IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И Volvo с електромобил

Volvo завършва разработката на електрическа версия на хечбека C30, която ще представи на изложбата Innovation for Life.

И Volvo с електромобил
Това ще стане веднага след края на автомобилния салон във Франкфурт, съобщават източници от фирмата пред британското списание Autocar. 


Прототипът който ще представят на изложбата ще бъде напълно функционален, като с него ще се направят изпитанията на електродвигателя и на целия електромобил. 

От Volvo все още не съобщават по-подробна информация за електромотора, акумулатора, изминаваните километри с едно зареждане и др. Според изданието Autocar дори все още не е решено дали този електромобил ще бъде произвеждан серийно. Окончателното решение за това ще се вземе след края на пробния период, през който ще премине концептуалния автомобил. 

Ако всичко мине успешно, първите серийни електромобили на базата на Volvo С30 ще бъдат на пазара към края на 2011 или началото на 2012 година. 

Да припомним, че през 2007, на автомобилния салон във Франкфурт беше представена хибридна версия на Volvo C30, която имаше бензинов двигател с обем 1.6 литра, (който можеше да работи и с биоетанол) и четири монтирани във всяко от колелата електродвигатели. Тогава от Volvo съобщиха, че само на електроенергия автомобилът може да измине 100 км с едно зареждане, а времето за зареждане не надхвърля три часа.
0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Маглев ( преди 14 години )
    ДОКАЗАНО:и с най-нискокалоричните въглища да се зареждат колите на ток са В ПЪТИ по-чисти от сегашните;1.КПД на съвременен 3фазен ел. мотор с векторно управление (новите ел.коли) е над 90%!2.ТЕЦът отговаря на норми, има филтри, а не е с изрязан катализатор, не харчи масло и не пуши синьо.3.Ел.колата не пърди в задръстване.4.Зарежда се нощем в извънпиково време.5.За колите с ДВГ не пише ПО БРОШУРКИТЕ емисиите по добив, транспорт и преработка на горивата, щото вместо 180г/км стават 680г/км!!
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    http://***.spiegel.de/video/video-1016075.html
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    педелин
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    !!! ( преди 16 години )
    Там на сайта рахода го дават на километър, 110 Вч/км, т.е. 11 кВч/100км.Няма да се разберът накрая по един начин да ги показват теа разходи....
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    kalin ( преди 16 години )
    Да не бъркаш,110 Вч не са 11кВч,а 0.11 кВч.Все едно де,не е толкова важно.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    !!! ( преди 16 години )
    Ае аз тоа с трабанта на майтап го пуснах, обаче като потърся kWh per 100 км, нали киловат часа на 100 км. Навсякъде говорят за 10-25, максимум 30, киловатчаса на 100 км. http://***.teslamotors.com/efficiency/well_to_wheel.phpТесла твърдят, че Tesla Roadster-a вади 110 Wh /km, т.е. 11 kWh / 100 km, ама имай предвид, че Роудстъра е малка кола. Две седалки и двигател.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    kalin ( преди 16 години )
    Това беше за някаква Тесла.Това с Трабанта не е сериозно,с 6кВ се движил с 20 км/ч.Сам сметни колко кВ ти е автомобила.Ако е 80 кВ но ти на практика не ползваш повече от 40 кВ,пак толкова идва.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    !!! ( преди 16 години )
    Тука един пич, къде си направил един трабант на електромобил:Googlе: Направих си сам ел. трабантТвърди, че трабанта му прави по 6 kWh на 100 км.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    !!! ( преди 16 години )
    Не ти вярвам, че електромобилите харчат по 50 kWh на 100 км. Сега ще потърся в интернет какво казват производителите на електромобили. Ако имаш прясна информация да потвърдиш тезата си, приложи я. Това което си спомням беше в порядъка на 10-25 kWh на 100 км.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    kalin ( преди 16 години )
    10-на кВ-ата са хибридите.Ако е само на ток,това му стига само да тръгне.Чистите ел.мобили не падат под 50 кВ.И тази мощност се мери с димесия кВ/час и както в случая минава 100 км. сметката се упростява още повече,математика.А за да ги изразходиш,нали се сещаш,че трябва да ги имаш в батериите.Отделно,че като ги зареждаш ще тегли повече,заради загубите в батериите.Не са толкова розови нещата,не се заблуждавайте.И това само от пръв поглед.