Колата ще бъде с познатия двигател би-турбо TSI с обем 1.4 литра, който се монтира и на Cupra, но с намалена мощност от 150 к.с. (при Ibiza Cupra предлага мощност от 180 к.с.). Двигателят е комбиниран с механична скоростна кутия с шест степени или с DSG със седем предавки.
Засега от Seat не са публикували данни за динамиката на колата, но очакванията са при Ibiza FR ускорението от място до 100 км/час да е за около 8 секунди. В сравнение със стандартния модел на Ibiza SC (с три врати), Ibiza FR има нова предна броня и хромирана рамка около радиаторната решетка.
Отзад виждаме престилка с нещо като дифузьор. Черупките на външните огледала са сребърни (като при моделите S на Audi), джантите са 17 цола, а ауспуха завършва с два накрайника.
В интериора виждаме доста спортни елементи, променено табло с логото FR, нов волан и спортни седалки.