IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Трицилиндров бензинов двигател с обем 0.7 литра и мощност 150 к.с

Ilmor Engineering разработи нов високотехнологичен двигател.

Трицилиндров бензинов двигател с обем 0.7 литра и мощност 150 к.с
Преди време тази фирма беше част от Mercedes-Benz и снабдяваше немската фирма с двигатели за нейните болиди във F1. 



Сега това което предлага Ilmor Engineering e петтактов турбодвигател с три цилиндъра и обем 700 см2, който е по-ефективен с поне 5% от съпоставим двигател с директно впръскване на горивото, въпреки че има многоточкова инжекционна система. 

От този двигател от Ilmor са добили максимална мощност от 130 к.с. (97 kW) и максимален въртящ момент 165Nm. Сега обаче работата продължава и от Ilmor казват, че новата версия ще постигне мощност от 150 к.с. (112kW). Прототипът постига мощността и максималния въртящ момент на малък дизелов двигател но с много по-ниски емисии C02. 

Според мениджъра на Ilmor, Стив О’Конър (Steve O’Konnor), този двигател ще намери най-добро приложение при хибридна система за компактни автомобили.
0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    Преимущества на концепцията за 5 удара Вторичен цилиндър предоставя процес на допълнително разширяване, позволяващ на допълнителна работа да бъде извлечена,, затова увеличавайки термодинамична ефективност. Локомотивът пуска общо съотношение към разширяване приближавайки се онова на дизел в района на 14. 5: 1 Минимизирано помпайки полагаемо за работа да съкращението създава с високо оценено уволнение цилиндъри. Съотношението към компресия може да бъде намалено за да се забави Ударете нападението без намаление в действието.
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    5-тактови фигури за действие 700 кубика капацитет на машина (турбокомпресорни) Оборот в минута на @ 7000 на 130 конски сили мощност през връх Върхов нм към усукване 166 оборот в минута на @ 5000 Консумация на гориво на само 226 гена /kWh
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    Моторната концепция,, която беше формулирана от Gerhard за Schmitz,, е била развита "от Ilmor към работещ мотор, използващ бърз образец, хвърлете главата,, обработен от твърдо вещество блок в цилиндър, и разделете електрически задвиженото масло и вода" помпа. Два повдигнати разпределителни вали включват общоприетия извор в Намотка valvege Ars понеже разпределителния вал на Hp работи в 0. 5 x запалват скорост и разпределителният вал на LP работи до 1 x ускоряване на чешит. Моторът е също така турбокомпресорен за да увеличи моторния рейтинг.
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    вижте това в онлан превод директно от сайта на илморНашата цел с 5-тактовия мотор ще развие gasoline engine с консумация на гориво и нива на емисия, сравними, на онова за текущите дизели, без сериозния проблем на съставните от частици и емисиите Нокс, които провокират diesels,.
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    Евгени ,тук никой нищо не може да ти каже за този двигател.Дори тези от аутомедия нищо незнаят,нали виждаш колко са написали.Прочели са някъде за това и хоп тука и после, малко инфо-загадка.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    Евгени ,тук никой нищо не може да ти каже за този двигател.Дори тези от аутомедия нищо незнаят,нали виждаш колко са написали.Прочели са някъде за това и хоп тука и после, малко инфо-загадка.
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    Е ко питате мене ,мога да ви кажа пича,де е работил преди.Ми той вече сигурно е престарял пич с *** ,но важното че мисли.Това е бивш конструктор от заводите на Вартбуг.Ако двигателя беше с два цилиндъра сигурно щеше да е от Трабант.:)))))))))))(дано всичко това е истина ,както е написано в статията,в противен случай в книжката за текущи ремонти ,трябва да вметнат графа-на 25 000 км -смяна на двигател-на 50000км смяна на автомобила.То и купето ще еетакова какъвто и двигателя.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Evgeni ( преди 16 години )
    Mom4eta kajete mi istinata tozi dvigatel stava samo za motor kade go vijdate da vla4i 1 ili 2 tona kola ebati izlagaciqta mojeli takova neshto tuka koli4kite s 900cc sa spukvat i im pravqt remonti na 10000 kilometra puk tova mani4e kvo sha prai shte si 4upim glavite s takiva novatorski idei ot mene da znaite.... ina4e bravo na pi4a deto go e zamislil inovatorsko e gotino silno ama neee za kola tova e istinata........
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ba4ati ( преди 16 години )
    Ha Ha Ha ! Takova jivotno kato 157 nema ! A i purviq common rail na alfa e 1.9 a na mercedes e 220 CDI ...mdaa mnogo ob6to samo malko go bili prerabotili ... verno li :))) vij po druugite saitove ma pove4ko snimki 6te vidi6 za kakvo ide re4 i qkiq baipas mejdi 1-vi i 2-ri i 2-ri i 3-ti cilindur. Nikoi ne kara ve4e koli po 1 000 000 km be a i nikoi ne puska dvigateli koito da izdurjat 50 000 mdaa osven kitai4etata te mogat vsi4ko
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    не плюем нямах това предвид идеята 6 -7 литровките не отговарят на разните еко норми пък и харчарт доста от друга страна това е идята да не караме по 500 000 хил а да си купуваме ако може вески ден нова кола