IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Резултатите от първото тримесечие на годината не са никак добри за Toyota.

Продажбите на фирмата са се снижили с 27% до 1.767 милиона автомобили.

Резултатите от първото тримесечие на годината не са никак добри за Toyota.
Както съобщава агенция Reuters, без участието на двете дъщерни фирми, Hino (камиони и автобуси) и Daihatsu (миниавтомобили), продажбите на моделите на  Toyota са паднали още повече – с 28%. 


Производството на автомобили в заводите на Toyota за същия период е падвало почти два пъти – с 45%. Според анализите най-голям е спада на продажбите на Toyota в САЩ и Япония. Това са ключовите пазари за японската фирма, която за миналата година беше производител номер едно в света, като изпревари General Motors, заемал тази позиция през последните 77 години. 

Може да се окаже, че царуването на Toyota e било доста кратко, защото през тази година номер едно в света може да стане Volkswagen. След първото тримесечие VW изостава от Toyota само с 363 хиляди автомобили, докато през миналата година разликата е била три пъти по-голяма. 

При това пада при VW през първите три месеца на годината е само с 11% благодарение на ръст на пазари като тези в Китай, Германия и Бразилия.
0 от 500
  • #71
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    http://***.autobild.de/artikel/reaktionen-auf-den-qualitaetsreport-2008_801005.html Това е статията на АвтоБилд Германия !!! Както се вижда от заглавието Всички срещу Тойота! Класацията отдолу сочи 1.Тойота 2. Хонда 3. Мазда. Резултатите на тези германци напълно се припокриват и от статистиката на техничеките прегледи ТЮВ,показани ни от други германци. С две думи самите германци ясно признават фактите,че японците правят по-здрави автомобили от германските!
  • #70
    0 rate up comment 1 rate down comment
    d-r dre ( преди 15 години )
    lexus,ne si habi nervite s tezi prostovati pernishki golfadgii4eta i na lainyanite nemski taligi.pravi mi vpe4atlenie ,4e fenovete na yaponskite marki sa nesravnimo po inteligentni ot tezi na shvabskite. .
  • #69
    0 rate up comment 1 rate down comment
    go6o ( преди 15 години )
    абе LEXUS аре да млъкнеш с надежността ти.ще чакам аз някой да ми каже колко ми е здрава колата. карам си немска машина, верно 2004 е, но става и аре да не ни занимаваш с японски коли
  • #68
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Всички повреди се отчитат от задължителните годишни технически прегледи TUV ,а пътните помощи отчитат само блокиралите на пътя коли,но не отчитат всички повреди по една кола,която въпреки тях се движи,тези неща ги отчитат техн.прегледи на ,затова всички гледат данните на ТЮВ. Ауто Билд също са германци и също в класацията си за най-здрави автомобили сочат Тойота,Мазда,ХондА.
  • #67
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Извинявай , може и да си прав.
  • #66
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    I ne me karaj da ti pokzavam,qe i V САЩ consumer Reports всяка година обявяват Тойота за най-здравите коли и в тяхното проучване,а в САЩ Консюмър Рипортс е най-сериозната организация,както в Германия е ТЮВ.Всяка кола се изисква да има ТЮВ сертификат в Германия за да се движи. Данните на АДАК са невалидни 1во защото не обхващат всички коли и 2ро защото колите се чупят и без да блокират на пътя,по една кола се чупят много работи,но тя може да се движи.Именно всичките повреди се отчитат от ТЮВ
  • #65
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Котоошу ( преди 15 години )
    6a t6a e*a w ustata suedinitel. Az sam KOTOO6U velikia 6OGUN.
  • #64
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Това не е вчрно,почти всички марки предлагат на клиентите си собствена пътна помощ и не ползват услугите на АДАК.За това и Авто Билд не ползват вече техните данни. Кои коли са здрави се вижда не колко си събрал счупили се на пътя,защото я собственика викал пътна помощ ,я не викал.Здравите коли се виждат на технически предглед,който е задължителен всчка година ТЮВ и е най-строгият в света.Забележи,че кола без ТЮВ почти не се продава в Германич,защото така е забранена за движение там.TUV
  • #63
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Това не е вчрно,почти всички марки предлагат на клиентите си собствена пътна помощ и не ползват услугите на АДАК.За това и Авто Билд не ползват вече техните данни. Кои коли са здрави се вижда не колко си събрал счупили се на пътя,защото я собственика викал пътна помощ ,я не викал.Здравите коли се виждат на технически предглед,който е задължителен всчка година ТЮВ и е най-строгият в света.Забележи,че кола без ТЮВ почти не се продава в Германич,защото така е забранена за движение там.TUV
  • #62
    0 rate up comment 1 rate down comment
    qwerty ( преди 15 години )
    Клубът осигурява наземен и въздушен медицински транспорт на пострадалите при пътнотранспортни произшествия. Извършва тестове за сигурност на превозни средства, обезопасяване на пътните съоръжения и много други дейности свързани с безопасността по пътищата не само в Германия, но и в много други страни в Европа. Службите за реагиране при пътнотранспортни произшествия са наричани жълтите ангели( die gelben Engel).