IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Мъжът платил 122 700 евро за BMW 7-Seies, което се развалило 12 пъти за 54 000 км

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Естонец избра доста нестандартен начин, за да се оплаче от качеството на чисто новото BMW 7-Series, което си купил. Мъжът платил 122 700 евро за автомобила, оборудван с 4,4-литров V8 двигател с 450 к.с.

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Колата обаче оказала доста проблемна и постоянно се чупила. В крайна сметка нервите на нейния собственик на издържали и той описал всички повреди по вратите. Те са общо 12 на брой, като първият проблем се е появил при навъртане на 18 000 км, когато е отказала вентилацията на шофьорското място.

На 20 000 км се наложило ремонтирането на люка, а след това от строя последователно излезли охлаждането на турбината, термостатът, електрическата система на шофьорската седалка, йонизаторът на салона (2 пъти) и цифровият приборен панел.

При пробег от 45 000 км се е наложила смяна на двигателя, която все пак е по гаранция, а на 50 000 км е сменен воланът. След още 4000 км се е повредил компресорът на окачването, като през цялото време от строя са излизали различни датчици, а в купето се усещали силни вибрации.

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

В крайна сметка мъжът, който кара колата си почти всеки ден в Талин, решил да изпрати послание на производителя. „Под капака трябва да има 450 к.с., но реално там е само една и тя трудно работи”, написал естонецът върху автомобила.

Снимки: Fishki.net

Тагове: bmw 7-series
0 от 500
  • #50
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    A45 AMG, 4Matic - на 22 000км смяна на кормилна рейка - *** умрелия кон,това било Мерцедес!
  • #49
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Bmw.audi.mercedes все тая. Всички нови таралясници са си пълни ***.Както е казал специалистът: fuck new cars, i am driving old school!
  • #48
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В Ауди може би има практика да се вписва всичко в гаранционната им програма дори след изтичане на гаранцията. А за това че в Тойота са изписвали несъществуващи ремонти намирисва на измама. Може яко да ги стреснеш ако им кажеш че ще пишеш за случая в Тойота Европа, защото ще трябва да представят документи и фактури за тези ремонти и ако ги нямат значи са измамили Тойота.
  • #47
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А защо тогава на Аудито ми си излезе цялата история при условие че него го взимам от Германия и го карам за обслужване в Стара Загора а за ТОЙОТА това не важи , за мен това е пълна глупост , а и как така си позволяват да изписват разни ремонти които не съм извършил по колата Знаеш ли как изглеждах в очите на хората като им казвам едно а от сервиза ми сервират че едва ли не колата е била все в сервиза И наглите ми казват СИГУРНО НЕ Я КАРАШ САМО ТИ КОЛАТА И НЕ ЗНАЕШ .
  • #46
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пичове историята може да се види докато колата е била в гаранция защото клеймовете за ремонтите се вкарват в гаранционната програма на производителя и се виждат във всички оторизирани сервизи в БГ и чужбина. След изтичане на гаранцията история има в сервиза в който е ремонтирана и останалите сервизи виждат историята само ако имат обща локална програма в която вписват историята. Това обаче си е решение на вносителя. Така че няма много сми да си сменяте маслото на 2-3но по висока цена в офиц серви
  • #45
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    none , до последно я обслужвах в оторизирания сервиз с надежда че колата ще има история и ще се продаде по лесно И тук дойде най голямото разочарование В сервиза в Пловдив нямаха информация за колата ми която е обслужвана само в Сливен Сервизите не били свързани помежду си ?!?!?!?!?!? Отделно бяха дописани за моята кола гаранционни смени за около 8000 лв смени които не съм правил и за пръв път чувам ?!?!?!?!
  • #44
    3 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    Благодаря ви за отговора ;). Да, само в оторизиран сервиз сменям всичко дори и след гаранцията. Така колата има пълна сервизна история на ремонтите и се продава много лесно (последната я продадох 2 часа след пускането на обявата ). Във вашият случай, за смяна на масло и филтри за 550 лв. също е доста солено, но при Тойота си е така от едно време. Колега във форума беше написал че в Тойота Габрово сменят за 1/2 от цената. За Меган и Каджар 1.6 dci смяната в оторизиран сервиз струва около 300 лв
  • #43
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    „Под капака трябва да има 450 к.с., но реално там е само една и тя трудно работи” Ши падна. Да ви имам и превода.
  • #42
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В този сервиз отидох защото колата бе на 30000км и на 3 години все още бе гаранционна , но ми казаха какво би ми струвало ако не бе в гаранция Иначе трябва да съм луд за да отида там , аз колата по здрава я вкарвам отколкото я изкарвам от там :)
  • #41
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пич пак ти казвам че в оторизиран сервиз винаги ще те цакат и дори 4000 лв са добра цена като за там. Не знам само защо ходиш в този сервиз при положение че колата вече не е в гаранция и на друго място ще ти е двойно по евтино. В Бултрако например ми искаха 600лв за маркуч на сервото а в друг сервиз го смениха за 200. Е не е оригинален на Хонда но кара вече 2-а година. На фона на 500 лв за смяна на масло 4000 за смяна на съединител и маховик (което е доста по-сложно) е нормално да искат 4000