
Сега „Европейският автомобил на 2009” записва първи голям успех за марката от доста време насам. От началото на продажбите в края на миналата година, дилърите на Opel са регистрирали над 100 000 поръчки за Insignia.
Според вицепрезидентът на GM Europe, Insignia е купувана и от хората, които излизат на пазара за автомобил от сегмента „премиум”. Специално в Германия покупките в този сегмент на годишна база са се повишили през първите три месеца на 2009 с 82%.
Интересна е и структурата на поръчки за модела. Около 1/3 от купувачите избират версия турбодизел 2.0 CDTI (118 kW), 56 % от закупените автомобили Insignia са с новата система за осветление с адаптивни фарове Adaptive Forward Lighting, 80 % от купувачите избират в оборудването DVD навигация, 50% от закупените Opel Insignia са със специалните анатомични седалки срещу доплащане и над 2/3 от купувачите са избрали предлаганите джанти с най-голям размер.
.jpg)
Според експертите интересът към Opel Insignia ще расте още, защото сега на пазара излиза и комби версията Sports Tourer, за която от фирмата се надяват да стане хит в Европа.


0