IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Seat Ibiza Ecomotive – 3.7 литра на 100 км.

Seat публикува информация за версията Ibiza Ecomotive, при която средният комбиниран разход на гориво е 3.7 литра на 100 км.

Seat Ibiza Ecomotive – 3.7 литра на 100 км.
За момента това е най-ниското потребление на автомобил от този клас. Тази версия на Ibiza е с двигател 1.4 TDI и филтър за твърди частици. Стандартният вариант на Ibiza със същия дизелов двигател има среден разход на гориво 4.3 литра на 100 км. 


Чрез различни доработки при Ecomotive средният разход е намален с още 0.6 литра. Вредните емисии от CO2 са едва 98 г/км. Така в страните където това има значение за данъците (а скоро ще бъде така във всички страни от Европейския съюз) този автомобил ще попада във възможно най-ниската група данъци. Това плюс изключително ниското потребление на гориво е сериозен мотив за закупуване на Ibiza Ecomotive. 


Използваните гуми при този модел са 175/70 R14 с ниско съпротивление и доста високо налягане на въздуха в тях. За да се пести от теглото на колата, вместо нормална резервна гума колата разполага със пакет за оправяне на спукана гума. Като цяло теглото на Ecomotive е 1144 кг или със 70 кг по-ниско от стандартната Ibiza. 

Каросерията е с подобрена аеродинамика. Радиаторната решетка например няма отвори за въздух, а охлаждането на двигателя става само през отворите в предната броня. За версия Ecomotive са създадени два нови спойлери, отпред с височина 40 мм и отзад, който оптимизира преминаването на въздуха около задната част на автомобила. Тези промени са подобрили аеродинамичният коефициент на автомобила с 9% - от 0.33 при стандартната версия до 0.30 при Ecomotive. 


Максималната мощност не е променена в сравнение със стандартния модел на Ibiza с дизелов двигател 1.4 TDI - 59 kW, максималният въртящ момент е 195 Nm достъпен между 1800 и 2200 об/мин. 

Моделът Ibiza 1.4 TDI Ecomotive се предлага както с каросерия с пет врати, така и във версия SportCoupе с три врати. Оборудването е богато, още в базисния модел се предлагат системи като ESP, Hill Holder, четири въздушни възглавници, аудиосистема с CD и MP3 плейър. Климaтик, темпомат, задни сензори за паркиране и фарове за мъгла се предлагат срещу доплащане.  
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    pen4o ( преди 15 години )
    Аз съм на Земята, където бродят много заблудени, вкл. и пишещите всезнайковци във форума
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Д Добрев ( преди 15 години )
    Абе, Пенчо ти на коя планета живееш?
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Автомобилите са нищожна част от замърсяването с СО2. Големите кораби, тецовете и животновъдството са истинският проблем! По тези въпроси е много трудно да се направи каквото и да е, защото не подлежат на еко контрол в държавите извън ЕС и Канада!Дали един автомобил ще изхвърля 100 или 130 гр. СО2 за 100 км. няма толкова голямо значение за екологията на планетата. Това е оправдание да се изисква непрекъснато развитие на промишлеността и да принуда хората да заменят по-често автомобилите си!Какъв е живота на един двигател 1.2-1.4 с 110 к.с., за да бъде възможно да се намалят вредните емисии с 20 грама СО2..
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    pen4o ( преди 15 години )
    Philipp, ако си мислиш, че не обичам чистата и девствена природа - в грешка си! А що се отнася до информираността, гледал съм и съм чел доста както в подкрепа, така и против тезата. А ти дали не гледаш еднообразни филми, виж фактите и в другата посока!
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Penchev ( преди 15 години )
    ivane mai naistina si *** !!!ili si golqm ekolok ot novo pokolenie ili si poredniq leko po4erpen typir !!
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ivan ( преди 15 години )
    Philippe, kato mnogo uchen sigurno si zapoznat, che mnogo malka chast ot izhvurlyania v atmosferata CO2 se dulji na choveshkata deynost. Oshte po maluk protzent na avtomobilite. S drugi dumi tryabva da zatapim vulkanite i da sprem da yadem govejdo, ako iskame neshto da se promeni, zashtoto jivotnovudstvoto izhvurlya v puti poveche CO2 v atmosferata ot avtomobilite. S drugi dumi Pen4o e do golyama stepen prav. Vsichki tezi restriktzii se pravyat v nechiy finansov interes, a ne v interes na prirodata. A i CO2 e nay-malkia ni problem. V atmosferata se izhvurlyat stotitzi vidove gazove i suedinenia, koito naistina i prichinyavat vreda. Tzyalata isteria okolo CO2 e suzdadena za otvlichane na vnimanieto. Shte dam edin primer s obrazovanieto. Vsyaka durjava izuchava predmeta istoria, kakto na neya i iznasya. Zatova makedontzite smyatat, che sa velika natzia. Taka, che ne tryabva da se vyarva na vsichko kazano po vreme na lektzii. Naukata e suvkupnost ot teorii. No nie tryabva da dostignem do istinata za sebe si. Osven tova, kato uchen i chovek imal kusmeta da uchi v Germania, bi tryabvalo da uvajavash mnenieto na drugite, a ne da gi narichash glupatzi. P.S. Prodaljavay seriozno s ucheneto. To otkriva novi svetove.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Philipp ( преди 15 години )
    Pen4o, glupak takuv gledai filma "An inconvenient truth" na Al Gor i togava govori. Aman ot neinformirani hora. Tova 4e na tozi problem ne se obru6ta dostata4no vnimanie v Bulgaria, ne zna4i 4e ne sa6testvuva. V Germania v universiteta imame predmet Ekologia i vsi4ko se pripokriva s filma. Tova sa fakti!!! Vzemi se informirai malko be 4ovek!
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 15 години )
    "Климътик"? Все си мислех, че се пише климатик. Но се случва...
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    thebrainless ( преди 15 години )
    Пенчо - няма нищо по хубаво от чиста природа, с която да живеем в симбиоза
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    pen4o ( преди 15 години )
    Мисля си, дали "глобалното затопляне" не е най-голямата лъжа на столетието??? Превръщайки се в роби на тази лъжа - физ.лица, фирми и цели индустрии плащат скъпо и прескъпо, съобразявайки се с някакви правила и нормативи, уж в услуга на природата.