IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi TT / Ауди ТТ

+ много добра изработка, мощни мотори, стабилно окачване.- лоша видимост от купето, малко пространство в купето, висок разход при Quattro версиите.

Audi TT / Ауди ТТ


История на модела:

06/98 Представяне на модела. Двигатели: 1,8-литров турбо двигател в две версии: 180 конски сили с предно предаване или Quattro, 225 к.с. само с Quattro.

09/99 Представяне на каябрио версията Roadster. Двигателите и оборудването са същите както при купе модификацията.

03/01 Трета версия на 1,8-литровия турбо агрегат – 150 конски сили, само с предно предаване.

07/03 Нов мотор: 3,2-литров V6 с 250 коня, само Quattro, автоматик Tiptronic

09/06 Смяна на модела.


Audi TT изглежда така, сякаш е създадено да седи само във витрина. Това всъщност не е така – той е готов за сериозни предизвикателства. Още нещо е сигурно, с него дизайнерският отдел на Audi постигна истински шедьовър.



Audi трябваше само да се уверят, че ТТ ще получи правилните двигатели, за да стане истински бестселър. Така и направиха – 1,8-литровият турбо агрегат пасва идеално на автомобила, дори и в най-слабата модификация от 150 к.с. В сравнение с него, най-мощният 6-цилиндров двигател няма почти никакво преимущество що се отнася до мощността.

Управлението и окачването на ТТ перфектно пасват на спортната му натура. В началото на производствения цикъл, Audi имаха проблем с кормилния механизъм, който е отстранен от сервизите на компанията.



Дали купе или кабриолет – ТТ е истински спортист. Все пак, за истински спортно усещане, вземете някой от турбо-моторите. Единственото, което няма да ви хареса в ежедневното съжителство с ТТ е лошата видимост от купето.


Най-често срещани повреди:

Електрика: дефекти при: водна помпа, термостат (до края на 1999 год.), развален управляващ компютър и имобилайзер (автомобили произведени през 1999 и 2000 год.), развален уред за измерване на горивото в резервоара.

Мотори: скъсани ремъци, блокирали клапани (до края на 1999 год).

Сервизини акции: многото инциденти изискват сервизна акция за смяна кормилния механизъм, добавяне на спойлер и ESP на всички автомобили произведени до 12/1999.

Ако имате опит с Audi TT, коментирайте публикацията!
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BryBeddy ( преди 3 години )
    Боядисване на бани в Челябинск
  • #21
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    TT to e mn dobra kola i vaob6te ne mu e skapa podrajkata,na edna A4 na sa6tite godini e po skapa,karah TT 4 mes.,no mi go otkradnaha :(,nadqvam se 4e 6e go namerqt,ako nqkoi go vidi neka mi pozv.0877867706 siv metal.СА25-36НР9
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    PE6O ( преди 13 години )
    PI4OVE,IMAM PROBLEM.ARGON4IK SAM I MI ISTARSIHA EDNO TT RAZOBORUDVANO,I ISKAT OT MEN DAMU NAPRAVQ ROUDARITE OT VATRE(KLEDKATA).IMAM CQLATA KLEDKA RAZKROENA.NQKOI IMALI VIDEO S POSLEDOVATELNOSTA KAK SE ZGOBQVA,BLAGODARQ PREDVARITELNO
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    sashko ( преди 13 години )
    ako imate opit s audi TT, komentiraite publikachiata!
  • #18
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Сандо ( преди 13 години )
    Ако имате опит с Audi TT, коментирайте публикацията! Аз като гледам повечето коментари са от простите дечица на България. Младото поколение е от просто по просто, комплексирано, завистливо, злобно. Никво възпитание. И по вбокс само простотия пишат. Но това е Българина (бай ганио)
  • #17
    4 rate up comment 4 rate down comment
    ............ ( преди 14 години )
    Хората са казали има две марки коли Mercedes и останалите. Относно аудито преди години имах ауди и нямам никакви забележки по тая колица.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    някой си ( преди 16 години )
    а бе хора недейте така убиждате труда на хората BMW AUDI MERCEDESаз не сам фен на европейските коли като цяло , на японските съм но съм се качвал на TT v6 ми мога да кажа че наистина е доста добре изпипана колата единственото нещо в нея което не се харесва на повечето проф състезатели и стриит рейсъри е грешното изчисление на тежеста което води и до поднасяне в завойте дори до обращане .макар че в втората генерация това нещо е изчистено.ама моля ви се не пишете толкова пристрастни коментари към колите които харесвате по простата причина че не сте се качвали на други коли. аз самия съм слушал какво ли не за японските коли но който се е качил на както аз казвам японска резачка говоря за наистина мощни автомобили не за нещо от сорта на 100 150 к.с не е искал да слезне или ако е искал то е защото му се е видяла колата прекалено яростна и не е по неговия вкус...
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Рейсъра :) ( преди 16 години )
    Въпрос на вкус
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Рейсъра :) ( преди 16 години )
    Въпрос на вкус
  • #13
    0 rate up comment 6 rate down comment
    fjut ( преди 16 години )
    Ami az si karam VolVo I Subaru. Kato mi omraznat sled njakoi mesetz moga da gi smenja bez mnogo da mu mislja, dokato vie gospoda s tija 6taigi skapite 6te im sluguvate dokato ne vdignete ratze ot tjah. Vseki si hvali stokata nali taka...Tova pak Audi TT e tolkova grozna kola, 4e moje da mu se dopovra6ta na 4ovek. To edno 80 kupe ili edno corrado izglejdat s pati po-dobre....