IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическият хечбек на Volkswagen излиза с 3 вида батерии

Най-слабата версия на модела от семейството I.D. ще струва 45 000 долара

Електрическият хечбек на Volkswagen излиза с 3 вида батерии

Първият модел от новото семейство електромобили на копанията Volkswagen - I.D. hatchback, ще се предлага с три различни по капацитет батерии.

Volkswagen I.D. hatchback ще бъде достъпен с три различни батерии

Според информацията на Auto Express, електрическият модел, чието име към момента е Neo, ще бъде достъпен за клиенти с различен бюджет. Пред изданието директорът на електрическата програма на Volkswagen - Кристиан Цингер, разкрива, че най-достъпната версия на модела, ще може да изминава 330 км (според новия стандарт WLTP) с едно зареждане.

Очаква се базовият модел да разполага с батерия с капацитет 49 кВт/ч, като неговата цена ще бъде в рамките на 45 000 щатски долара. Следващите две модификации на I,D. hatchback ще изминават съответно 450 и 600 км с едно зареждане, като засега няма информация за мощността на техните акумулатори.

Цингер допълва, че електрическият хечбек ще бъде първият автомобил на Volkswagen, който постояно ще бъде свързан с интернет. Целта е собствениците на машината да могат да обновяват нейния софтуер възможно най-бързо и по всяко време.

Електромобилът ще бъде произвеждан в завода в Цвикау, като появата му на пазара се очаква преди края на 2019 г. До 2021 г. Volkswagen ще предложи поне още 3 модела на ток - кросоувър, седан и миниван в ретро-стил.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #11
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    За съжаление след едни 5 години ако искаш да малко електроника ще трябва да караш само Дачия
  • #10
    14 rate up comment 6 rate down comment
    НЕ, благодаря. ( преди 5 години )
    "Цингер допълва, че електрическият хечбек ще бъде първият автомобил на Volkswagen, който постояно ще бъде свързан с интернет."Точно поради тази причина не бих карал такава кола. Също и Тесла. Самата идея някой непознат пишман специалист да има достъп до системите на колата ми и да може да бъзика софтуера в движение......не. Просто е неприемливо.Това дава възможности и за следене и подслушване.Не се знае реално кой има достъп.Предпочитам аналогов автомобил без много електроника и компютри
  • #9
    6 rate up comment 13 rate down comment
    пена ( преди 5 години )
    Първо се скъсваха да плюват Тесла. Сега се скъсват да ги копират...
  • #8
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Сиг има грешка досега винаги са го рекламирали че ще започва от 25-30К евро на една цена с дизелов Голф
  • #7
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Факт! ( преди 5 години )
    Тия клоуни това ще го пуснат сериино когато *** пуснат атомни самолетоносачи!Сиреч на куково лято.
  • #6
    14 rate up comment 7 rate down comment
    елен мъст ( преди 5 години )
    баце за тея пари е60... или тесла модел 3 :)
  • #5
    19 rate up comment 7 rate down comment
    de ( преди 5 години )
    е за това скъпи приятели, скоро няма да спрат да се карат бензин и дизел автомобили... Докато най-дребните електрички струват колкото луксозен СУВ с ДВГ няма да стане ;)
  • #4
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    330 км може да мине, само ако кара леко по надолнище. Голф консумира около 24 кВт/100, т.е. 200км.
  • #3
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Бактерия ( преди 5 години )
    Батериите кой и къде ще произвежда? В Циврикау само ще ги монтират и фауве ще продава шасита?
  • #2
    13 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Още не са почнали да го произвеждат, даже готов модел нямат, но са наточили секирата предварително и ще режат глави от кръста.Като има Бaлъци така ще е.