IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

AMG с изцяло свой продукт

За първи път през своята 40 годишна история тунинг компанията AMG представя изцяло свой продукт - Mercedes-Benz SLS AMG.

AMG с изцяло свой продукт


Бъдещият спортен автомобил ще предлага алуминиево шаси, врати тип Gullwing (криле на чайка),  6.3-литров V8 AMG двигател, седем степенна трансмисия с двоен съединител, сух картер и спортно алуминиево окачване. Всичко това, плюс перфектното разпределение на тежестта в съотношение 48 към 52 процента (предно/задно) и ниският център на тежестта обещават безкомпромисен спортен автомобил.



"Нашите клиенти ще бъдат свидетели на достиженията на нашия производител на спортни автомобили Mercedes-AMG, благодарение на новия SLS AMG, и това заедно с изумителния дизайн, какъвто единствено топ атлет от Mercedes-Benz може да предложи", казва Волкер Морнхинвег, председател на Mercedes-AMG.


Концепцията на спортния автомобил е радикална, благодарение на изтегления максимално назад в предната част и ниско разположен двигател, както и оптимизираната и олекотена конструкция на купето. За първи път Mercedes-Benz и AMG представят автомобил с алуминиево шаси и каросерия. Резултатът е значително намаляване на тежестта или 1620 килограма без шофьора.

Усъвършенстваният AMG 6.3-литров V8 двигател постига върхова мощност от 420 kW/571 к.с. при 6800/мин, което превръща SLS AMG в най-мощният спортен седан в своя сегмент. Осем цилиндровият двигател е с максимален въртящ момент 650 Nm и го достига при 4750/мин. Моделът на AMG ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.8 секунди, а максималната му скорост на движение е ограничена на 315 км/ч (всички цифри са условни).



За Mercedes-Benz SLS AMG са предвидени високотехнологични композитни спирачки, гарантиращи изключително къс спирачен път, дори при огромно натоварване. Новите керамични спирачки ще се предлагат като опция, оборудвани с много по-големи дискове. AMG са подготвили и леки алуминиеви джанти с размер 19 инча (отпред) и 20 инча (отзад).



В момента тече интензивна програма за тестово шофиране на модела, която трябва да приключи в края на 2009 година. Новата интерпретация на легендарния Gullwing се предвижда да бъде лансирана на пазара през пролетта на 2010.
0 от 500
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    A4 ( преди 15 години )
    Ей,не пишете от мое име!
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    A4 ( преди 15 години )
    Renault Megan RULS!!!
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Niki, човека ти каза, че СЪЩО КАТО ФИАТ правят проблеми, а не, че ги сравнява. Имат страшно много проблеми. Един позната, който си има сервиз и ми прави колата кара 123 дизелче. След 1994-та не иска да чува за тази марка. От новите каза, че почти нищо немско не става. Не ми каза, какво ново харесва, но явно немското не влизаше в списъка му. А пък за Ауди да кажеш, че са пластмасови... А2 или ? Ауди А6 няма как да е пластмасово и ВЕЧЕ бих го предпочел пред БМВ и Мерцедес, точно в този сегмент. Но чух лоши слухове за части, даже двигатели на Ауди в РУСЕ. Не знам дали е вярно. А по темата - това е AMG, или инак казано, тунинг подразделението, покето дърпа спортните автомобили на Мерцедес в конкуренцията. Без тях малко не ги виждам, честно. Всеки да кара каквото си иска, стига сте се карали коя кола каква била. Не си купувайте РЕНО или ДАЧИЯ, само тях не, моля Ви!
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Niki ( преди 15 години )
    Sigurno govorish za GL, ne za G-class zashtoto tam problemi nema pich. Da suglasen sum GL e tup model, no v kraina smetka povecheto novi avtomobili davat defekti v elektronikayta , ne samo Mercedesite i tova e fakt. Chuval sum, che Lexus sa napred v tova otnoshenie, obache sushto taka poznavam i chovek, koito ima djipa na Lexus posledniq i kazva elektronikata se ebava - tova si e da iamsh kusmet s kolata.
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бивш служител на мер ( преди 15 години )
    мерцедес не е това което беше, това важи и за една друга немска марка. в момента корейци и японци предлагат много повече за парите ни. пък който иска качество сигурност и мощност и има излишни около 260 000 лв да си купи lexus ls600h и да разбере кво имам предвид.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    А4 ( преди 15 години )
    Ами качеството им не е по-добро от това на Фиат,категорично!Що се правите,че не знаете?!Питайте в сервизите им,например,дали не се връщат 50 % от новите G-класи заради автоматиците още първата година.Дори цифрата е над 50 %.Да не говорим за другите дефекти,като най-смешния е под логото "Корозията се завръща".Така,че Мерцедес ли?Не,благодаря!Искам нещо добре измислено и направено
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Niki ( преди 15 години )
    Ti za tova haresvash A4 deto e cqloto plastmasa i edinstvenoto hubavo neshto v tazi kola i e dvigatelite, no si mnogo prosto i ogranicheno momche, shtom sravnqvash Mercedes s Fiat.
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    A4 ( преди 15 години )
    Да,върнах се назад,и какво ... в края на 80-те свършиха добрите години на Мерцедес.От тогава насам е само инерция и лутане от една в друга крайност.Много са зле Мерцедес,от където и да ги погледнеш,и продажби и качество.Вече са някъде около нивото на Фиат.
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    sa6o ( преди 15 години )
    мои 4овек 6том не си разбрал при пложение 4е има един куп факти не от в4ера и от днес какжо да ти се обяснява като си невежа.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Niki ( преди 15 години )
    Mi pogledni informaciqta i si dai smetka, sushto mojesh da se vurnesh nazad v isrtoriqta i pak shte si dadesh smetka.