Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

С какви двигатели идва новата Mazda 3 в Европа

Сред тях е революционният Skyactiv-X с мощност от 181 коня

С какви двигатели идва новата Mazda 3 в Европа

Японският производител разкри подробно гамата двигатели на новата Mazda 3 за европейския пазар, преди да пусне хечбека догодина. Разбира се, има още много да научим, но вече знаем, че под предния капак ще има нов дизел, както и революционният Skyactiv-X.

С какви двигатели идва новата Mazda3 в Европа

Базовият двигател за "европейската" Mazda 3 от моделната 2019 г. ще бъде 2-литровият атмосферен SkyActiv-G. Както и при предишното поколение, той ще развива 122 коня. Компанията продължава да се дърпа от 1-литровите турбо двигатели, обещавайки да подобри горивната ефективност чрез мека хибридна технология и деактивиране на цилиндрите.

Основната му алтернатива ще бъде 1.8-литровият дизелов Skyactiv-D. Той ще замени старите 1.5-литров и 2.2-литров, като развива мощност от 116 кончета и 270 Нм максимален въртящ момент. На кросоувъра CX-3 този двигател работи със системата 4x4, но още не е известно дали производителят ще предложи задвижване на четирите колела за хечбека и в Европа (в Япония това ще стане със сигурност).

И накрая, се потвърдиха слуховете за 2-литровия Skyactiv-X. Знае се, че този революционен бензинов двигател работи като дизелов, т.е. възпламенява горивото под високо налягане, но сега стана известно, че мощността му ще бъде 181 к.с. Ще е интересно да се види дали този двигател ще замени 2.5-литровия на по-големия седан Mazda 6.

С какви двигатели идва новата Mazda3 в Европа

Твърди се, че всички изброени по-горе двигатели ще се предлагат с опционалн 6-степенна автоматична скоростна кутия. А с течение на времето Mazda може да добави и други мотори към гамата. Например, по-старото поколение се предлагаше с базов 1.5-литров и две по-мощни версии на 2.0-литров агрегат.

Mazda 3 бе представена през 2003 г. като заместник на Mazda 323. В Европа автомобилът обаче не е основен "играч" на компанията -  миналата година на Стария континент бяха доставени само 44 000 бройки, което е много малко в сравнение с лидери в сегмента като Golf или Focus.

Междудругото, някои експерти вече критикуваха новото поколение на хечбека за торсионната греда, която заменя окачването с многоточковото окачване. Според Mazda това е направено за намаляване на шума и вибрациите, въпреки че има подозрение, че тази стъпка е предприета само за намаляване на разходите.

Снимки: Mazda

Тагове: mazda 3
0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    мазда 3 няма добри мотори.. сори
  • #30
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Roadrunner ( преди 5 месеца )
    масово клиповете в тубата са с 87 октана. С 93 трябва да е 6.7 секунди. Това е от 0-100. Ама има разлика от 300 кв между двете коли.А относно кой е смешен, аз съм купувал три чисто нови мазди от стар моторс, ти колко опела си купил голтак?
  • #29
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Смешният Raodrunner ( преди 5 месеца )
    сравнява V6 турбо с 325к.с., 450НМ с некво 4-цилиндрово недоразумение, близо 80 коня надолу и чака оризарски чудеса! Орел с ориз ще дочака! ))))))
  • #28
    1 rate up comment 4 rate down comment
    до долния ( преди 5 месеца )
    точно за тази мазна иде реч!250к.с. и със зор 7.8-8сек/100км.ч влез в тубата да се просветиш, че тук комедиантите трият линкове
  • #27
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Raodrunner ( преди 5 месеца )
    Пич, айде да почнеш да четеш. ти гледаш 2.5 192 коня АТМОСФЕРЕН мотор. Аз ти говоря този, който е сега 2.5 Турбо 250 коня. Слагат го на CX-9 също
  • #26
    5 rate up comment 5 rate down comment
    до рънърчиту ( преди 5 месеца )
    твоята саката мазна с 2.5 моторчето на практика вдига до 100км/ч за около 8 сек., срещу 6.0 сек за ОРС. Vмах на мазната е със зор 240км/ч, срещу 275км/ч за версията Unlimited на Опела! айде сега да се върнеш във 2-ри клас и да посмяташ малко - проста аритметика кой-кого.
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Turbo ( преди 5 месеца )
    Турбото се скапва след 200 000км при нормални условия.. което е ок. Консуматив - сменя се. Но вървенето с турбо е несравнимо със скучен и прост атмосфер.. тия изказвания за надеждност - айде ако си взимам нова мазда да не я карам по 20-30 години все пак а?!. Пък ако се наложи да нямам възможности и закъсам съвсем, ще се примиря със един бавен но "вечен" атмосферен коптор и така.
  • #24
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Roadrunner ( преди 5 месеца )
    За дизелите не знам, аз говоря за OPC срещу мазда 6 с 2.5Т урбо мотора s 250 коня , мисля че има една внесена в стар моторс вече Тази мазда съм готов да се обзаложа, че ще размаже OPC. Само заради разликата от близо 300 кг
  • #23
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 месеца )
    Маздата, дори за Дачия да я махнеш, ще си подобриш качеството на живот значително!
  • #22
    1 rate up comment 4 rate down comment
    GT ( преди 5 месеца )
    Аха, ами добре мерси за съвета. Махам Маздата и ще си взема Опел :-)