IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Премиера - Nissan GT-R SpecV

Само година, след като на автомобилният пазар се появи новият Nissan GT-R от компанията представиха официално бруталната SpecV серия на спортиста.

Премиера - Nissan GT-R SpecV
Въпреки че Nissan игнорираха тазгодишното автоизложение в Детройт, премиерата на атлетичният GT-R SpecV се състоя, но в Япония. 



В интернет пространството се появиха детайлни снимки и подробна информация за бруталната SpecV серия. Според говорителя на компанията, Nissan GT-R SpecV е изключителен, пистов автомобил с разрешение за движение по обществените пътища.



След като разгледахме подробните фотографии се съгласихме с това твърдение. При направата на Nissan GT-R SpecV е използван карбон и то много карбон. Предната маска, спойлерите, дори маркучите на новата спирачна система са изработени от лекия и здрав материал. 



Карбон откриваме и в купето на спортиста. Основата на Recaro седалките е изработена от специалната материя, а задните са премахнати с цел олекотяване на купето. Явно инженерите създали GT-R SpecV са работили главно в тази насока, защото 3.8 литровият twin-turbo V6 агрегат е останал с непроменена мощност. Увеличен, обаче е въртящият момент на агрегата, което е постигнато, чрез фина настройка на турбокомпресорите. По-този начин двигателя работи в по-ниски обороти, което спомага за по-доброто ускорение и по-ниския разход на гориво.



При SpecV, изпускателната система е изработена от титан, а олекотените ковани колела, карбоново-керамичните спирачки от Brembo и окачването Bilstein гарантират сигурното поведение на екстремно спортното возило.



Nissan GT-R SpecV ще се предлага изключително на японският пазар и то в лимитирана серия. От SpecV модела ще бъдат произвеждани по едва 10 боря на месец. Високотехнологичният Nissan е на пазара от началото на годината и се предлага на цена от около 130 000 евро.

Подробни фотографии на Nissan GT-R SpecV
0 от 500
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Борето ( преди 15 години )
    Кво викаш не могат да правят японците? Виждал ли си МИЦУБИШИ ЛАНСЕР ЕВО 10? ***, тая кола ще изкърти всичко живо, дето се търкаля по улиците, та било то и двуврато!!!
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Нисана е страшен звяр, да! Но Порше... Не ставайте смешни да правите сравнения. Едното го е правил жълтурко, другото го е правил някой фриц, дето пра-дядо му е измислил ДВГ. Едното е модерно, другото е вечно.
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Striker ( преди 15 години )
    Каквото и да правят, най-доброто като съотношение възможности-цена си остава Корвет! Има една много хубава поговорка "There is no replacement for displacement". Ако ще и 6 турбота да му сложат, 3.8 си остава 3.8 и никога няма да бъде 7.3 литра.
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    На няколко места се споменава ,,брутална версия''.Мисля, че теглото му е понижено с 60 кг, което не е чак толкова много, ако го сравним с други подобни автомобили. Ще почакаме за различни технически данни и времена, за да си направим краен извод. Но иначе, наистина си е една от най-добрите коли, спрямо цената си. Може би само корветчето ZR1 го прескача.
  • #32
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Не може да лети, ама за парите си е най-добрата бегачка! Няма друга такава резачка за тези пари. А за още 10 000 евро може и да литне, да! Като му смениш турбото и му сложиш допълнителна бутилка с кислород и "без проблем става 600 коня" тогава пак пишете глупости. След Порше-то, това е по-добро и от Ферари и от Ламборгини, пък ония дето правят бибитки, къде ги сложихте тука?
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Деян ( преди 15 години )
    Рено НЕ са собственици на Нисан. Отворете една проста Уикипедия и прочетете...Рено държат около 40% от Нисан, а Нисан държат около 15% от Рено. Алиансът беше направен, тъй като Нисан имаха икономически трудности към края на 90-те години. Никога, обаче, не са имали проблеми с качеството на колите си. Дизайнът е друга тема. Нисан ползват двигатели на Рено за някои от моделите си, но в случая Рено ще се съдерат, но такъв двигател като на този Нисан няма да направят! Нисан правят двигателите си за по-специалните си автомобили...
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Брей,брей голяма работа тоя Nissan,ама немой да лети,нали?;)
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Yokozuna ( преди 15 години )
    19 искаше да каже че аз съм се объркал като казах че Carrera S e 480 коня при Carrera S са около 380 к.с.- поправих се имах предвид Carrera Turbo там са 480 к.с. колкото при Нисана - бъркам ги защото са доста моделите на Порше сравнителният беше между Nissan GTR и Carrera Turbo - Nissana победи по всички показатели, а при цената направо разби Carrera-та
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Yokozuna ( преди 15 години )
    19 искаше да каже че аз съм се объркал като казах че Carrera S e 480 коня при Carrera S са около 380 к.с.- поправих се имах предвид Carrera Turbo там са 480 к.с. колкото при Нисана - бъркам ги защото са доста моделите на Порше сравнителният беше между Nissan GTR и Carrera Turbo - Nissana победи по всички показатели, а при цената направо разби Carrera-та
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    19-ti s tova Porsche kakvo iska6 da kaje6.Da naistina i Por6eto si go biva no nqma ni6to ob6to s nissana prosto vsi4ki statistiki vodat natam 4e nisana 6te go izduha na pistata.