IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mitsubishi Evo получава нова скоростна кутия

FQ-330 SST e най-мощната версия на Mitsubishi Evo Х, която ще получи новата скоростна кутия SST с два съединителя.

Mitsubishi Evo получава нова скоростна кутия
Специално за този автомобил скоростната кутия е оптимизирана и ходът й е станал особено плавен. Единият съединител отговаря за четните, другият за нечетните предавки, така всяка скорост е готова за включване дори преди да си помислите, че ви е нужна.

По-ефективната скоростна кутия е подобрила и динамиката на колата. Ускорението от място до 100 км/час е за 4.4 секунди, а максималната скорост на колата с двулитров турбодвигател е 250 км/час.
Mitsubishi Evo X FQ-330 SST се предлага в четири цвята Cool Silver, Orient Red, Lightning Blue и Phantom Black. Цената на версията с новата скоростна кутия е 41 000 евро.
0 от 500
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    daro ( преди 16 години )
    Вярно,но Insignia е в по-горната категория.Това тук може да го сравняваш с Астра.
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    butoncho ( преди 16 години )
    az imam takyv lancer s nai malkia dvigatel 1,5 litrov 110 konq i bmw-cata ot po 150 konq ne im davam da mrydnat...taka 4e pri dneshnite dvigateli kubaturata ne e ot tolkova golqma zna4enie kato edno vreme byrzata kola beshe na 2 litra.
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Борето ( преди 16 години )
    Незнам на пътя какво ще е, но Инсинията е сигурно с 10хил лева по-скъпа от Лансера, а за сравнението с Форда просто няма да коментирам, че ще ми прилошее - то дет се вика, добре, че са измислили опел, та форд да не е най-лошата кола.....
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    blah ( преди 16 години )
    кофтито Во е, че на спортбека през цялото време ще му гледаш "ужасната задница" докато форда или хлопела издишат по пътя...и за rockford fosgate много се бъркаш ;)
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Борето ( преди 16 години )
    Всъщност Спортбека и на мен въобще не ми харесва! Иначе тази кола си е създадена, за да бъде Седан! А за ЕВО Х - просто като го видиш на живо по пътя спира дъха... За интериора - верно е пълен леш, но общо взето той е такъв и на другите коли по за 30-40 хил лева. За съжаление.
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Bo ( преди 16 години )
    Имаше изложение на автомобилна техника тук в Русе и се реших да мерна око ко има. Е точно тоя Lancer особено в изпълнение хечбек просто няма как да ми хареса. Хеча има ужасна задница, а интериора е просто уникално грозен, изработен от евтини пластмаси.Ко ме грее ква имитация на Bang&Olufsen са му сложили след като вътре не е добро. А и цените са му солени-http://***.mitsubishi-motors.bg/models/Model.aspx?pn=price&mid=31Много по-приятно впечатление прави Ford Mondeo и особено Opel Insignia
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    iceto ( преди 16 години )
    относно коментара на колегата, във WRC участват съвсем друг вид автомобили като форд, субару, пежо и т.н. А марки като БМВ и Мерцедес няма как да го спечелят тъй като въобще не се стремят кам този вид рали. Те са във формула 1. Така че няма база за сравнение кой какво печели.А отностно колата доста добър външен вид, интериора не ми харесва, но тази кола не е за комфорт, а за удоволствие от шофирането с много газ по магистралите.
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    дна хитра идея - при дърпане на ръчната, ADC отново се държи подобно на отворен диференциал, с което улеснява вземането на завоите "на ръчка". Няколко думи за задния AYC диференциал Ефекта му се усеща при ускорение в завой, където AYC улеснява завиването чрез прехвърляне на въртящ момент към външното задно колело, с което се намалява недозавиването. При спиране в завой прави обратното - трансфер на въртящия момент към вътрешното задно колело, с което пък се намалява презавиването
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Задвижване 4х4 при Мицубиши (AYC)AYC означава съкращение от английски език на (Active Yaw Control). Това е електронно контролирана система, разполагаща със сензор, отчитащ отклонението на автомобила от вертикалната ос, преминаваща през центъра на тежестта му. Данните за това ъглово отклонение служат за изчисляване на опасността от загуба на стабилност при движение по определена траектория и определена скорост.http://***.mitsubishibg.com/index.php?lang=bg&do=4&id=7
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    петър ( преди 16 години )
    всичко е вярно ,като спортна кола няма цена,само дето не са се погрижили за интериора,пълна е с евтина пластмаса