IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi TT / Ауди ТТ

+ много добра изработка, мощни мотори, стабилно окачване.- лоша видимост от купето, малко пространство в купето, висок разход при Quattro версиите.

Audi TT / Ауди ТТ


История на модела:

06/98 Представяне на модела. Двигатели: 1,8-литров турбо двигател в две версии: 180 конски сили с предно предаване или Quattro, 225 к.с. само с Quattro.

09/99 Представяне на каябрио версията Roadster. Двигателите и оборудването са същите както при купе модификацията.

03/01 Трета версия на 1,8-литровия турбо агрегат – 150 конски сили, само с предно предаване.

07/03 Нов мотор: 3,2-литров V6 с 250 коня, само Quattro, автоматик Tiptronic

09/06 Смяна на модела.


Audi TT изглежда така, сякаш е създадено да седи само във витрина. Това всъщност не е така – той е готов за сериозни предизвикателства. Още нещо е сигурно, с него дизайнерският отдел на Audi постигна истински шедьовър.



Audi трябваше само да се уверят, че ТТ ще получи правилните двигатели, за да стане истински бестселър. Така и направиха – 1,8-литровият турбо агрегат пасва идеално на автомобила, дори и в най-слабата модификация от 150 к.с. В сравнение с него, най-мощният 6-цилиндров двигател няма почти никакво преимущество що се отнася до мощността.

Управлението и окачването на ТТ перфектно пасват на спортната му натура. В началото на производствения цикъл, Audi имаха проблем с кормилния механизъм, който е отстранен от сервизите на компанията.



Дали купе или кабриолет – ТТ е истински спортист. Все пак, за истински спортно усещане, вземете някой от турбо-моторите. Единственото, което няма да ви хареса в ежедневното съжителство с ТТ е лошата видимост от купето.


Най-често срещани повреди:

Електрика: дефекти при: водна помпа, термостат (до края на 1999 год.), развален управляващ компютър и имобилайзер (автомобили произведени през 1999 и 2000 год.), развален уред за измерване на горивото в резервоара.

Мотори: скъсани ремъци, блокирали клапани (до края на 1999 год).

Сервизини акции: многото инциденти изискват сервизна акция за смяна кормилния механизъм, добавяне на спойлер и ESP на всички автомобили произведени до 12/1999.

Ако имате опит с Audi TT, коментирайте публикацията!
0 от 500
  • #2
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Коко ( преди 16 години )
    Приятел, сигурно караш е30 на 18 години и си мислиш, че си в играта, нали? Стига с тези комплекси! Когато покараш ТТ и имаш възможността да си го купиш или поддържаш, тогава давай коментари под подобни тестове. Аман.
  • #1
    2 rate up comment 13 rate down comment
    AZ ( преди 16 години )
    :) Hm imam opit s BMW,kola koqto e mnogo po-dobra ot posochenata.Ama na tapite selqni,koito samo si mechtaqt i nqmat dostatachno pari,da si karat FolksVAGINATA:) i da si puskat CHALGIQ v selskite ,evtini kolici i da si mislqt,kolko sa jalki :))))