IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Забраната на дизела в Германия се прехвърля и на аутобаните

Първите ограничения по магистралите влизат в сила през юли 2019 г.

Забраната на дизела в Германия се прехвърля и на аутобаните

Въпрос на време беше съдиите в Германия да обърнат внимание и на аутобавите в страната при налагането на ограниченията на движение на дизеловите автомобили. Първата крачка в тази посока вече е факт – старите коли с дизелови мотори няма да могат да се движат в райони на Гелзенкирхен и Есен, като в тях влиза част от магистралата А40, съобщава DW.

Забраната на дизела в Германия се прехвърля и на аутобаните

Според информацията, Министерството на околната среда на област Северен Рейн-Вестфалия ще обжалва ограничението, което трябва да влезе в сила от юли 2019 г. От ведомството за категорични, че за разлика от ограничението на дизеловите коли в центровете на градовете, където хората имат и други варианти за придвижване, мярката за магистралите ще повлия сериозно върху живота на пътуващите през тях.

Това е поредният удар върху собственици на по-стари дизелови автомобили, след като само преди седмица съдът забрани използването на такива коли в някои райони на Кьолн и Бон. През 2019 г. ще бъдат сериозно ограничени и дизелите в Майнц, Щутгарт, Аахен, Франкфурт и Берлин, като в последните два глада се готви дори забрана за колите със стандарт Евро-5 (а не само Евро-4).

Факт е, че забраната няма да важи за целите градове. В случай с Берлин, например, съдът определи, че автомобилите с дизелови двигатели със стандарт до Евро 5 няма да бъдат допускани до 11 маршрута в централните части на града.

Снимка: Facebook

0 от 500
  • #6
    19 rate up comment 18 rate down comment
    pffff ( преди 5 години )
    На този етап няма алтертива на пътуващите много хора , освен дизеловия двигател. Ако на ден изминаваш 200км до работа и обратно или ако работата ти е свързана с путуване по цял ден? С хитовите електрички няма как да стане, освен малкия им пробяг , няма и достатъчно зарядни станции, с хибрид е трудбна работа, той при скорости над 60км/ч си е обикновен автомобил с допълнителна тежест от батерии. Незнам как е мислят, първо трябва алтернатива и тогава. Лесно е забраниш, ама с какво да го замениш?
  • #5
    24 rate up comment 9 rate down comment
    none ( преди 5 години )
    Държавата която изкара най-много пари от дизелите първа ги забрани. И това ако не е ирония на съдбата. Защо ли? Ами много просто, заради лъжливият софтуер повечето германски дизели не покриват Евро 5. И Евро 4 не покриват, и това германците го знаят най-добре, и след като производителите които спретнаха дизелгейт очевидно ще се измъкнат сухи от водата, хората в Германия решиха да вземат нещата в собствените си ръце.
  • #4
    6 rate up comment 19 rate down comment
    До Fenix ( преди 5 години )
    А ти явно си от жалките българчета-роби на Симеонов,които не милеят за България/екология ами искат задимяване.Такива като теб националистчетаВалериСимеоновчета-желаещи да плюват екологията -бол!Може да оплюеш и защитниците на Пирин-нали си националистче-фашистче!
  • #3
    20 rate up comment 3 rate down comment
    Каруар ( преди 5 години )
    Да разрешат магарешки каруци.
  • #2
    20 rate up comment 17 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 5 години )
    Швабите наистина са една болна нация, на път са да стигнат шведит по простотия! Цялата търговия е на раменете на дизеловия двигател - да забранят камиони да пътуват по аутобаните и да стоят гладни!
  • #1
    29 rate up comment 3 rate down comment
    FenIX ( преди 5 години )
    Да ги забраняват изобщо обаче държавата да се брткне дълбоко за компенсации на собствениците. Защото години наред чрез закони стимулираха покупката на дизели а сега почват да ги забраняват.