Всъщност в този проект той е главният дизайнер, пише руският сайт Autolenta.ru. „Използвахме обемна рама и нови материали за каросерията. Това позволи да изоставим скъпите линии за обработка на метални панели и да превърнем производството на автомобила в по-прост технологичен процес, който прилича на този при сглобяването на мобилни телефони”, казва Фоменко при презентацията на автомобила.
Според него този проект позволява да се произвеждат автомобили при които каросерията може да се заменя, точно както се сменят панелите при мобилните телефони.
В основата на Marussia е "алуминиев полумонокок", създаден на базата на пространствена рама. Панелите за каросерията се изработват от карбон, като според желанието на купувача може да се оформи и съответен дизайн по избор.
Окачването е напълно независимо и отпред и отзад. Двигателят е V6 с обем 3.5 литра познат от модели на Renault и Nissan. В зависимост от модификацията неговата мощност може да бъде от 240 до 298 к.с. Руският суперавтомобил ускорява от място до 100 км/час за 5 секунди, максималната му скорост надхвърля 250 км/час.
Автомобилът е със задно предаване и има собствено тегло от 950 кг. В базисното оборудване ще има аудиосистема, три LED дисплея, безжичен скоростен интернет, технология WiMax, климатроник, телефон с Bluetooth и три видеокамери, едната от които ще записва непрекъснато ставащото около автомобила (за евентуално застрахователно събитие).
Според създателите на автомобила, първите бройки от Marussia ще моган да бъдат закупени още през следващата година. Различните видове каросерии на Marussia ще включват задължително седан и кросоувър, ще има и електрическа версия на този автомобил.
За производството на Marussia вече са взети под наем две халета на завода "ЗИЛ" в Москва.