IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi TT / Ауди ТТ

+ много добра изработка, мощни мотори, стабилно окачване.- лоша видимост от купето, малко пространство в купето, висок разход при Quattro версиите.

Audi TT / Ауди ТТ


История на модела:

06/98 Представяне на модела. Двигатели: 1,8-литров турбо двигател в две версии: 180 конски сили с предно предаване или Quattro, 225 к.с. само с Quattro.

09/99 Представяне на каябрио версията Roadster. Двигателите и оборудването са същите както при купе модификацията.

03/01 Трета версия на 1,8-литровия турбо агрегат – 150 конски сили, само с предно предаване.

07/03 Нов мотор: 3,2-литров V6 с 250 коня, само Quattro, автоматик Tiptronic

09/06 Смяна на модела.


Audi TT изглежда така, сякаш е създадено да седи само във витрина. Това всъщност не е така – той е готов за сериозни предизвикателства. Още нещо е сигурно, с него дизайнерският отдел на Audi постигна истински шедьовър.



Audi трябваше само да се уверят, че ТТ ще получи правилните двигатели, за да стане истински бестселър. Така и направиха – 1,8-литровият турбо агрегат пасва идеално на автомобила, дори и в най-слабата модификация от 150 к.с. В сравнение с него, най-мощният 6-цилиндров двигател няма почти никакво преимущество що се отнася до мощността.

Управлението и окачването на ТТ перфектно пасват на спортната му натура. В началото на производствения цикъл, Audi имаха проблем с кормилния механизъм, който е отстранен от сервизите на компанията.



Дали купе или кабриолет – ТТ е истински спортист. Все пак, за истински спортно усещане, вземете някой от турбо-моторите. Единственото, което няма да ви хареса в ежедневното съжителство с ТТ е лошата видимост от купето.


Най-често срещани повреди:

Електрика: дефекти при: водна помпа, термостат (до края на 1999 год.), развален управляващ компютър и имобилайзер (автомобили произведени през 1999 и 2000 год.), развален уред за измерване на горивото в резервоара.

Мотори: скъсани ремъци, блокирали клапани (до края на 1999 год).

Сервизини акции: многото инциденти изискват сервизна акция за смяна кормилния механизъм, добавяне на спойлер и ESP на всички автомобили произведени до 12/1999.

Ако имате опит с Audi TT, коментирайте публикацията!
0 от 500
  • #12
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Митю Купитю ( преди 16 години )
    Колко *** коментари прочетох тук от *** хора не е истина.Нямало било друга марка освен BMW-чак не мога да повярвам че има толкова ограничени хора!BMW та карат само разни комплексари.Тая марка и в родната и държава не я обичат даже-заради злобния и комплексарски вид-а от вътре е още по голяма отврат-пълно дърво-освен 7 *** серия донякъде.Много пред нея е Мерцедес,а да не говорим за коли от по висок клас като Бентли или Бугати.
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    ъ ? ( преди 16 години )
    Пичове (въпросните с БМВ-тата), не знам какви БМВ-та карате, сигурно са за по 150 000лв. но едно ново ТТ струва около 80 хилядарки и е по скъпо от Z4-ката на бмв. Така, че моля да си задържите некомпетентните мнения за себеси. М/у другото, защо снимките са от старото ТТ, което е на бая годинки ?
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Трабант ( преди 16 години )
    Навремето ,когато карах трабант и Вартбург имаше такива като тебе, дето Ладата беше 1 ,та 1- никоя друга. Кажи нещо за ладата сега? Верно е ,че вие с БМВ-тата сте някакви сектанти, или комунисти. Не зачитате друго мнение. Няма друга кола освен Ауди! Който е карал ауди -ще ме разбере.
  • #9
    0 rate up comment 10 rate down comment
    TurboX ( преди 16 години )
    BMW e No1 ,колкото и да не им сеиска на някои хора и никога няма да бъде изместена от нито една друга марка.Кви Мерцедеси кви Аудита,как може да сравнявате BMW вобще със друга марка ве еййй
  • #8
    0 rate up comment 8 rate down comment
    . ( преди 16 години )
    Ти обаче си *** върлия селянин. Ауди та ауди. БМВ-то е най коравата машина е *** миризлив. Още една дума да вида да напишеш за БМВ, и мисли му...
  • #7
    10 rate up comment 0 rate down comment
    ПродайСтокоКупиКоку ( преди 16 години )
    А щи *** майката!Бегай се скрий с тия БМВ та, тва БМВ сектантите са най ограничените ора на земята ....По нетолерантни и фрустрирани са даже и от шафиорите на баничарки!А истината е в цената... я погледни, *** смотан, колко струва 1 3-ка и 1 а4-ка на по 5 години (в Германия). Странно що ли тази толкос велика колъ бмв е на половшн цена................................ сигурно щото сички са прости и искат да карат смотаните уАудита вместо "здравите" и "спортни" таралясник-мечта-бмв, които са и икономични и вобще фарчат!!!
  • #6
    3 rate up comment 8 rate down comment
    NEIZVESTEN ( преди 16 години )
    Karash WV JETTA,ami shte karash kato si SELQNIN:),deto parvo e neshtasten bednqk,samo si mechtae da se dokosne do AUDI-drugata mechta na Selqnina e da kara malko po-skypa kola,koqto sashto se proizvejda da radva selqnina:)))DA vi *** v neshtastnicite
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ROSEN ( преди 16 години )
    po tova koeto pro4etoh ot komentara ti moga da si napravq slednite izvodi ,4e ti si nqkol moleten nisko inteligenten 4ovek ot nqkoe provincialno grad4e taka4e zapazi si komentarite za sebesi
  • #4
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Мариян М.Бида ( преди 16 години )
    Аз карам фолксваген джета, текат ми лигите по такива коли, дори мога да си взема, но идеята не е да я имаш а да можеш да си го позволиш, иначе "ТТ", то е направо върха.
  • #3
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Skari ( преди 16 години )
    Batka nz ti kfo BMW karash ama az i pesha da hoda ako ti nabiem edin serviz she izpadnesh v bezsyznanie :}