IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

AMG с изцяло свой продукт

За първи път през своята 40 годишна история тунинг компанията AMG представя изцяло свой продукт - Mercedes-Benz SLS AMG.

AMG с изцяло свой продукт


Бъдещият спортен автомобил ще предлага алуминиево шаси, врати тип Gullwing (криле на чайка),  6.3-литров V8 AMG двигател, седем степенна трансмисия с двоен съединител, сух картер и спортно алуминиево окачване. Всичко това, плюс перфектното разпределение на тежестта в съотношение 48 към 52 процента (предно/задно) и ниският център на тежестта обещават безкомпромисен спортен автомобил.



"Нашите клиенти ще бъдат свидетели на достиженията на нашия производител на спортни автомобили Mercedes-AMG, благодарение на новия SLS AMG, и това заедно с изумителния дизайн, какъвто единствено топ атлет от Mercedes-Benz може да предложи", казва Волкер Морнхинвег, председател на Mercedes-AMG.


Концепцията на спортния автомобил е радикална, благодарение на изтегления максимално назад в предната част и ниско разположен двигател, както и оптимизираната и олекотена конструкция на купето. За първи път Mercedes-Benz и AMG представят автомобил с алуминиево шаси и каросерия. Резултатът е значително намаляване на тежестта или 1620 килограма без шофьора.

Усъвършенстваният AMG 6.3-литров V8 двигател постига върхова мощност от 420 kW/571 к.с. при 6800/мин, което превръща SLS AMG в най-мощният спортен седан в своя сегмент. Осем цилиндровият двигател е с максимален въртящ момент 650 Nm и го достига при 4750/мин. Моделът на AMG ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.8 секунди, а максималната му скорост на движение е ограничена на 315 км/ч (всички цифри са условни).



За Mercedes-Benz SLS AMG са предвидени високотехнологични композитни спирачки, гарантиращи изключително къс спирачен път, дори при огромно натоварване. Новите керамични спирачки ще се предлагат като опция, оборудвани с много по-големи дискове. AMG са подготвили и леки алуминиеви джанти с размер 19 инча (отпред) и 20 инча (отзад).



В момента тече интензивна програма за тестово шофиране на модела, която трябва да приключи в края на 2009 година. Новата интерпретация на легендарния Gullwing се предвижда да бъде лансирана на пазара през пролетта на 2010.
0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    едно не разбирам в какво точно са номер 1 мерцедес.
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    w96 ( преди 15 години )
    А бе,Тонеф,много си невеж.Напълни сайта с талаш.На село само един компютър ли имате,при кмета,ха,ха,ха... 'баси нещастника!
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    радо ( преди 15 години )
    Снимките на двигателя и тестовото оборудване направо ми напълниха душата! Един великолепен инженерен продукт - пожелавам на всеки друг инжинер някой ден де работи над подобен проект.
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Тонеф ( преди 15 години )
    Кола с емблема "путк@" хи1 недей ми я хвали ...
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    sa60 ( преди 15 години )
    господин василев по кое са нзад 4е не6то не мога да се сета или си говориме е тека колко да не заспиме
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ride the lighting ( преди 15 години )
    abe razbivate me fenove na reno, to4no merca e di6al praha na reno hahahahah. Bahti i komediqta ei...
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    13 цилиндъра V-образен,Рено...тотален хай-тек...Мерцедес ще дишат отново и завинаги прахана Рено
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Renault fan ( преди 15 години )
    на моя меган така му се зачервяват колекторите като го изпържа на 3-та,ама наистина,не като това на снимката с червена LED-светлина,каиши
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Vasilev ( преди 15 години )
    Може би са #1 само по отношение на комфорта, обаче по всички други параграфи са много назад и при масовите, и при спортните модели.А качеството на изработка от 2001 насам е горе-долу на нивото на Лада :))
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    gan4o ( преди 15 години )
    Какъв респект има Мерцедес,ти се *** с нас!"А" И "Б" класата са абсолютен провал.Ако търся такъв сегмент кола,без колебание ще си купя Hyundai,а за нещо по-голямо, Ауди.Били на върха Мерцедес1..да ,били са на върха някъде в началото на 80-те години,лежат на стари лаври...