IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda отрича хибридите

Японците ще се фокусират върху чистите дизели.

Mazda отрича хибридите
Повечето автопроизводители, напоследък отделят голямо внимание на хибридните технологии с цел да намалят вредните емисии, отделяни от техните автомобили. Инженерите на Mazda обаче смятат хибридната технология за недостатъчно ефективна и прекалено скъпа. Те са съсредоточили всичките си усиля в разработването на максимално екологични дизелови агрегати.



Според информацията, до 2011 година Mazda ще представи дизелов двигател, чийто вредни емисии ще бъдат съпоставими с тези на съвременните хибриди. Най-вероятно този мотор ще бъде с обем от 2.0 литра и ще отделя вредни емисии, колкото бензинов двигател с обем 660 куб. см. Екологичният дизел на Mazda ще бъде съпоставим от екологична гледна точка с хибридите, но цената му ще бъде значително по-ниска.

Според плана, вредните емисии отделяни от колите на Mazda трябва да бъдат намлени с 30% до 2015 година. За тази цел, освен новият дизелов мотор, компанията разработва и нови автоматични скоростни кутии, които също ще допринесат за намаляването на потреблението на гориво. Планува се и намаляване на общото тегло на колите с емблемата на Mazda с 10% до 2011 година.

През следващите седем години компанията ще се фокусира в разработването на екологични дизелови двигатели, като според запознати, след 2016 година е възможно да се появи и хибрид с емблемата на Mazda.
0 от 500
  • #12
    32 rate up comment 8 rate down comment
    f.mitev ( преди 15 години )
    sas sigurnost 1.6 2.0 i 2.2 sa napravo ot France i pri Ford i pri Mazda . ne zablujdavaite horata
  • #11
    32 rate up comment 8 rate down comment
    LUPI ( преди 15 години )
    Когато ви изнася цитирате Авто билд, но иначе са пристрастни.Дизелите не са френски ,а на Форд.Произвеждат се в Англия ,а разработката е съвместна с PSA, които пък от своя страна ги произвеждат в франция.
  • #10
    32 rate up comment 8 rate down comment
    555 ( преди 15 години )
    Верно е,че мазда е в челото по качество,но вижте класирането по модели,нямат нито един дизелов в първите 30,да не говорим за челната 10-ка.Там са класират само бензиновите мазди.Френските дизели ги провалят.И в аутобилд бр 3/2008 пишат за това,цял куп проблеми с мотора,дюзите,турбината и т.н.Все едно френска кола,два листа дефекти.Така,че дизеловите мазди с френски мотори са далече дори от средно добрите модели в Германия.Това е факт!
  • #9
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    jiko, какви кабели?! Хибридите нямат нужда от зареждане в електрическата мрежа. Иначе моето мнение, е че с времето хибридните системи ще спрат да се вграждат в автомобилите и ще продължат да се използват единствено в обществения транспорт, защото иначе не са достатъчно ефективни. Във много влакове и сега се ползват хибридни системи в серия, както и в някои кораби. Иначе голяма крачка напред ще е когато масово градските автобуси се заменят с паралелни хибриди.
  • #8
    32 rate up comment 8 rate down comment
    LUPI ( преди 15 години )
    Абе 555 ,ти на Бади десното или левото мади си?
  • #7
    32 rate up comment 8 rate down comment
    BGF ( преди 15 години )
    Хибридът, в която и сфера на производството на промишлеността да е, е нещо негодно, без бъдеще. Притежава всички недостатъци на производствената гама на своите първообрази. Скъп в производство, скъп за поддръжка, неремонтнопригоден и т.н. Това е нещо като ерзац кафето или течните горива от каменни въглища от времето на Втората световна война.Няма бъдеще.Изходът е само един-интермудален транспорт за товарите и комбиниран транспорт на пътници. Това значи ограничаване или забрана на индивидуален транспорт на гражданите, поне докато не се създаде нещо ново, непознато днес.
  • #6
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Kiro Manivelata ( преди 15 години )
    Nyama da pravyat samo diesel.Mazda imat i razraboten RX-8 Hydrogen RE (Hydrogen Wankel Engin),koito e v protzes na testvane i pokazva prevazhozhdashti harakteristiki spryamo diesel engin.
  • #5
    32 rate up comment 8 rate down comment
    555 ( преди 15 години )
    Много условности има в тази новина.Оставям темата с хибридите.Просто ви заострям вниманието,че Mazda нямат свои дизели.И те като Форд купуват от PSA.Срванете двигателите на Пежо и на Мазда,и най-малките съмнения изчезват,дори и да сте го пропуснали като новина.В условия на криза не вярвам да откриват нов отдел.Просто това е PR.
  • #4
    32 rate up comment 8 rate down comment
    emo ( преди 15 години )
    До скоро и от немските производители плюеха хибридите, но сега и те прозряха - няма значение колко екологични са дизелите, нито факта че разхода им е по-добър от хибридите на смесен цикъл (т.е. ако не си само в супер задръстване, като в София), че имат същото количество вредни емисии и т.н. Хибридите са една доста добра реклама и толкова!!! Имат предимства, спрямо дизела, но само при определени условия, при това на много висока цеа!
  • #3
    32 rate up comment 8 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    breiiii nai-setne edin avto proizvoditel da zaplue hibridite