IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Волво 850 / S70 / V 70/Volvo

+ високо качество на изработката, прострна каросерия, сигурно поведение на пътя, висок стандарт за сигурност- относителен комфорт, голям кръг на обръщане, неудобно влизане отзад, висок разход

Волво 850 / S70 / V 70/Volvo
 История на модела
9/91 Представяне на модела с 2.5 литров петцилиндров бензинов мотор с 140 к.с.9/93 2.3 литров турбобензинов петцилиндров T5 с 225 к.с.9/94 2.0 литров петцилиндров мотор с 126 к.с.1/95 2.5 литров петцилиндров мотор вече с 144 к.с.1/96 Представяне на TDI мотор от Ауди с мощност 140 к.с. 11/96 Подобрения в модела и нови имена: S 70 за лимузината и V 70 за комби5/97 Нова версия със задвижване на четирите колела V 70 AWD5/99 2.4 литров мотор с 140 к.с. сменя 2.5 l, нов 2.4 литров турбобензин с 193 к.с. сменя стария 2.5 T. Нова версия V 70 2.4 R с 265 к.с.1/00 Смяна на модела при комби, лимузината е спряна от производство7/01 2.4 Bi-Fuel, нов 2.4 литров дизелов мотор с 130 и 163 к.с.8/02 Версия V 70 XC със задвижване на четирите колела7/03 V 70 R с 300 к.с. и задвижване на четирите колела6/04 Моделът е преработенТърсенето е съсредоточено върху комби-версията и затова седанът е значително по-евтин. С модела 850 започна нова ера за Волво в началото на 90-те. Първият голям модел на фирмата с предно предаване се оказа грандиозен успех за шведите. Това се отнася само за комбито, седанът присъства символично. Класическите симпатизанти на Волво само поклащат глава в недоумение при споменаването на спортните мотори с мощност до 300 коня. В действителност моделите с турбо T5, са всичко друго, но не и типични посланици на добродетелната шведска марка. В много по-голяма степен тези агрегати са унищожители на бензин. Атрактивен от стопанска гледна точка моделът става с дизеловия TDI мотор от Ауди, макар че той не беше адаптиран оптимално. Шумовете и вибрациите, които издава TDI под капака на Волво нямат място в този клас и при тези цени. 
Бензиновите мотори са значително по-култивирани. Петцилиндровите 2.5 литрови машини с по два или четири клапана и мощност 144 коня (10V) или 170 коня (20V) се продаваха най-добре през целия жизнен цикъл на модела. Малкият двулитров мотор, който също е петцилиндров, е значително по-маломощен, но и по-икономичен. Предложеният от 2001 година 2.4 литров дизел, собствена разработка на Волво, е убедителен с ниския си разход. Поведението на пътя е предвидимо и за двете версии на модела - S и V 70 не дават поводи за притеснение нито на права отсечка, нито в завои. Най-добрата дисциплина за този модел е карането на дълги разстояния, поради голямата свобода на движенията и удобните кресла в купето. За ефективното и приятно темпериране се грижи автоматичният климатик, който е серия при по-новите екземпляри. Смущаващо е единствено недодяланото окачване, чиито възможности да поглъща неравностите по пътя са по-лоши дори от тези на някои представители на компактния клас. От гледна точка на сигурността моделът е за пример. Роля в това отношение играе и старият 850, който още през 94 г. имаше серийни странични еърбегове и то в комбинация с SIPS (Side Impact Protection System - система за предпазване при страничен удар). От 2000 година на борда има еърбегове за главите. Нито фиксираните, нито сервизните разходи са особено ниски при този модел. Цените на пазара втора ръка също са малко преувеличени. Който обаче е готов да се откаже от култовия статус и простора на комбито, ще спести доста пари при покупката на спряната от производство през 01 г. лимузина, която на старо е значително по-евтина. Толкова просторен автомобил с изключителна концепция за сигурност едва ли ще намерите по-евтино. В сравнение с конкурентите от този клас Волвото обаче дефектира значително по-често.Най-често срещани повреди
Мотор: проблеми с настройката на празния ход, неуплътнена капачка за наливане на маслото, скъсани ангренажни ремъци при 850 (96 г.)Климатик: проблеми с климатика, притеснителни миризмиЗадвижване и шаси: дефектни предни стабилизатори, проблеми с превключване на скоростите, дефектни съединители (97 г.)Обратни повиквания в сервизите: 99 г. - поради проблем с еърбега за мястото до водача, 00 г. - предна ос, 01 г. - задни колани, 99-02 г. - теглич   
 
0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ivan ( преди 16 години )
    i kato e volvo ne se tro6e li vsi4ko zavisi ot kilometri i podr6ka kato si e darzis v garaza i trabanta e zdrav
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    fen ( преди 16 години )
    Карам 850, бих го сменил, но за друго, по- ново Волво.Или СААБ:)))
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    6ofer ( преди 16 години )
    абе пичове не се излагайте! Направо си затворете шарения сайт пълен с предположения на некфи спецялисти хаха.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    6ofer ( преди 16 години )
    абе пичове не се излагайте! Направо си затворете шарения сайт пълен с предположения на некфи спецялисти хаха.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    nqma zn ( преди 16 години )
    awe tiq deto sa go pisali tfa za volvo sa palni oligofreni imame volvo v70 tdi 2.5 toq 6a mi govori deto nz tfa e strahotna kola BMW i mercedecite gi duhame mn se narvq kat nekav s bmw da zema na nqkoi svetofar da natiska gasta brum-brum e da tie ba maikata 1 gas 2 are bmw izduhna taka4e tiq koito sa go pisali tfa za volvo ne razbirat ot koli :D
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    maora ( преди 16 години )
    Очевидно е, че хората писали статиите не са много наясно. Моля поне редактора ,ако има такъв да вземе мерки. Волво 850 е може би единственната кола без никакви забележки, достоен конкурент на много от новите модели автомобили. Не разбирам как така дефектират по-често от другите и от къде я имате тази информация. Преди да закупя такъв автомобил доста се порових в международни сайтове и никъде не открих негативни оценки.........Вече 35 000 км я карам и нямам забележки
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Абе "специалисти" от Аутомедия, Вие, май сте тотално скарани с автомобилизма. То бива пристрастност към Мерцедес и БМВ но в портала Ви трябва да има и малко реализъм за да се чете все пак. Така, че като не разбирате от коли поне не се излагайте с глупостите, които пишете.
  • #2
    6 rate up comment 0 rate down comment
    zorro6 ( преди 16 години )
    karam takava ot 6 godini osven konsumativi kato gumi remaci masla i nakladki i ferodov disk na saedinitelq nekoi i druga kru6ka ne pomnq da sam q karal po maistori a e na 500 754 km tai 4e ne pi6ete gluposti
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    VOLVAR ( преди 17 години )
    Tezi ne6tica sa pisani ot niakoi neznaiko,vuzxvaliava6t niakoia si kolica-neznaino koia.Tazi kola se sravniava s Mercedes- po-manevrenna, po-po goliam bagajnik...edna ot malkoto koli bez detski bolesti .kola koiato ujastno mu4no se tro6i!Tova gore sa niakakvi pulni gluposti-molia avtora da si napravi spravka,ama ne pri mestnite piandeta,a tam kudeto xorata razbirat.