IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus с нов кабриолет

Lexus показа новият си открит автомобил. Това е втори кабриолет с четири места, който фирмата добавя към продуктовата си гама.

Lexus с нов кабриолет
Lexus IS 250C ще бъде на пазара от юли. Автомобилът е с твърд сгъваем покрив, който се отваря или затваря за 20 секунди, по-бързо от повечето си съперници. 


Макар кабриолетът да е произведен на базата на седана, общите части между тях са много малко – капака на двигателя, фаровете, дръжките на вратите и външните огледала.  Всичко останало е с нов дизайн, за да се отговори на изискванията на един кабрио модел. 

Колата е издължена напред с 15 мм, за да се подсигури аеродинамична форма, нови са и задните LED светлини. Вратите са с цели 300 мм по-дълги от тези на седана. 

Интериорът е доста комфортен, като предните седалки се плъзгат напред  с натискането на един бутон. На равнището на раменете има топъл въздушен „шал” за пътниците. Задните седалки са две индивидуални кресла, които са разположени по-ниско от тези при седана и дават повече място над главите на пътниците от втория ред. 


Задният превес е по-голям и заедно с умната технологията за сгъване на покрива  подсигурява и достатъчно място за багаж. От Lexus твърдят, че IS 250C е единственият автомобил в своя клас, който може да поеме в багажника комплект за голф, когато покривът е сгънат. 

Таблото е идентично с това на стандартния IS, макар инструментите да са преработени за да могат да се виждат и при ярко слънце. 

Без промяна остава и двигателят V6 с обем 2.5 литра и максимална мощност 204 к.с. Той подсигурява ускорение от място до 100 км/час за 9 секунди и максимална скорост от 208 км/час. 

Цената в Европа на новия кабриолет на Lexus ще започва от около 32 500 евро.
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Еийй,много сте изписали германофилите,а Лексус и Тойота всяка година ви разбиват главите по здравина.TUV самите германци го признават. Отделно когато немските кошари направят 1.8 200 коня като на Селика ,да ми се обадите ,атмосферен мотор без турбо или 1.6 170 коня като на Хонда Сивик.Вие ли точно за коне говорите ,та тия немски кошари изкарват най-малко коне от работен обем. На Лексус двигателите са най-икономични и с най-ниски емисии и са най-тихите и балансирани двигатели.Отделно ,че Лексус са най-здравата марка при луксозните.В САЩ само Лексус карат,а там е най-богатият и голям пазар. Лексус е иновативно много по-напред от Мерцедес БМВ и тем подобни старовремски технологии.Хибридите на Лексус имат по 500 коня и харчат като кола от компактен клас и са с най-ниски емиисии. Айде по-полека,защото всички знаем колко изостанали са германците и как се съюзяват да разработват хибрид,а Лексус продава отдавна.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ти нещо ти се струва невероятно това ускорение на Мерцедеса ли ве? Ми я виж данните на А5 с злитров дизелов мотор и 239 коня ! Тоя мотор поне е в продажби от 3 години така ,че можеш да провериш на 100места Та А5 ускорява от 0-100 за 5,9 сек. Това е близо двойно от тоя Лексус. Ускорението на Мерцедеса е нормално просто тоя Лексус е кошник. Опел Кадет 1988г.със 150 коня ускорява от 0-100км. за 8.2 сек. Опел Калибра 150 коня модел отпреди 20 години ускорява до 100км. за 8 сек. Пасат 1997г. 1.8Т със 150 коня ускорява до 100км. за 8,7 сек. Пежо 205 от 1988г. с мотор 137коня ускорява до 100км. за 7,8сек. Не Мерцедеса е Бърз а просто тоя Лексус е *** каруцата смешна и спъната.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    w96 ( преди 15 години )
    не съм търсил линк за Хюндай,не ме интересуват,но ще потърся.Пише го в аутобилд от миналата година 2.0/184 кс 2.2/200 кс twin charge по памет,може да има малко разминаване.Запомних го,защото споменават 3-rd generation common rail.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    555 ( преди 15 години )
    нищо съществено,както и очаквах,бла,бла,блаааа,... повтарям ви "когато Е-класата ускори за 7.4 сек. с 204коня и гори 5/100 обадете ми се". А до w96 да му кажа,че не открива топлата вода.И БМВ и Мерцедес влагат много в реклама и PR,иначе кой ще им купува неоправдано скъпите ръждофайници.На практика имат много малко свестни модели.За това са останали малки фирми,и не могат да се мерят с големите:Тойота,ГМ ,дори и Хюндай ги изпревари вече.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Дай линк да ги видим тези двигатели на Хуйдай или просто пускаш рекламни постове.И БМВ и Мерцедес имат 2 литрови дизели на 200 коня.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ми тогава от Лексус да не спят ами да ходят да крадат от Хюндай мотори ,че тая скъпа,спъната каруца няма да може да изпреварва и Хюндаите по пътя. Кво е това 208км. максимална скорост!! Та тя 20 годишна Астра Кабрио със 150 коня ускорява по-бързо и има доста по-висока максимална скорост.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    w96 ( преди 15 години )
    този нов комън рейл на Mercedes е просто PR.Става дума за 3-то поколение комън рейл,четох и другаде за него,но просто в интерес на статистиката да ви кажа,че такива двигатели се правят от есента на 2008 (2.0 и 2.2),само че от Хюндай.Просто статистика... която покзва "колко са велики Мерцедес" в сучая
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Спортен дизайн слаб двигател = Лексус . И цена по висока от Форд ФокусRS с 305 коня, Това само Японец може да го измисли! А на "Разбирателя" ще му кажа по често да гледа канал Експорер там поне много често конкурентите от Лексус и Инфинити конкурират моделите си и изказват мнение за конкурента. Накрая представителите на Лексус и Инфинити винаги завършват с ВСЕ ОЩЕ НЕ МОЖЕМ ДА СЕ МЕРИМ С МЕРЦЕДЕС, БМВ и АУДИ ,защото тези компании отдавна са открили ключа към страхотния дизай и оптималната динамика и комфорт. Сам смятай от Лексус и Инфинити признават ,че са зад Германците а ти си живей с мисълта ,че е обратното.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    badi ( преди 15 години )
    Vie vzimate li pod vnimanie 4e kolata e kabrio i tova spava uskorenieto s 1s nqkade.Kolko uskoroq edno bmw3,audi4 ili clk kabrio s motor do 200 konq ne mi kazvaite nekav deto e 230,240 6toto razlikata mn golqma v nqkoi ot tezi motori ima dori turbina pak i da nqma kubuaturata ska4a nai malko na 3.0i.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Мисля ,че не бе важно толкова разхода а ускорението. Това е малка кола и трябва да ускорява добре. Смешно е да се изръсиш 100 бона а Фордаци и Пежа да те изпреварват. Това имам предвид. Мотора е слаб. Всъщност като коне е що годе добре ама много бавно ускорява и много малка максимална скорост има.