Целта е "изпитателите" да имат достатъчно време, за да оценят качествата на колата, след което задължително трябва да оставят изчерпателен коментар в популярни интернет сайтове. Този доказано сполучлив рекламен подход е предвиден за северноамериканският пазар, където новата Fiesta ще се предлага от следващата година.
Ford Fiesta не е типичната американска кола и на янките ще им е нужно време, за да оценят предимствата на компактните коли на Ford, споделиха от компанията.
В същото време стагнацията на автомобилният пазар и скъпите горива, карат все повече хора да се ориентират към икономични и по-достъпни возила. Поради тези причини, Ford Motor Co. канят още 100 000 души за еднократен тест драйв на колата.
Тест драйв автомобилите ще бъдат Ford Fiesta хечбек с пет врати, произведени в Германия. Компактните коли ще се оборудват с 1.6 литров мотор, доставящ 120 к.с.
Новата Fiesta ще се насочи към клиентите на възраст между 18 и 30 години. От 2010 година, компактната кола ще се произвежда в Германия, Испания, Мексико, Тайланд и Китай.