IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Мъжът платил 122 700 евро за BMW 7-Seies, което се развалило 12 пъти за 54 000 км

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Естонец избра доста нестандартен начин, за да се оплаче от качеството на чисто новото BMW 7-Series, което си купил. Мъжът платил 122 700 евро за автомобила, оборудван с 4,4-литров V8 двигател с 450 к.с.

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

Колата обаче оказала доста проблемна и постоянно се чупила. В крайна сметка нервите на нейния собственик на издържали и той описал всички повреди по вратите. Те са общо 12 на брой, като първият проблем се е появил при навъртане на 18 000 км, когато е отказала вентилацията на шофьорското място.

На 20 000 км се наложило ремонтирането на люка, а след това от строя последователно излезли охлаждането на турбината, термостатът, електрическата система на шофьорската седалка, йонизаторът на салона (2 пъти) и цифровият приборен панел.

При пробег от 45 000 км се е наложила смяна на двигателя, която все пак е по гаранция, а на 50 000 км е сменен воланът. След още 4000 км се е повредил компресорът на окачването, като през цялото време от строя са излизали различни датчици, а в купето се усещали силни вибрации.

Естонец описа всички повреди върху вратите на колата си

В крайна сметка мъжът, който кара колата си почти всеки ден в Талин, решил да изпрати послание на производителя. „Под капака трябва да има 450 к.с., но реално там е само една и тя трудно работи”, написал естонецът върху автомобила.

Снимки: Fishki.net

Тагове: bmw 7-series
0 от 500
  • #38
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    none - ТОЙОТА-та е Аурис с двулитровия дизел 2008 година , сервиза е ТОЙОТА - Сливенnone , че на мен смяната на масло на двигател + филтри ми е 550лв Ти в оторизиран сервиз ли го сменя
  • #37
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Допотопен немски кл.зет някой да е очаквал друго.
  • #36
    5 rate up comment 3 rate down comment
    none ( преди 5 години )
    До колегата с Тойотата: Колега, за кой двигател и модел ви искат в Тойота 4000 лв. за смяна на съединител с маховик? Питам понеже сумата ми се видя доста висока за масов автомобил. Съединител с маховик и демпфер съм сменял само веднъж досега на Меган 1.5 dci и платих 850 лв. (по спомени) в оторизиран сервиз.
  • #35
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Мерц ( преди 5 години )
    До колегата с BMW: ами ти си го казал проблема - Силвър стар, Пловдив! И най-вероятно при смяната са наранили гнездото на филтъра, щото ако беше фабрично маслото да е изтекло отдавна. Истината е, че най-здравите коли от клас премиум са Мерцедесите, както е истина, че техния официален сервиз в БГ-то все още не е на нивото на марката!В момента имам 3 Мерцедеса:- С320CDI 4Matic - вече е на 185 000км, общо ремонтите досега са за около 5-6000лв;- нова, в гаранция Е-класа 350 CDI 4Matic, всички екстри - сега е на 38 000км без нито 1 проблем;- нова в гаранция A45 AMG, 4Matic - на 22 000км смяна на кормилна рейка и уплътнение на шибидах. Но и карането тук е различно
  • #34
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Пич ти не знаеш ли че от сервизите се печели много повече отколкото от продажбата на коли. Ако си бил в официалния сервиз на марката 4К са направо евтино като знам как дерат всички официални сервизи.
  • #33
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ами нормално. На 10+ годишни коли за съединител и маховик цената е над 2000 лв. А на БМВ интересувал ли си се колко ще струва?
  • #32
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    При положение че ТОЙОТА-та съм я взел за 38800 нова ,в сервиза ми искат 4000 лева за смяна на съединител - маховик
  • #31
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Че аз и за ТОЙОТА-та си кихам , по добре да знам за какво го правя
  • #30
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Абе като почнеш да кихаш хилядарки за ремонти по БМВ-то ще ходиш да се молиш със сълзи на очи да ти върнат Тойотката.
  • #29
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    АЗ имам здрава ТОЙОТА ако някой има такава седмица БМВ съм готов да му дам ТОЙОТА-та за да не се ядосва , а той да ми даде БМВ-то