IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Забраната на дизела в Германия се прехвърля и на аутобаните

Първите ограничения по магистралите влизат в сила през юли 2019 г.

Забраната на дизела в Германия се прехвърля и на аутобаните

Въпрос на време беше съдиите в Германия да обърнат внимание и на аутобавите в страната при налагането на ограниченията на движение на дизеловите автомобили. Първата крачка в тази посока вече е факт – старите коли с дизелови мотори няма да могат да се движат в райони на Гелзенкирхен и Есен, като в тях влиза част от магистралата А40, съобщава DW.

Забраната на дизела в Германия се прехвърля и на аутобаните

Според информацията, Министерството на околната среда на област Северен Рейн-Вестфалия ще обжалва ограничението, което трябва да влезе в сила от юли 2019 г. От ведомството за категорични, че за разлика от ограничението на дизеловите коли в центровете на градовете, където хората имат и други варианти за придвижване, мярката за магистралите ще повлия сериозно върху живота на пътуващите през тях.

Това е поредният удар върху собственици на по-стари дизелови автомобили, след като само преди седмица съдът забрани използването на такива коли в някои райони на Кьолн и Бон. През 2019 г. ще бъдат сериозно ограничени и дизелите в Майнц, Щутгарт, Аахен, Франкфурт и Берлин, като в последните два глада се готви дори забрана за колите със стандарт Евро-5 (а не само Евро-4).

Факт е, че забраната няма да важи за целите градове. В случай с Берлин, например, съдът определи, че автомобилите с дизелови двигатели със стандарт до Евро 5 няма да бъдат допускани до 11 маршрута в централните части на града.

Снимка: Facebook

0 от 500
  • #16
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Бай *** си тачи дизела неможе да ти да му обясняваш на него, че има нови неща, които са по-добре за него и децата му.
  • #15
    12 rate up comment 12 rate down comment
    До Бай Онзи ( преди 5 години )
    Електричество има колкото искаш. Ще се строят нови електроцентрали, и ВЕИ-та.Соларни панели ще има на покрива на всяка сграда.А отделно че дори да произвеждаме ел. енергията чрез горене на петролни горива това пак е в пъти по ефективно и чисто от колкото да задвижваме ДВГ във всеки автомобил.В електроцентралите има много по високо КПД и могат се монтират ефективни пречиствателни системи които намаляват замърсяването със над 95%.В автомобил няма как инсталираш такава техника. Тя е огромна.
  • #14
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Огледайте се ( преди 5 години )
    Какво сте седнали да ги мислите германците.Погледнете ние в каква *** живеем.Нали знаете кой животински вид живее в ***.
  • #13
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Бай Онзи ( преди 5 години )
    Когато някой ден ДВГто бъде забранено на 100% откъде ще се намери нужното електричество да да се зареждат колите от ново поколение???
  • #12
    14 rate up comment 16 rate down comment
    До pffff ( преди 5 години )
    Електрическите автомобили вече са достатъчно добри и спокойно покриват нуждите на 95% от населението. Повечето хора карат средно по 20км на ден.А тия които пътуват по 200км на ден не ли по лесно просто да се преместят по близо до работата си?Реално със тия пари които дават за гориво всеки месец, спокойно могат да си купят ново жилище на изплащане.
  • #11
    14 rate up comment 2 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 5 години )
    Иначе, в момента, много дилъри дават не-малки отстъпки за нови автомобили. Онзи ден попаднах на брошура на Рено. За 19999 евро можеш да се сдобиеш с Рено Талисман комби (спестяваш 10000 евро). Трябва просто, да върнеш стар дизел, от същия клас (примерно Пасат или Лагуна). Има и Рено Туинго на същата схема, за 7000 евро. Моргите са пълни с автомобили, които видимо са наред, но биват мачкани. Има коли от 2007-***, 2009-та дори от 2010-та година. На фона на тези в моргата които са от 2000-та.
  • #10
    4 rate up comment 18 rate down comment
    pro-Тинтири-минтири ( преди 5 години )
    Хора, стига сте цвъкали минуси на Тинтири-минтири - да, той е краен; да, той ругае и обижда прекалено много; да, той не търпи чуждо мнение и т.н., и т.н. Разбирам, че не се вписва много-много в концепцията за цивилизован човек. Но първо, този сайт е за автомобили (а не да се плюем един друг) и второ, четете това, което казва Тинтири-минтири, а не как го казва. По-долу напр. е систематизирал в 5 реда целия корен на проблема със замърсяването (не колите и не нафтата, а цялата консумация), а вие -.
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 5 години )
    За Франкфурт, от февруари 2019-та, влиза забрана за Евро 3 и 4 дизели (Евро 3 засега може да се кара, в крайните индустриални квартали). От септември влиза забрана, за дизели Евро 5 и бензинови Евро 1 и 2. Обсъжда се и бензинови Евро 3 да бъдат забранени съвсем скоро. Същевременно обаче, хората излизат на протести, заради дизелите Евро 5. Исканията са им, не да забраняват дизел Евро 5, а да се оправят задръстванията, които се получават в час-пик.
  • #8
    13 rate up comment 25 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 5 години )
    Не бе, сериозно, ватманите наистина ли са толкова глупави?! Кво право да дишаш, кви 5 лева?! Автомобилите са едва 20% от замърсяването, а дизелите имат по малко от 50% дял. Кокошите ви мозъчета кога ще зацепят, че проблема е общата индустриализация и урбанизацията и че докато се стимулира консуматорско общество ще се замърсява! Наистина прекалено много *** я тъпчат тая земя!!!
  • #7
    32 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    В Германия не само забраняват, ами дават и 5000 евро за ел. автомобили. Не е вярно че нямаш алтенатива в момента се строят зарядни станции по аутобаните и градовете от IONITY.Правото да дишаш не-отровен въздух трябва да е над правото да си караш дизела. После защо ходата емигрирали в Германия, не е само заради пари ами защото там има мислещи хора. Тука овцете реват, че им се нарушавали правата да карат колите си на ***.