IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Премиера - Nissan GT-R SpecV

Само година, след като на автомобилният пазар се появи новият Nissan GT-R от компанията представиха официално бруталната SpecV серия на спортиста.

Премиера - Nissan GT-R SpecV
Въпреки че Nissan игнорираха тазгодишното автоизложение в Детройт, премиерата на атлетичният GT-R SpecV се състоя, но в Япония. 



В интернет пространството се появиха детайлни снимки и подробна информация за бруталната SpecV серия. Според говорителя на компанията, Nissan GT-R SpecV е изключителен, пистов автомобил с разрешение за движение по обществените пътища.



След като разгледахме подробните фотографии се съгласихме с това твърдение. При направата на Nissan GT-R SpecV е използван карбон и то много карбон. Предната маска, спойлерите, дори маркучите на новата спирачна система са изработени от лекия и здрав материал. 



Карбон откриваме и в купето на спортиста. Основата на Recaro седалките е изработена от специалната материя, а задните са премахнати с цел олекотяване на купето. Явно инженерите създали GT-R SpecV са работили главно в тази насока, защото 3.8 литровият twin-turbo V6 агрегат е останал с непроменена мощност. Увеличен, обаче е въртящият момент на агрегата, което е постигнато, чрез фина настройка на турбокомпресорите. По-този начин двигателя работи в по-ниски обороти, което спомага за по-доброто ускорение и по-ниския разход на гориво.



При SpecV, изпускателната система е изработена от титан, а олекотените ковани колела, карбоново-керамичните спирачки от Brembo и окачването Bilstein гарантират сигурното поведение на екстремно спортното возило.



Nissan GT-R SpecV ще се предлага изключително на японският пазар и то в лимитирана серия. От SpecV модела ще бъдат произвеждани по едва 10 боря на месец. Високотехнологичният Nissan е на пазара от началото на годината и се предлага на цена от около 130 000 евро.

Подробни фотографии на Nissan GT-R SpecV
0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    интересно, тази кола докога ще я правят на загуба...
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    По-неграмотен и *** от теб няма. Като вземеш книжка след 10 години и ти се качиш на кола, може да коментираш, до тогава си мълчи.Рено имат много марки - Рено, Нисан, Инфинити. Тойота имат марка Лексус.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    az ( преди 15 години )
    aman ot *** deto ne razbirat ot koli .... frenski nemski italqnski ..... tashaci sa .... porsheta na ceni kato 300 xil evro ... gi qde ei toz qponski ..... zvqr ... hodete da se *** .. nissan ... ima mnogo marki .... lexus .. infinity ... i reno ;) POSLE KAJETE 4E NEMOGAT DA PRAQT KOLI QPONCITE...... DOSTA SA DOBRI I EVROPEICITE TRQ SA U4AT OT TQXX ... nqma dryga kola koqto da moje da si diga konete kato digne temperatura .... :) ot 480 ,,, sled digane na 110 gradusa ,,,,, kolata ima ve4e 507 konq ... ae da vidim koe porshe ferrari ... mercedes mogat tova .....
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :0 ( преди 15 години )
    Той нека е грозен Нисана, нали е бърз, това е важното. Spec-V е с 60 килограма по-лек, а въртящият момент е увеличен с 20 Нм и вече достига 608Нм в диапазона от 3500 до 5000 об/мин. Вече има и официално видео, действието на което се развива, естествено на Нюрбургринг. GT-R вече звучно зашлеви Порше там, сега е ред на Corvette ZR1!
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    quiksilver ( преди 15 години )
    по-предубедено и некомпетентно мнение не бях чел...
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    -- ( преди 15 години )
    Аман от японски грозотии!Свършване нямат,еййййй....:))))Няма ли най накрая да се откажат да се опитват да догонват класиците в бранша,а именно италиански,английски и немски такива.Японски инати,ей!Хем не могат,хем не им дойде акъла в главата да се откажат и да се насочат да правят нещо друго дето могат,примерно да наблегнат на телевизори,калкулатори или Playstation.Все се навират там дето не им е работа.Така и така няма да се научат да правят истински спортни автомобили,затова най добре да си гледат малките градски квадратни автомобилчета,дето ги измислиха в подледно време и да оставят майсторската работа на тези,които са я измислили и я могат най добре!То не се знае и с малките градски дребосъци,може и те да им се изплъзнат,щото французи,италианци,корейци,че и китайци не спят,ами действат доста добре!Така,че прехвалените японци,докато се опитват да измислят,един що годе свестен (не казвам хубав,щото няма да могат)дизайн,може да изтърват и това дето ги бива - градските мъници.