fallback

Кои са 10-те най-популярни употребявани коли в България?

Внесените стари Porsche са колкото продадените нови Honda, Lexus и Mitsubishi, взети заедно

Кои са най-популярните марки в България? Отговорът на този въпрос е много различен, ако говорим за нови или употребявани автомобили. През първите девет месеца на годината при новите водят Dacia, Renault и Skoda - все марки с изразен акцент върху ценовите предимства. При старите обаче е тъкмо обратното. Volkswagen традиционно е най-популярната марка на пазара за употребявани автомобили в БългарияОт януари до септември в КАТ са регистрирани малко над 39 000 нови автомобила в категории М1 и N1 - и цели 207 000 употребявани. От тях съвсем малко са на възраст до 5 години (12 311), около 33 000 са между 5 и 10 години, и всичко останало е с възраст над 10 години. При втората ръка по някакъв удивителен начин съображението за цената престава да играе роля. Сред петте най-популярни марки на пазара попадат и трите германски премиум гиганта - Mercedes-Benz, Audi и BMW. В това отношение България е уникална за ЕС. Подобно съотношение може да се открие единствено в Албания и някои области на Русия. Нужни са само малко козметични процедури, за да се превърнат тези отпадъци в "перфектно състояние", "без забележки", "сядаш и караш"Само внесените над 10-годишни Mercedes, BMW и Audi са чувствително повече от целия пазар на нови автомобили у нас. Челната петица се допълва от Volkswagen, традиционния лидер в Горубляне и Дупница, и Opel.2018, регистрирани употребявани леки автомобили, по маркиVolkswagen    27141Mercedes        20062Opel                   15676Audi                   14043BMW                 13570Toyota              10455Ford                     9706Peugeot              9517Renault               6482Honda                  6061Citroen                5988Fiat                       5477Nissan                4895Mazda                 4421Hyundai             3599Данни на КАТ за януари-септември 2018Вероятно най-показателно за степента на изкривяване на автомобилния пазар в България е, че внесените употребявани Porsche от началото на годината са точно толкова (423), колкото продадените нови Honda, Lexus и Mitsubishi, взети заедно.  

Тагове: 2018
fallback
  • #37
    Анонимен ( преди 5 години )
    Не мога да разбера как някой ми обяснява че новата кола излиза по-евтино или същото като старата. Ако беше така всички щяха да карат нови и пазар за 2 употреба нямаше да има. Пълни глупости. И какво сравнявате - нова Шкода със стар Мерцедес?!? Сравняватйте стара с нова Шкода и стар с нов Мерцедес и пак елате ми кажете каква е обезценката на старата и новата кола. Правото да пръднеш пръв в колата е около 20-30% от цената и още при напускането на шоурума. Най-изгодно е 4-5 годишна кола.
  • #36
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ако знаеш колко хора *** в колата преди да си я купиш лошо ще ти стане хаха. Карат я в завода до плаца, автовозаджията я кара на товарене и разтоварване. Като пристигне в БГ я карат от сервизите за проверка. Така че яко *** има преди да я вземеш и да си мислиш че ти си първия. Булката е двствена ама не съвсем хааха
  • #35
    Мишо ( преди 5 години )
    Явно народа си обича Фолксваген , доказва се с продажби , това е показателноста за успеха на дадена стока.
  • #34
    Анонимен ( преди 5 години )
    Не забравяй че1. тези 26к са преди пазаралъка2. Колите преди 5 години са били поне 1000лв надолу като цени3. В автокъщите на дилърите седят предимно служебни коли където отстъпките са други.Както казах трябва да си луд да върнеш колата на дилъра
  • #33
    Анонимен ( преди 5 години )
    "Забравили са да махнат влекачите и автобусите на Мерцедес" - написали са ти хората, че това е M1 и N1. Влекачите и автобусите не са там, за твое сведение
  • #32
    Анонимен ( преди 5 години )
    Да допълня не сравнявам с нищо ноффнос.
  • #31
    Анонимен ( преди 5 години )
    Плана е да е около 60-70к Но да Ситроена очевидно е бил ***. Почти базови Октавии въртящи се около 100к км започват от 14-15к при положение че нови са били под 30к.
  • #30
    Анонимен ( преди 5 години )
    Както и двугодишна на 70 000 км с цена нова 60 000 я взех при това от дилъра /демек и с неговата надценка / за 32 000 лева.Още един пример - 4 годишна Ибиза с цена нова 26 000 лева и навъртяни 42 000 км се продава от Аутотехника за 12 400 лева. Колата е в гаранция.
  • #29
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ако си дал 3000 за ремонти за 3 години има два варианта - *** бараката си случил или *** километража си навъртял / 150 000 км. /Ако Октавията за 3 години и врътнеш 150 000 км няма как да и вземеш 23 след това. Виж пазара. 5 годишна кола купена нова за 41 000 и с навъртяни 120 000 я взех за 11 500
  • #28
    Анонимен ( преди 5 години )
    Дилърите нормално ги изкупуват на толкова. Трябва да си луд или да ти дадат жестоки условия за новата за да я върнеш и да не я продадеш сам. Аз карам Октавия. Нова беше без малко 36 с подарък каско та все едно 34. Сега без проблем мога да й взема 22-23к. Предната ми беше С4 8200 купувана и 5000 продадена за 3 години. Отделно съм дал 3000+ за ремонти. Тоест 6200+ за 3 години срещу 11-12 за 5 при положение че Шкодата е в пъти по-добра
fallback
Последни