Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Volkswagen разработи суперчист дизел

По време на тестове горивото е показало с 20% по-добри екологични стойности

Volkswagen разработи суперчист дизел

Компанията Volkswagen намери оригинален начин за увеличение на екологичността на собствените си автомобили. Паралелно с разработката на електромобили и хибриди германският производител разработи собствено дизелов гориво и смята да започне да го продава.

Volkswagen разработи суперчист дизел

Новото гориво се казва R33 BlueDiesel и е разработена от инженерите на Volkswagen съвместно със специалистите от Университета Кобург. Както съобщава Auto Evolution, това не е нова технология, тъй като за основа на биогоривото се използва идея, предложена от концерна Neste преди 10 години.

От Volkswagen обаче твърдят, че значително са подобрили показателите на новото гориво, като през последната година той е преминало изпитания при голям брой модели на германския концерн. По време на тестовете, колите, заредени с R33, са показали с 20% по-ниски нива на вредни емисии в сравнение с превозните средства със стандартен дизел.

Като част от проекта в централата на концерна във Волфсбург е построена бензиностанция за новото гориво, а в завода в Залцгитер вървят пълноценни тестови процедури. Във Volkswagen вече са измислили и име на новия си дизел - Green Premium, като са убедени, че той ще успее да се наложи на пазарите в Европа.

Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen r33
0 от 500
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    shvaben ( преди 2 месеца )
    20% намаление на емисиите не означава супер чист дизел, тъй като в реални условия замърсяването от дизеловите автомобили превишава 10-20 пъти (1000-2000%) нормите. Фалшивите тестове на WAG групата ги знаем, най вероятно и този е такъв. Още се напъват да запазят ДВГ и големите печалби от него но ако не се преориентират навреме към електрификация ще бъдат изметени от пазара от китайците и японците.
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Изчистили са софтуера!
  • #25
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Факт! ( преди 2 месеца )
    Норално ако зачеркнат дизела с цялата им държава е свършено.Ще бутата подкупи може би до време.Ама като Париж Мадрид Лондон и тн забранят дизелите к никой няма да си ги купува.Колкото и да бутата подкупи времето не е с тях!
  • #24
    6 rate up comment 1 rate down comment
    chav ( преди 2 месеца )
    Позволявам си да цитирам една стара поговорка :D "По-добре руснаците да ти спрат газта, отколкото немците да ти я пуснат "
  • #23
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Много дръпнаха тези. Японците съвсем изпаднаха.
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 2 месеца )
    Новото гориво се казва R33 BlueDiesel и е разработена.!!!..хади ма кхакоооооооо, туй правописа, женски, мъжки род май за вас нямат значение!!!! Научете се да пишете правилно и тогава пускайте статии! ***!!!
  • #21
    10 rate up comment 1 rate down comment
    gabron ( преди 2 месеца )
    От електричество и водород Германеца измисли нова нафта.... гениално....
  • #20
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 месеца )
    Значи ако притежанието на Електрическа кола е мерило за заможност откровено трябва да говорим за край на електрическата мобилност преди да е започнала. Въпреки приказките как цените на батериите са паднали в пъти заради по-високата плътност всъщност нямаме особен спад в цените на електричките. Базовата Тесла Ес 75Д е цена близка до тези на старата Ес60, а Модел 3 със същата 75 кВч батерия си е скъп и разликата се обуславя от по-ниския клас и икономия от мащаба не от разлика в цените на батериите
  • #19
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Отново нсай-великите се доказаха. Респект!
  • #18
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Предвид цените да определено Тесла си е мерило за заможност. Един от редките случаи съм съгласен с тинтирито. Мощните зарядни искат 3 фазен ток. Тоест си трябва бая прекрояване. Хубаво казваш ел иснталацията на голяма къща може да поеме 20кВ консумация (върховата станция иска 22 та пак не ти стига) Но това често е повече теоретична възможност отколкото реален дебит. Освен това като пуснеш 1 крушка още и ще пада бушона. А зимата като имаш и някаква форма на отопление и съвсем не остана за Теслата