IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Световната криза удари и Японският пазар

Проблемите в сектора на автомобилостроенето се задълбочават. Трудностите са причинени от глобалната кредитна криза, в резултат на която продажбите на нови автомобили спадат драстично.

Световната криза удари и Японският пазар
Новите сигнали за нестабилност идват от Toyota Motor, които са най-големият производител на автомобили в Япония.




Днес компанията съобщи, че ще освободи 3 хил. свои служители. Това представлява 50 на сто от временно заетия персонал на дружеството в Япония.
По-рано този месец Toyota публикува прогнози за спад на нетната печалба за годината с 68 на сто, което е най-голямото понижение за последните 18 години. Акциите на компанията пък са се обезценили с близо 50 на сто тази година, което е най-лошото им представяне поне от 1975 година насам.

Вчера от Mazda Motor Corp. и Isuzu Motors Ltd. съобщиха, че от двете компании ще бъдат съкратени 2 700 служители.



Една от особеностите на японския пазар на труда е това, че компаниите се съсредоточават върху сключване на трудови договори, които позволяват лесно прекратяване. Причината за това е продължилата 15 години криза в страната след спукването на ипотечния балон през 1990 година.
Временно заетите и трудещите се на почасова работа представляват цели 33 на сто от работната сила в страната, а през 1991 година този процент е бил 20, става ясно от данни на министерството на труда.

Източник investor.bg
0 от 500
  • #42
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Izmekiar ( преди 14 години )
    МАЛКО ИНФО ЗА МУЛТИТРОНИКА ЗАЩОТО АМА ХИЧ НЕСИ НАЯСНО, И ПРЕДИ ДА КАЖЕШ НЕЩО АЗ КАРАМ А6 МУЛТИТРОНИК И ПРОДАВАМ ЧАСТИ САМО ЗА АУДИ :) - ТА НА ВЪПРОСА: ЛИТЪР МАСЛО СТРУВА 41ЛВ- КУТИЯТА СЪДЪРЖС 7,5Л. НО ПОНЕЖЕ НЕМОЖЕ ДА СЕ ИЗТОЧИ ВСИЧКО СЕ СМЕНЯТ ОКОЛО 6Л. ВЕРИГАТА МЕЖДУ ДВАТА ВАРИАТОРА НА МУЛТИТРОНИКА СТРУВА 500 КИНТА :) ПЪРВИЧНИЯ ВАРИАТОР Е НА ЦЕНА ТО 1300 КИНТА ВТОРИЧНИЯ НЕСЕ ПРЕДЛАГА КАТО РЕЗЕРВНА ЧАСТ :) ФИРМЕНА ПОЛИТИКА :) МАСЛЕНАТА ПОМПА НА КУТИЯТА Е СКРОМНИТЕ 2450ЛВ СКРОМНО НАЛИ.ЕТО ГИ4200
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kiril ( преди 15 години )
    карайте си счупените аудита и не пишете тук моля
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    greenWorld ( преди 15 години )
    хаха евала направо ги закопа :)
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    АЗ СЪМ С МУЛТИТРОНИК НА 160000 КИЛОМЕТРА И СЪЩО НЕ СЪМ СМЕНЯЛ МАСЛОТО НА МУЛТИТРОНИКА И НЯМАМ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ. ЕДИН ПРИЯТЕЛ СИ ВЗЕ А4 И СИ ГО КУПИ С РЪЧНА СКОРОСТНА КУТИЯ ЩОТО В ТОЯ ФОРУМ ЧУЛ ,ЧЕ МУЛТИТРОНИКА СЕ РАЗВАЛЯЛ!!!! В СЕРВИЗА НА АУДИ МУ СЕ СМЯХА МНОГО. ДА ВЪЗМОЖНО Е НА 100 АВТОМАТИКА 1 ДА СЕ РАЗВАЛИ НО ПРОЦЕНТНО МУЛТИТРОНИКА Е НАЙ-ЗДРАВАТА СКОРОСТНА КУТИЯ В СВЕТА СЛЕД DSG НА ФОЛКСВАГЕН. ОБАЧЕ АКО ОТИДЕТЕ В НЯКАКЪВ МАХЛЕНСКИ СЕРВИЗ НЕ ЛИЦЕНЗИРАН ДА ВИ СМЕНЯТ МАСЛОТО НА СКОРОСТНАТА КУТИЯ И МАСЛОТО НЕ Е ТОЧНАТА МАРКА НЯМА ДА МИНЕТЕ И 4-5 КИЛОМЕТРА ОТ СЕРВИЗА И ЩЕ ВИ БЛОКИРА МУЛТИТРОНИКА НО В СЕРВИЗА НА АУДИ ТОВА НЯМА КАК ДА СЕ СЛУЧИ. А ОТНОСНО МОМЧЕТО ДЕТО Е ПИСАЛО ,ЧЕ 6 БОНА БИЛА НА А4 РЕМОНТА НА МУЛТИТРОНИКА МОГА ДА МУ КАЖА ,ЧЕ ТОВА Е 100% ЛЪЖА . ОСНОВНИЯ РЕМОНТ СЪС СМЯНАТА НА ВСИЧКИ ЕЛЕМЕНТИ НА СКОРОСТНАТА КУТИЯ СТРУВА 3000ЛВ. ИЛИ МОНТЬОРИТЕ СА ГО ОБРАЛИ РЕМОНТИРАЙКИ РЪЧНАТА КАТО ЗА АВТОМАТИК ИЛИ ПИЧА ЛЪЖЕ!! А ОТНОСНО ОНЯ С АУДИ-А3 ДЕТО СЕ Е ОПЛЕЛ В ЛЪЖИ МОМЧЕТО САМО ДА МУ КАЖА ПРЕДНОТО ЦЯЛОТО ТАБЛО С ДИСПЛЕИТЕ С КИЛОМЕНРАЖИТЕ ,ЖАБКИ ,ДУХАКИ И Т.Н. СТРУВА 1000ЛВ. А НА А4 Е 1400ЛВ. ЦЯЛОТО ОКАЧВАНЕ ОТДОЛО СТРУВА 1000ЛВ. ДВАТА ПРЕДНИ ФАРА И ТО КСЕНОН ОБЩО СА 2500ЛВ. ТОЕСТ ЗА 4000ЛВ. НАИСТИНА МОЖЕ ДА СМЕНИ ПОДЧТИ ВСИЧКО ПО А3.. НО ЯВНО МОМЧЕТО СЪС СИГУРНОСТ НЕ Е ВИЖДАЛО А3. НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА ЗАЩО ЛЪЖЕТЕ? ОТ ЗАВИСТ ,ЧЕ НЕ МОЖЕТЕ ДА СИ ПОЗВОЛИТЕ АУДИ? ИЛИ ОТ ЯД ,ЧЕ МАРКАТА ИЗПРЕВАРИ КОНКУРЕНЦИЯТА ПО-ПРОДАЖБИ? ИЛИ МОЖЕ БИ ЗАЩОТО КОНКУРЕНТНИТЕ МАРКИ ПОЧНАХА ДА ВЗАИМСТВАТ ОТ АУДИ? ЗАЩО ЛИ БМВ И МЕРЦЕДЕС СЛАГАТ ВЕЧЕ ДВОЙНИЯ СЪЕДИНИТЕЛ? КАТО АДИ СА С ЛОШИ СКОРОСТНИ КУТИИ?? ЗАВИСТА НЯМА ДА ВИ КУПИ АУДИТА А ЯКОТО БАЧКАНЕ ТАКА ,ЧЕ ВМЕСТО ДА СИ ГУБИТЕ ВРЕМЕТО С ЛЪЖИ ТУК ПО-ДОБРЕ СЕ МЯТАЙТЕ НА РАБОТА . ЕТО АЗ В МОМЕНТА СТАВАМ И ТРЪГВАМ РАНО ,РАНО В НЕДЕЛЯ ДА БАЧКАМ.
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BITburger ( преди 15 години )
    "Semeto" na JAPANskoto avtomobilostroene e amerikansko.Parviyat ot "BIG THREE"(Toyota,Nissan,Honda) TOYOTA proizvezhdat parviyat si avtomobil- TOYOTA Type AA prez 1936 godina po model na CHEVROLET i DESOTO(Chrysler).Prez sashtata godina NISSAN MOTOR zakupuvat ot amerikanskiya avtomobilen proizvoditel GRAHAM PAIGE tehnicheska informatziya(proekti,shemi,chertezhi) i tehnicheski saorazheniya s koito zapochvat da proizvezhdat avtomobili .Protzesat na proizvodstvoto e vzamstvan ot FORD.
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    I da dooto4nim ne6to,LED svetlinite parvi gi vnedriha LEXUS LS,sled tova AUDI A4 i A5.
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе вие по долните,били евтини частите на ауди и то на 4-ри години,за четири бона излизала нова кола от сервиза,мотора бил 6 бона!!!!Нямате си идея как се подържат такива коли,тоз пък с 3-те аудита на по 100хл.км,батка събуди се и ела в реалният свят или викаш баба германка ходила само до магазина с тях!
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Моето 2.0 тди dsg!първо скоростната кутия даде дефект,въа порше ме изръсиха 2300 и ми викат добре че не си мултитроник че 5 бона не ти мърдат,даде ми грешка на еърбека и там смяна и изчистване 700лв 2 пъти съм и сменял отпред карета и тампон отзад 500лв като за единият път съм виновен аз,не ми признаха щета за счупено огледало,и ето ти ги 4бона!За какво да лъжа,не мен ми се реве дет се вика,и по твоята логика сега трябва да карам а8!!!Хареса ми пвече а3 отколкото б6 на а4!Пък и ти не мо говори глупости,ауди 2002 дизел било на 100000км,няма такива километри,само като ти чета глупостите и си ми ясен!
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ти като тръгнеш да лъжеш поне гледай кво пишеш. От А3 си отишал на А4 А после явно си забравил преди 5 секунди кво си писал и пак си почнал да правиш А3 и да я продаваш.. и то ремонт за 4000лв!!! Като частите на Ауди са два пъти по евтини от частите на БМВ и Мерцедес. А на А3 всичко е много евтино. М нашето семейство имаме 3 Аудита и нищо не съм сменял освен консумативи и пера за чистачките. Като най-старото е А4 2002г. И трите са Дизелови а двете са автоматик дори маслото на скоростните кутии не съм сменял а едното е вече е на 120000км второто на 110000км. а третото на 92000км. и никви проблеми.
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Че кво си сменял за 4000лв.???? Аз също съм с А3 и чисто нов двигател да смениш струва 6000лв. За 4000лв. Кво си правил?? Я кажи .. Частите на А3 са стотинки?? За 1000лв сменяш цялото окачване със всички щанги и болтове и тампони!!! Някой много здраво те е лъгал в сервиза в кой сервиз ходи? Щото в сервиз Ауди за 4000лв сигурно ще излезеш с чисто нов автомобил.