IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Премиера - Nissan GT-R SpecV

Само година, след като на автомобилният пазар се появи новият Nissan GT-R от компанията представиха официално бруталната SpecV серия на спортиста.

Премиера - Nissan GT-R SpecV
Въпреки че Nissan игнорираха тазгодишното автоизложение в Детройт, премиерата на атлетичният GT-R SpecV се състоя, но в Япония. 



В интернет пространството се появиха детайлни снимки и подробна информация за бруталната SpecV серия. Според говорителя на компанията, Nissan GT-R SpecV е изключителен, пистов автомобил с разрешение за движение по обществените пътища.



След като разгледахме подробните фотографии се съгласихме с това твърдение. При направата на Nissan GT-R SpecV е използван карбон и то много карбон. Предната маска, спойлерите, дори маркучите на новата спирачна система са изработени от лекия и здрав материал. 



Карбон откриваме и в купето на спортиста. Основата на Recaro седалките е изработена от специалната материя, а задните са премахнати с цел олекотяване на купето. Явно инженерите създали GT-R SpecV са работили главно в тази насока, защото 3.8 литровият twin-turbo V6 агрегат е останал с непроменена мощност. Увеличен, обаче е въртящият момент на агрегата, което е постигнато, чрез фина настройка на турбокомпресорите. По-този начин двигателя работи в по-ниски обороти, което спомага за по-доброто ускорение и по-ниския разход на гориво.



При SpecV, изпускателната система е изработена от титан, а олекотените ковани колела, карбоново-керамичните спирачки от Brembo и окачването Bilstein гарантират сигурното поведение на екстремно спортното возило.



Nissan GT-R SpecV ще се предлага изключително на японският пазар и то в лимитирана серия. От SpecV модела ще бъдат произвеждани по едва 10 боря на месец. Високотехнологичният Nissan е на пазара от началото на годината и се предлага на цена от около 130 000 евро.

Подробни фотографии на Nissan GT-R SpecV
0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Yokozuna ( преди 15 години )
    колега, Скайлайн доколкото знам има някаква конструктивна особеност и не става за лява дирекция - поради разположение на двигателя или нещо такова - направен е за Япония за дрифтинг щото те са луди и въпреки че е само с дясна дирекция си е легенда За GTR специално са помислили за това и съм сигурен че ще бъде класика и ще се произвежда много години и ще има много поколения, американците вече са забравили за класическите V8 особено покрай заплахата от фалит - и също са много луди вече по японските точилки
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    http://bg.wikipedia.org/wiki/Фолксваген
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Yokozuna ( преди 15 години )
    И като го сравнявате с Порше (с цялото ми уважение към тези автомобили) да не забравите да споменете че прекия му конкурент Карера S е точно 2 пъти по-скъпо ;)не казвайте че това няма значение - защото има особено за тези за които е направен - купувачите - ако си решил да притежаваш супер автомобил защо да не го направиш за два пъти по-малко пари все пак автомобила се прави за да се купува - а не за да се пише за него
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeadFox ( преди 15 години )
    досега не съм чувал с покачване на т-ра да се вдига мощност,става със сваляне на т-рата на входящия въздух в цилиндрите доказателство - интеркулерите при турбините и НОС системите ( е то азотния оксид има двойно действие). Иначе Нисан Скайлайн от 90-те години найстина с малко доработки от тунерите е вдигал 1000к.с и за това е бил забранен за продажба в почти цял свят и рядко се среща извън Япония,
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    po tvoita logika kato kompaniqta se kazva renault/nisanne e kato nisan/datsun a?????????????????????Nqkoi da kaje po dobri sporni i ne samo izobshto kakvito i da sa avtomobili ot evropeiskite nisan ot SUV za drugo gi ne biva no i ot nekolko godini i v toq dqn ne sa mnogo v chas vsashnost ot kakto gi kupi reno ...ima si dostatachno mnogo sastezaniq v koito povecheto kompaniii uchastvat ... nekoi da kaje samo ajeba koq kompaniq ima nai mnogo povedi v 24 chasa na lioman ... PORSCHE !!!!!!a v poslednite godini audi i to s dizelov motor ... koi sa nai golemite qponski kompanii za avtomobili .... toyota i honda .... drugite sa na nekoi evropeiska kompaniq izkupeni .... taka che ne kazvaite che nisan pravi hubavi koli sled kato RENO KUPI NISAN . predi nekolko godini
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Yokozuna ( преди 15 години )
    Ей много прости хора има явно - или на възраст не са доотраснали, макар че то за олигофренията възраст няма - много грозна кола, в другите статии имаше коментари че и БМВ и Мерцедес били много грозни - Нисана не е просто напомпено Субару или Лансер Ево ... а последен вик на техниката - всеки един детайл е иновативен, скоростната кутия пренесената отзад за по-равномерно разпределение, задвижването на 4-те колела, дори начина по който е заваряван блока - системите за екстремно потглянеПорше Карера S което също има 480 к.с. вече беше зашлевено - там двигателя е отзад и нямаше шансове по завоите, *** е много хубав, но няма шанс - ускорението на Нисана е 3.8 сек. но от Edmunds.com са постигнали 3.2 сек от 0-100Автомобила направи фурор на Нюрнбургринг - ще остане класика - завинаги - времето ще го покаже По динамични характеристики автомобила е в категорията на супер автомобилите някои от които струват по повече от половин милион евро - а цената му в щатите е около 80 000 евро - дерзайте и карайте голфчетата - превърнахте тези иначе симпатични автомобили в омразни, заради ограничения манталитет който успяхте да проектирате и върху тях :)))))))))))))))
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    angelovkn ( преди 15 години )
    otnosno 7miq post...vsi4ko to4no ama nakraq malko se oburka :) Porsche e glaven akcioner v VWGroup i pritejava VW , Audi i t.n. koito si gi opisal t.n. !!!
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Я сега НОМЕР 4 ми кажи доколко градуса може да издържи още този двигател от тази прехвалена японска технология.Докато стигне примерно 200 градуса и 700 к.с. или до 500 г. и 1500 к.с. или докато излети като Миг 21,а?Айде със здраве...:))))
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DeadFox ( преди 15 години )
    Май и ти не си много в час, реално Nissan и Datsunе една и съща компания, някъде до средата на 80-те компанията се казва Nissan/Datsun след което се преименува само на Нисан, и това, че японците не ожели да правят спортни коли може да го каже само някой невежа, правят такива зверове, че свят ще ви се завие но за съжаление си ги пазят за себе си, много рядко някой от тях напуска Япония.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    aman i pishmqn ot idiotcheta s mnenie za vsichko 1-vo reno ne e na nisana nisan e na reno 2-ro lexus e na toyota3-to koito govori za porsche za 300 000 eu haber nema za kakvo govori pochvat ot 80 000do 226 000 eua nekoi ko ne znae na kogo e porsche da si pomisli predi da pisheq vijte i koq kompaniq samo ne e na zaguba taq godina a e s rekordni prodajbi e AUDI e a audi na kogo e p[ak na sashtite na kogoto e i porshe ... bugati ... lamborghini .... bentli ... skoda .. seat ... za kri rendeta govote kvi nisani ... nisan Z seriqta imate li na ideq che e datsun defakto predi Z350 q vijte Datsun Z seriqta karaite si DATSUNITE mislete si che e na reno i predi da imate nekakvo mnenie se pozainteresuvaite