4,300 мм., широчината му е 1,790 мм., а височината точно 1,400 мм. Разстоянието между осите е 2,600 мм., а на колелата с размер 20 инча се поставят гуми с размер 225/35.

Тъй като Lexus LF-Ch е пълен хибрид, той ще позволява движение само на електричество, което подсигурява напълно безвредно и тихо предвижване в градския трафик, примерно.

Всичко за колата, още следващата седмица, когато автосалон Франкфурт 2009 отвори врати.
0 от 500
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Немеца ( преди 16 години )
    Сега за красота ли ще спорим ?"nai-tehnologi4nata"Това пък какво ли значи... най-хибридната ли що ли...
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dO NEMECA ( преди 16 години )
    Nemec,ti iavno ne si 4el TUV/germanskite tehn.pregledi/ ,kakvi psihologi4ni profili te goniat?? Da ne bi klientite na Mercedes da sa sastezateli,ta Mercedes e tolkova nazad??? Bmw sa si tro6ki i nikakav psiho-profil ne vliae,Mercedes sa sashtite tro6ki,a gi karat samo pensii.To kolata tro6ka li e, i profesor da ia kara,vse se tro6i. A iaponcite praviat nai-zdravite koli v sveta,i nai-visoko-tehnologi4nite. Lexus e absolutnia Nomer 1
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 16 години )
    V momenta niama po-dobra kola v tozi klas ot tozi Lexus.Krivoto BMW 1 seria e edin sme6nik pred tozi krasiv Lexus,a Lexusa e i hibrid,a ne traka6t dizel.Tehnologiata na Lexus e 5 veka pred BMW!!! A i s tozi dizain tova 6te e nai-krasivata kola v klasa kategori4no,i nai-tehnologi4nata mnogo iasno,kakto vinagi.
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Немеца ( преди 16 години )
    Смисълът е да има еднаква база за сравнение в странния пример на is-f, който се опитва да докаже, че доматите са по-добри от краставиците.
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    hondamaniac ( преди 16 години )
    Това звучи на нещо като...да сложим *** на метеното! защо да слагаме като имаме прекрасен 3.0 V6 двигател на тойота с променливи фази на газоразпределението(нещо което пак измислят японците а едва през 1989 година се появи ванос на бмв!?) при хонда е в-тек, през 1984!!! и ти ме караш да сложа мотор на бмв???!!! смисъл никъв!!!
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Немеца ( преди 16 години )
    БМВ 1 прави впечатление поне с това, че създаде нов сегмент! Преди него се смяташе, че подобна кола трябва да е като голфа - колкото по-далеч от голфа, толкова по-малки продажби. БМВ направиха колата с добро разпределение на тежестта, ниска, с прибрана задница, бих казал спортна... това носи и недостатъци (отзад едвам се влиза), но те РИСКУВАХА и спечелиха. Ето така се гради имидж, а не чрез дебнене, копиране, подобрения на парче и гонене на бройки чрез глобални ресурси и евтина работна ръка.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Немеца ( преди 16 години )
    Е, сега, сравняваш коли от различни времена, карани от различни хора. То при толкова много (и дори неизвестни) фактори статистиката става стъкмистика.Затова аз съм любопитен, ако двигателите на 520 и 525 се сложат на Тойота, а защо не и стила на БМВ шофьора (психологичният и възрастов профил е различен), да видя какво ще е износването средно.Иначе БМВ е относително рядка и скъпа и съответно обслужването по-лошо и скъпо и хората ги ръчкат дет се вика докато не им изпадне някой чарк.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    is-f ( преди 16 години )
    http://grandtech.bg/avensis/02.JPG
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    hondamaniac ( преди 16 години )
    Карай си със здраве колега хубавата кола и да не ти пука!!! винаги ще има професори с БМВ-ца(гомненца)
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    is-f ( преди 16 години )
    много точно казано :)