IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Трицилиндров бензинов двигател с обем 0.7 литра и мощност 150 к.с

Ilmor Engineering разработи нов високотехнологичен двигател.

Трицилиндров бензинов двигател с обем 0.7 литра и мощност 150 к.с
Преди време тази фирма беше част от Mercedes-Benz и снабдяваше немската фирма с двигатели за нейните болиди във F1. 



Сега това което предлага Ilmor Engineering e петтактов турбодвигател с три цилиндъра и обем 700 см2, който е по-ефективен с поне 5% от съпоставим двигател с директно впръскване на горивото, въпреки че има многоточкова инжекционна система. 

От този двигател от Ilmor са добили максимална мощност от 130 к.с. (97 kW) и максимален въртящ момент 165Nm. Сега обаче работата продължава и от Ilmor казват, че новата версия ще постигне мощност от 150 к.с. (112kW). Прототипът постига мощността и максималния въртящ момент на малък дизелов двигател но с много по-ниски емисии C02. 

Според мениджъра на Ilmor, Стив О’Конър (Steve O’Konnor), този двигател ще намери най-добро приложение при хибридна система за компактни автомобили.
0 от 500
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    autoexpert ( преди 16 години )
    Благодарско за клипа!
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    Не това ,едва ли е същия двигател.Но все пак добре си го качил .
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    Защото има някой който не може.И какъв е проблема,на англииски ли трябваше да го кача?
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    . ( преди 16 години )
    Тоя двигател мисля че е на подобен принцим :
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :D ( преди 16 години )
    За кво си пуснал преведено от чичо гошо транслейта, от там и 5 годишно дете може да си го преведе.
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    Концепцията за пет удара Концепцията към патентовани 5 удара използва два запалени цилиндъра, които работят за общоприет 4-тактов цикъл,,, които изразходват алтернативно, в цилиндър за централно разширяване, whereupon изгорените газове правят по - нататъшна работа. Цилиндърът след допълнително разширяване на ниско налягане разделя разширяването и компресията преработва, и позволява на оптималното разширяване от съотношението да бъде избрано независимо за съотношението към компресия.
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    Пичове ,това е цялата статия от сайта на илморвъв превод от транслате.Можете да я видите на адрес:http://***.ilmor.co.uk/concept_5-stroke_1.php Желая ви приятно четене ,на англииски!
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    5-тактов демонстратичен мотор На щанд принципът за "стимулиране на 5 удара", че Ilmor е произвелият cutaway показва мотор, който позволява на зрителя да не види само направо в главата и стаята след горене но да запали ръчно също така мотора,. Това взаимодействие позволява на зрителя да види и контролира движението от бутало и да разбере операцията по настройване на залива и exhaust valves, които са използвани за да постигнат 5 удара,. Появяването с първо население на новия 5-тактов ди sp
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    Подпомогнете развитието Пуснала е машината за концепцията за доказателство, Ilmor очаква сега да произведе машина към втора фаза от развитие за под превозно средство тестване. Целите на функциониране за тази машина са както следва : Спрете консумацията на специфично гориво за 215 гена /kWh ( 10 процента Подобрението на текущата 4 гали технология ) 20 процента По-леки от съществуващо производство мотори ПЛЪТНОСТТА на Power на 150 конски сили / L
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gorby ( преди 16 години )
    Принцип на управление 5-тактовият мотор към концепция използва два запалени цилиндъра (конски сила на high pressure), които работят за общоприет цикъл на 4 удара,, които изразходват алтернативно, в цилиндър за централно разширяване (LP в ОБЛАСТ), whereupon изгорените газове извършват по - нататъшна работа. Цилиндърът на LP разделя разширяването и компресията преработва и позволява на оптималното разширяване от съотношението да бъде избрано независимо за съотношението към компресия. Правенето на мотора към концепция е произвело внушителен флуор