IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Fiat и Magna главни кандидати за Opel

Fiat и канадската фирма за производство на автомобилни части Magna International са основните кандидати за закупуване на Opel.

Fiat и Magna главни кандидати за Opel
Както съобщава изданието Automotive News Europe, италианската група иска да придобие контролния пакет от акциите на Opel, а Magna се интересува от покупката на 20% от тях. 

Според информации в немската преса, министърът на икономиката на Германия, Карл-Теодор цу Гутенберг (Karl-Theodor zu Guttenberg) през тази седмица е водил преговори с представители на Magna за възможни инвестиции в Opel. След срещата той е казал  пред журналисти, че канадската и италианската фирми са представили съвършено различни стратегии за развитието на Opel. Според него засега техните планове са по-скоро идеи, но въпреки това те са най-сериозни в сравнение с тези на всички останали кандидат-купувачи.  


Ръководството на синдикатите в Opel, както и някои немски политици протестират срещу евентуалната продажба на  Opel именно на Fiat. Те се опасяват, че подобно партньорство няма да доведе до положителни последици за немската марка, а обратно, може да доведе до негативни последици и закриване на много работни места. 

Според вестник Handlesblatt, след евентуалното закупуване на Opel, групата  Fiat не възнамерява да закрива заводи и да уволнява персонал. Обратно, италианците имали намерение да започнат да произвеждат своя модел Punto в завода на Opel в Айзенах. 

Според вестник The Wall Street Journal, окончателното решение кой ще бъде новият собственик на Opel ще бъде взето до края на май.
0 от 500
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Хранилка ( преди 15 години )
    Да бе,щото не ти отърва.Те пък TOP GEAR като са захвалили Фиат.Престани вече с тъпотиите,бе!Как може да казваш на черното бяло!А Форд наистина са пред фалит,щом са сложили някакви талашарските двигателчета от Фиат.Е те големи двигатели слагат Форд,баси смешката,по-добре да не го беше казвал,сега ще се смея цял ден..:)))
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Хранилка ( преди 15 години )
    http://***.dnevnik.bg/skorost/2008/08/03/533100_poiaviha_se_purvite_oficialni_snimki_na_ford_ka/Я прочети бе педро!!!!Използват 1.2 и 1.3 мултиджет на фиат *** ,аре сега кажи нещо да *** и гея ти да ***. ахахахахахахахОплети се сам смотлйо.А Аутобилд ми е през *** ков пишат признавам само една медия и тя е TOP GEAR.Има многобройни доказателства ,че аутобилд е коромпирана медия собственост на ФолцВаГинЪ.
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Хранилка ( преди 15 години )
    А дизели от фиат са тествали два пъти в аутобилд,и двата пъти блокираха,на Опел и на една Алфа,трябва да си чел.А последния гаф е (поредното) блокирането на бензинови мотор на Фиат 500 на 40 000 км. задрало буталото,баси ташака.... а купи си полсе Фиат,да не съм луд!
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до Хранилка ( преди 15 години )
    Много си смешен в бзсилието си.:))) Системата помпа-дюза,не е измислена от VW,а от Nissan,и през 1985 пускат такъв мотор с директно впръскване,без предкамери.Три години по-късно се отказват.И какъв е този 1.2 8-клапнов,Фиат да не се връщат назад във времето,хи,хи!Не знам Форд да имат такава дръгня.Слагат си техния 1.25,престъни да лъготиш.
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Хранилка ( преди 15 години )
    В Форд Ка се използва 1.2 8клапановия мотор на Фиат а отделно се предлага и с 1.25 на Фиеста.Кромата е първия автомобил с директно впръскване мотора не е TDI TDi.D *** *** такъв.Фиат е най Добрия производител на дизели ,най дефектно са ФолЦвЪгиНъ.МОНДЕО *** е *** а бащати сленянин а ти си обитак.И я ония болкук безименния да даде информация за тоя ниссан дето си го извади от малоумната кофа ,пич излагаш се.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    do hranilka ( преди 15 години )
    za kakyv dvigatel na Alfa pi6e6 s ozna4eniq "TDI" ??? a be nevej selqnin !!! dizel s direktno vpraskvane imat NISSAN ot 1985 , lainar stigan pisa prostotii FIAT sa samo tro6ki ednodnevki
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    mondeo ( преди 15 години )
    А БЕ ЕЙ ХРАНИЛКА МНОГО СИ *** ! НОВИЯ ФОРД КА Е НА ПЛАТФОРМА НА ФИАТ 500 НО ДВИАГАТЕЛЯ Е ОТ ФИЕСТА , ПОНЕ ПРОВЕРИ ПРЕДИ ДА СЕ ИЗЛАГАШ БЕ *** ! И ДА ЗНАЕШ ЧЕ КАЛТАЦИТЕ ФИАТ НЯМАТ ЕДИН СВЕСТЕН ДИЗЕЛ , ОПЕЛ ЩЕ СПИАРАТ ДА СЛАГАТ ТЕХНИТЕ 1.3 И 1.9 ЩОТО ХАРЧАТ МНОГО И ДАВАЛИ МЕХАНИЧНИ ДЕФЕКТИ , *** ***
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    и за фиат несам карал нито подържал и може и да е добър автомобил !
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    до колкото за ауфа ромео и аз имам сведеня че за първи път е приложена на нея но за съжаление не те са го патентовали
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dCi - diesel Commonr ( преди 15 години )
    1999:Система Common Rail за камиони.Налягане на впръска: 1,400 bar.За първи път използвана от: Renault (RVI).2001:Второ поколение Common Rail за пътнически автомобили прави дизеловите двигатели още по-икономични, чисти и мощни.Налягане на впръска: 1,600 bar.За първи път използвана от: Volvo и BMW.2002:Второ поколение Common Rail за камиони води до по-ниски емисии на изгорелите газове, подобрена консумация на гориво и повече мощност.Налягане на впръска: 1,600 bar.За първи път използвана от: MAN.2003:Трето поколение Common Rail с бързопревключващи пиезо инжектори за коли.Предимства: до 20 % по-ниски емисии или до 5 % повече мощност или до 3 % по-нисък разход на гориво или до 3 dB(A) по-малко шум от двигателя.Налягане на впръска: 1,600 bar.За първи път използвана от: Audi.Третото поколение Common Rail на Bosch се характеризира от бързопревключващи компактни пиезо инжектори. Новаторската инжекционна система допринася за ниски газови емисии в новия дозелов V6 двигател на Ауди А8.