.jpg)
При повишено натоварване, например при движение по стръмен наклон нагоре, делът на бензина в горивната смес може да достигне 85%. При по-ниско натоварване съотношението между бензин и дизел в горивната смес достига 50:50.
Коефициентът на полезно действие на новият двигател превишава този при стандартните агрегати с около 20%. Работната температура на този двигател е по-ниска с 40% в сравнение с температурата на работещ стандартен агрегат. Това разбира се води до намалени загуби на гориво и на понижено потребление като цяло.
Ако всички автомобили в САЩ са оборудвани с подобен двигател, страната ще употребява с една пета по-малко нефт на ден. Сега в САЩ ежедневно се използват 21 милиона барела нефт.
Според създателите на този двигател той ще намери приложение както при леки, така и при товарни автомобили. Все още не е ясно кога подобен двигател ще се появи в серийно производство.


1