IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нарастват непродадените автомобили в Европа

Производителите на автомобили изживяват трудно време. Наред с всички други проблеми, сега те са изправени пред трудното решение къде да складират нереализираната си готова продукция.

Нарастват непродадените автомобили в Европа
Въпреки, че спираха производството около Нова година (някои все още не произвеждат въобще или правят това в силно намален капацитет), в момента в Европа се произвеждат около 20-25% повече автомобили отколкото могат да се продадат. 


Естествено този проблем не се отнася само до европейските производители. Докато в света производителите на автомобили през тази година могат да сглобят 94 милиона автомобили, ще бъдат намерени собственици едва на около половината от тях. 

Проблеми с натрупани складови автомобили в Европа имат и най-силните, например Toyota, където обмислят да наемат голям товарен кораб, за да държат нереализираните си автомобили. Логистичният център на японската фирма в Европа е в шведския град Малмьо, където вече няма място за нови коли. От Toyota планират в кораба да складират 2 500 автомобила, а в други складове да се съхраняват още 12 500 коли на фирмата. 

Главните проблеми за продажбите на нови автомобили в Европа идват от рязкото прекъсване на финансирането на тази дейност. Досега в страните на Европейския съюз между 60 и 80% от продажбите на нови автомобили стават чрез лизинг или друга форма на финансиране. Плащанията „кеш” през последното десетилетие намаляваха непрекъснато. 

Въпреки всичко, от Европейската Комисия не прогнозират драматични проблеми с нереализираните автомобили през тази година.
0 от 500
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    petar ( преди 15 години )
    мдааа, ще се задавят вече от автомобили ама не ги дават с 30-40% намаление...вместо това уж правят някакви фалшиви намаления или ти пробуват пакети които така или иначе са супер евтини и преди това калкулирани в цената...любим пример - VW Polo,уж намалено с 18% а то пак струва 23 000лв както преди 1 година,хем супер стар модел,хем пластмасата вътре е по кофти и от на дачия логан...ама сега пак ще цуцат от правителствата помощ,демек пак ще си ги вземат от данъкоплатците...докато ни управляват корпорации ще е така
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    robi1971 ( преди 15 години )
    Super да намалят цените и нямат да имат складови разходи .Четах в американски авто саид ,че BMW Z4 което се произвежда в USA има счетоводна стоиност за разходите свързано с данък печалба 7000 дол.а се продава по диларската мрежа за 49000дол. ,да го пуснат за 20000 (300% печалба)и няма да имат проблеми