Предницата ще бъде доминирана от логото на Renault с голям размер, отворите за въздух са по-големи, но в същото време дават по приятен вид на колата.
В профил новата версия е доста по привлекателна в сравнение със сегашния изглеждащ по-опростено модел. Renaultsport предлага 18 инчови джанти разположени под изпъкналите арки над колелата. В специалния body kit виждаме традиционния за Renault заден дифузьор, спойлер на задната врата и трапецовиден накрайник на ауспуха с широк диаметър.
Шеф-дизайнерът на Renault, Патрик Льо Кемен (Patrick Le Quément), който напуска фирмата в края на годината ще бъде заменен от дизайнера работил за Mazda Лоренс ван дер Акер (Laurens van den Acker). Той иска радикално да промени дизайнерския стил в Renault и този модел ще бъде първият предвестник за промяната.
Двигателят за Clio RS ще остане атмосферния двулитров бензинов агрегат, но мощността му ще надхвърли 200 к.с. В същото време няма да бъде забравено и по-ефективното потребление и по-ниските вредни емисии от CO2.
Четвъртото поколение на Clio ще се произвежда на нова олекотена платформа. Също както при досегашния автомобил и при новия ще се предлагат два варианта на шасито - Sport и Cup. Първият ще предлага повече комфорт, а втория ще бъде по-екстремен.