IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus с нов кабриолет

Lexus показа новият си открит автомобил. Това е втори кабриолет с четири места, който фирмата добавя към продуктовата си гама.

Lexus с нов кабриолет
Lexus IS 250C ще бъде на пазара от юли. Автомобилът е с твърд сгъваем покрив, който се отваря или затваря за 20 секунди, по-бързо от повечето си съперници. 


Макар кабриолетът да е произведен на базата на седана, общите части между тях са много малко – капака на двигателя, фаровете, дръжките на вратите и външните огледала.  Всичко останало е с нов дизайн, за да се отговори на изискванията на един кабрио модел. 

Колата е издължена напред с 15 мм, за да се подсигури аеродинамична форма, нови са и задните LED светлини. Вратите са с цели 300 мм по-дълги от тези на седана. 

Интериорът е доста комфортен, като предните седалки се плъзгат напред  с натискането на един бутон. На равнището на раменете има топъл въздушен „шал” за пътниците. Задните седалки са две индивидуални кресла, които са разположени по-ниско от тези при седана и дават повече място над главите на пътниците от втория ред. 


Задният превес е по-голям и заедно с умната технологията за сгъване на покрива  подсигурява и достатъчно място за багаж. От Lexus твърдят, че IS 250C е единственият автомобил в своя клас, който може да поеме в багажника комплект за голф, когато покривът е сгънат. 

Таблото е идентично с това на стандартния IS, макар инструментите да са преработени за да могат да се виждат и при ярко слънце. 

Без промяна остава и двигателят V6 с обем 2.5 литра и максимална мощност 204 к.с. Той подсигурява ускорение от място до 100 км/час за 9 секунди и максимална скорост от 208 км/час. 

Цената в Европа на новия кабриолет на Lexus ще започва от около 32 500 евро.
0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    expert ( преди 15 години )
    Какво точно са измислили Мерцедес?Комън рейл-швейцарска фирма,директното впръскване на бензин-Митсубиши,променливото газоразпределение-Тойота,помпа-дюза - Нисан.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Чети consumer reports селянин с голф! Там Лексус за 12 година е номер 1 по здравина.Какво знаеш ти,селянино,2.5 двигателя е от IS250 ,който се произвежда от 2005-та година.Прозрачно заблуден си.Немските фирми са супер назад,още един хибрид не могат да направят,а се съюзяват помежду си за да сложат хибрид на s-класата,ами да си платят на Лексус,те птавят хибриди отдавна,а не тракащите дизели на германците,които са забранени за продажба в 12 щата в САЩ. Най-ниски емисии има Лексус и най-нисък разход и най-тихи двигатели.Немските каурци нищо не са. Лексус продава колкото Мерцедес и БМВ взети заедно в САЩ.А САЩ е независим и за немците и за японците пазар.Там Лексус доказах ,че са по-добри коли и всяка година печелят класациите за здравина Consumer Reports,а germanskite фирми са назад,защото са трошки пред Тойота и Лексус.Лексус продава модерни хибриди,а германците са токоова назад в технологиите,че още не могат да го направят за s class дори,Само приказват като тебе,a Toyota стана номер 1 в света докато германските фирми само приказват.лексус продава най-много на най-големия пазар САЩ.Къде са германците с тяхните тракащи замърсяващи дизели ,технология на 1 век след парните двигатели хахахай. Хибридите е иновативна техника,а не тракащи старовремски дизели.Германците лежат на стари лаври,затова са бедни фирми,а Тойота е най-богатата фирма в света и Лексус продава най-много на най-големия пазар САЩ,а там германските тракащи дизели са забранени,ето ти тъпата немска мисъл,а Лексус продават като луди там и хибриди,а германците още се чудят как се прави това,толкова са назад.
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    expert ( преди 15 години )
    не бе овча майко!Имат предвид ръждата по Мерцедесите,Е и С класата от 1998 до ден днешен,не А5 (макар,че и то не е цялото от алуминий,***).А ти понеже много разбираш,що не провериш за времето си този *** Пасат 1.8Т защо е бил с най-много дефекти от VW?Ще ти отговоря,защото си ***.
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    expert ( преди 15 години )
    Не ги знам Лексус,но Мерцедес в нищо не са "иновативни".Всъщност какво толкова са направили те,че тук Анонимния се обезводни да се пени колко били велики,явно просто момче.Щото на практика нещата изглежад по-скоро зле за Мерцедес,и започвам да вярвам,че има много PR при тях.А за БМВ е добре да се напише кнога за инженерните им гафове.Това ще изчерпи всичко за тази марка.Макар,че и буса на Мерцедес е бил същата недомислица,и то на ниво механика,справка аутобилд.Всичко било свалено от Е-класата (за по-лесно) и сложено в буса,чиста работа.Да,ама не!Нямало случай съединителя да изкара над 40 000 км. и скоростната кутия да стигне заветните 100 000 км.,а двигателя и при Е-класата бил с достатъчно проблеми,а в буса направи цъфнал.Какво казахте,Мерцедес ли?Иновативните... ле ле ,каква дума,някой вече е пуснал жълто на гащите!Баси комплекса този Анонимния!Кой знае дали Астра 1991 има,ама тук се прави на "разбирач",хи,хи,хи,.... ***!
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Я ми покажи здравината на 25 годишен Лексус? Май наистина трябва да е *** човек ,че да защитава Лексус при толкова изписани факти по-доло. А относно Пасат 1,8Т произвеждан от 1997г-до 2000г. ускорението е 8,7сек по книжка а на по-тежкия и малко по-голям модел от 2001г. до 2004г е 9,2сек. Ама щом и фактите оспорвате явно наистина сте *** бавноразвиващи се псевдо *** ,които повече от явно не разбират нищо от коли и марки а камо ли от характеристики и детайли. Че и писал за Пасата писал между ремонтите то тъпо,тъпо.. Другия пък за Ръждата на А5 говори ха ха ха нищо ,че купето е изцяло от алуминий, ама то тъпата глава от къде да знае ,че алуминия е неръждавейка. То просто бе, не чете от къда да знае.
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TOYOTA FAN ( преди 15 години )
    Lexus sa priznati i v USA i v Europe kato konkurentno-sposobni na MB,BMW,Audi.Imenno LS 460 prez2006 pokaza World`s First Eight-Speed Transmission .
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ама ти що сравняваш 2литров мотор отпреди 5 години с 2,5литров ,който още не се е появил на пазара? *** ти наистина си бил много *** бе!! Направо съм изумен!! Освен това стария 2-литров мотор на Ауди ускорява пак по-бързо и има 230км. макимална въпреки ,,че дори е с по-малко коне от тоя Лексус. А тая каруца е едва с 208км. Баси простия човек... Явно първото условие ,за да си фен на Лексус е да си много, ама много ***.
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Добре ,че има балъци да си фантазират разни неща като теб иначе Лексус отдавна да са фалирали. Първо с какво са иновативни Лексус? Че слагат твърд таван на кабрио 15 години след Мерцедес ли? Или ,че са откраднали идеята от Мерцедес? Че от 3 години почнаха да правят дизелови мотори ,като взеха технологията на Германските марки ли, които правят дизели от десетилетия? Или може би са открили волана или ***? Много трябва да си *** да мислиш Лексус за иновативни при два факта! Първия ,че по-долу са ти дали 20 марки евтини и стари ,които имат мноого по-добри мотори от тоя смешен Лексус. И втория Фактор е ,че от Лексус сами си признават ,че са зад Германската тройка БМВ,Мерцедес и Ауди. Така ,че явно има прости хора ,които си мислят ,че като сънуват ,че нещо е най-добро и в действителноста е така. Уви време ти е да почнеш да различаваш съня от истината, иначе оставаш доживотен балък и *** на който всеки се присмива.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    И колко тежи ръждясалия Кадет? А колко този сигурен Лексус? Дай да видиме коя германска кола с мотор с 200 коня от този клас е по-бърза. Ей разбирач.Колко набира Ауди А5 2.0 тфси аутомат 0-100 за 8 сек. и е с близо 10 коня отгоре и е с турбо. Да не е много бързо ,ами един Кадет със 150 коня ще го бега това А5,даже и по ръждда :)
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    expert ( преди 15 години )
    а бе тоя *** що ми дава Пежо 205 и Опел кадет за пример?!Какви секунди,какви 5 лева!С тях и с 30 км/ч да се удариш и се пиши бегал!Колко тежал А5?Я провери преди да се изхвърляш.А Пасат 1.8Т ускорява за 8.7 сек. ама почти.Може да се опита,между ремонтите,няма по-голяма дръгня от това,***!