IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Идва Golf R20 с мощност 270 к.с.

Въпреки икономическата криза, VW пуска новия Golf R20 с мощност 270 к.с.

Идва Golf R20 с мощност 270 к.с.
В интернет се появиха нови шпионски снимки от автомобила.

Досега най-мощният модел на Golf е версия R32, която предлага 250 к.с. при 6300 об/мин с двигател имащ шест цилиндъра и обем 3.2 литра. Максималният му въртящ момент е 320 Nm.

Сега Volkswagen  подготвя още по-силна версия обозначена като Golf R20. От названието се вижда, че става въпрос за автомобил с двулитров двигател, вероятно нова версия на познатия агрегат от Golf GTI, при която мощността ще бъде 270 к.с.
Динамичните показатели на новия „горещ” Golf ще бъдат впечатляващи, като се очаква ускорението от място до 100 км/час да бъде под 6 секунди. Максималната скорост ще бъде електронно ограничена до 250 км/час.

Новият Golf R20 ще бъде представен официално на 21 май по време на състезанието 24 часа на  ADAC, провеждано на култовата писта Нюрбургринг.
0 от 500
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ivo ( преди 12 години )
    Pred vinkelo i golfa nqma ravno ni6to.
  • #40
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BOBI_VW GTI ( преди 15 години )
    xaxxaxxa nemi govori za tiq ko6nici be BMW1 ctctctctc
  • #39
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    защо fifilota да е пич-ника не говори ли че е жена-а за бмв 3компакт-това е най лошата тройка правена някога-и въобще 3ката е най зле(кола за гейове).А бмв 1 си е супер-добро окачване,екстри,мощност-алооо-това е в клас супермини-сравнявайте го с 307-308,нисан микра/тида,тойота ярис/корола,ford fiesta/focus-това не е в премиум класа-пък и не е голяма кола.5ицата и тройката са добре ;)а за голф-нямам думи-нищо не променят в новите модели-и винаги е возел по лошо от каруца-само че по опасно
  • #38
    0 rate up comment 1 rate down comment
    do fifilota ( преди 15 години )
    pi4 neshta da se karame tuka somo sha ti kaja neshto. astrata e nai-prodavaniq avtomobil v evropa za poslednite nqkolko godini.. govorish na izust. nishto protiv golfa
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    малоумни тъпаци! ( преди 15 години )
    ааа, бе да ***йба мамата ви некадърна *** ***,неориентирана,бездарна голфаджийска,мерцедесарска,беемварска! а ве бедни окъсани ***! я първо си купете една каквато и да е чисто нова кола,че тогава ревете срещу вятъра ве катъри окуцяли,мъстии проскубани!!!
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    da ( преди 15 години )
    da
  • #35
    1 rate up comment 0 rate down comment
    enough ( преди 15 години )
    СТИГА ВЕЧЕ С ТАЯ ПИКЛИВА 3-КА BMW БЕ ***!САМО ТИ ДРАСКАШ ЗА НЕЯ , ОСОБЕНО ГРОЗНИЯ КОМПАКТ , НИКОЙ НЕ Я ХАРЕСВА , НЕ РАЗБРА ЛИ ! *** ПРОСТИЯ СЕЛЯНИН ! ПАСИ СИ ОВЦЕТЕ ИЗ ЯМБОЛСКИ И СИ НОСИ АУТОБИЛД ДА ЧЕТЕШ ПО ПОЛЯНИТЕ
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    fifilota ( преди 15 години )
    По-зле е от 3-ката компакт на BMW, който е много стилен и по-луксозен, обаче е по-добър от *** на колела 1-ца хечбек на BMW.
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    404 ( преди 15 години )
    Golf се купува в Германия.Проверете къде другаде е бил най-продавам в категорията си!Германците винаги ще си купуват главно техните коли.Там е пазара на VW.Защо дори в съседните на Германия страни VW никога не са били лидери в продажбите?Ами замислете се малко,Германия е най-богата и вътрешния им пазар е голям консуматор.
  • #32
    1 rate up comment 0 rate down comment
    fifilota ( преди 15 години )
    И въпреки това мисля, че Голф е повече от Астра: Не мисля, че Астра ще детронира Голф и в този си вариант. Пречка...дизайна! Не е лош, никак дори. Прилича на малка Инсигния, но пак липсва традицията. Голф от 1 до 6 ако ги наредиш един до друг веднага става ясно каква е колата. Вярно, псуват я, че е една и съща, но както я псуват, така и я купуват. Явно Фолксваген умеят да правят скучни, но харесвани коли, дори от хора, които принципно искат да са различни на пътя.